Elikkä tilanteeni on se että lääkäri vaihto escitalopram actaviksen paroxetin orioniin vähän niinkuin lennossa, otin siis reilu viikko sitten perjantaina vielä sitä escitalopram actavista ja lauantaina aloitin sitten paroxetiinin 10mg aamuisin. Alku meni ihan ok mutta neljän päivän kuluttua ku nosto tapahtui siihen 20mg nii johan rupes keho reagoimaan. Tuli ihmeellistä pään vapinaa todella pahaa pahoinvointia ja unettomuutta vaikka ennen pystyin ihan hyvin nukkumaan kuiteskin, pelkotilat vaan lisääntyi ja oikeesti tuntuu että mikään ei auta ja että tästä ahdistuksesta ei pääse ikinä pois. Söin siis 4 päivää sillä 20mg annostuksella mutta tiputin siihen 10mg rajujen oireiden takia. Auttaako lääke edes ollenkaan vai missä mättää? Onko muilla kokemuksia?? Kaksi pientä lasta pitäis jaksaa hoitaa ja on nii kauhee olo siitäkin ku tuntuu ettei mihinkään pysty :( kokemuksia kiitos. Olen siis 12 päivää syöny kyseistä lääkettä eikä muutoksia...pahenee vain.
paroxetin aloitusoireet
horrible
164
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Miksi vedät huumeita ylipäätänsä? Mistä kaikki alkoi? Miksi otit aineita ensimmäistä kertaa? Mitä sinulle sanottiin, että ne tekevät? Mitä itse odotit aineilta? Oletko saanut mitä odotit ja halusit? SSRI:t tekevät sen minkä ne kemiallisesti tekevät. Kokemasi oireet ovat ihan tyypillisiä. Jos haluat niistä eroon lopeta kaman veto. Huomaa kuitenkin, että vieroitusoireet voivat olla pitkäkestoisia ja jotkin vaikutukset voivat jäädä pysyviksi.