Byhyy!!! Kultaaaa???
S-E-K-O-A-N !!! !!! !!!
20
<50
Vastaukset
- HAHAHAYB
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
- kaikkisaaomiatämän
Suolielämä sekoittaa, olet psykoosissa, itket vieraille anonyymeille ihmisille. Ihmisten väliset irl-dialogit muuttuvat täällä hullujen monologiksi, joka eristää reaalista. Lopeta suolessa eläminen, niin ulostaminen helpottuu ja ummetus häviää. Pois..pois..heippa!
- genkäplankattu
Täydellinen vastaus! Vieraat viestivät vieraille,käänteisin tavoin etsivät lohtua tai rakkautta. Nokkelasti pommitetaan,nostetaan esiin anonyymisti ,vailla mitään merkitsevää sanomista. Varmistellen uskovat löytäneensä nimenomaan juuri ,sen haluamansa henkilön. Pää sekoaa,sydän lyö sataa,olen löytänyt ihmiseni täältä :). Kaikki konstit käytyöön ja sielu sähisee,kun tulee vastaus omalta rakkaalta :) tai noh ainakin melkein...tai pikemminkin en ole varma...eikäku...no ainakin sama kirjoitustyyli...tai samoja sanontoja (mitä 2457 suomalaista) käyttää...mutta noi tapahtumat niin yhdistää sinuun (tapahtuu päivittäin suomessa) vaik vähäsen meneekin vierestä...kyllä se olet sinä . Miltä kuulostaa? Kyllä idioottimaiselta.
- gdjifkolgukl
genkäplankattu kirjoitti:
Täydellinen vastaus! Vieraat viestivät vieraille,käänteisin tavoin etsivät lohtua tai rakkautta. Nokkelasti pommitetaan,nostetaan esiin anonyymisti ,vailla mitään merkitsevää sanomista. Varmistellen uskovat löytäneensä nimenomaan juuri ,sen haluamansa henkilön. Pää sekoaa,sydän lyö sataa,olen löytänyt ihmiseni täältä :). Kaikki konstit käytyöön ja sielu sähisee,kun tulee vastaus omalta rakkaalta :) tai noh ainakin melkein...tai pikemminkin en ole varma...eikäku...no ainakin sama kirjoitustyyli...tai samoja sanontoja (mitä 2457 suomalaista) käyttää...mutta noi tapahtumat niin yhdistää sinuun (tapahtuu päivittäin suomessa) vaik vähäsen meneekin vierestä...kyllä se olet sinä . Miltä kuulostaa? Kyllä idioottimaiselta.
Kyllä minä se olen!!! Poromiäs
- 07000
gdjifkolgukl kirjoitti:
Kyllä minä se olen!!! Poromiäs
Olet rakkaimpani. Tunnistin kolmesta huutomerkistä!!! Ja kyllä -sanasta. Olen itse kotoisin Tampereelta. Asukkaita siis melko vähän. Taidatkin jo tuntea minut.
- 12mmmmm
07000 kirjoitti:
Olet rakkaimpani. Tunnistin kolmesta huutomerkistä!!! Ja kyllä -sanasta. Olen itse kotoisin Tampereelta. Asukkaita siis melko vähän. Taidatkin jo tuntea minut.
Kyllähän minä sinut tunnen. Olet se 3 sentin peniksen omaava hermafrodiitti joka stalkkaa ihmisiä työkseen eli lapanen. Mistä ammennat voimasi josset minusta eli poronnussiasta ? Kyllä minä tiedän et haluaisit nähdä minut työnteossa koska siitähän sinä pallihikinaama tykkäisit eiks nii???
- 07000
12mmmmm kirjoitti:
Kyllähän minä sinut tunnen. Olet se 3 sentin peniksen omaava hermafrodiitti joka stalkkaa ihmisiä työkseen eli lapanen. Mistä ammennat voimasi josset minusta eli poronnussiasta ? Kyllä minä tiedän et haluaisit nähdä minut työnteossa koska siitähän sinä pallihikinaama tykkäisit eiks nii???
Oih aih. Pituus on 2,3cm. Tule ratinan nurkille,niin näytän sen.
- nakkimiäs
07000 kirjoitti:
Oih aih. Pituus on 2,3cm. Tule ratinan nurkille,niin näytän sen.
Jooo ! Tänään siis tiedossa nakkikeittoa :D
- hoitoonohjaajaksi
genkäplankattu kirjoitti:
Täydelliseen vastaukseen vastasit täydellisesti, edes kaksi älyissään vielä täällä.
Tämä on sekopäiden ghetto ja sekopäiden määrän voi laskea sinä-muotoon tehdyistä aloituksista ja niiden vastauksista.
Kaksi tuntia näiden lukemista riitti minun mielenterveydelle, ymmärtäkää mennä ajoissa hoitoon!
- HAHAAAYB
HAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA TÄMÄ ON NIIN HAUSKAA11111111111111111111111111111
- halejasinulle
Älähän nyt kultaseni. Kaikki kyllä järjestyy :-)
- kunhankysäsen
toiko? se jota kerroit rr palstalla meneväsi viikkendinä tapaamaan?
- vastuutonta
ei asiat niin järjesty että outona oudolle * kultaselle * kertoo kaiken järjestyvän.
höpönlöpöä.
- pisteet
Ai siihen, että mun markkina-arvo on niin korkea ja oon ihastunut suhun vai mihin?
- sairasjauuvuksissa
Soita... ei mee hyvin täälläkään.
- pirrirrririririri
Otapa puhelin kauniiseen kätöseesi ja pirautapa!
- ap--
Ei hän minulle soita - enkä minä hänelle. Joskus oltiin niin luovia tutustumisessa että... Nyt ei enää mitään. Pitäisi unohtaa, mut ei pysty.
- jelppiäsulle
tänne voi kuitenkin purkaa ikäväänsä, onhan sekin jotakin. vai onko ...
- ap--
jelppiäsulle kirjoitti:
tänne voi kuitenkin purkaa ikäväänsä, onhan sekin jotakin. vai onko ...
Ei riittävää enää... :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784