linnanjuhlista...

itse itsessään itsenäinen

Suoraan sanottuna on ruvennut potuttamaan noi jokavuotiset juhlat ja pahasti! Kenenkä veromarkkoja niidenkin järjestämiseen menee ja mitähän hyötyä siitä meille tavallisille tallaajille mahtaa olla!? Jo ennestään rikkaat mähläävät kinkkua massuun ja ostavat kalliit leninkinsä varmaan "työpukuina". Tuleepahan sitten hyvä mieli, kun saa telkusta kattella ikuisuudelta tuntuvaa kättelyä ja boolimaljoja kittaavia julkkiksia. Jospa Suomi todellakin ottaisi järjen käteen ja itsenäisyyspäivänä vaikkapa tarjottaisiin kaikille vähävaraisille juhlat, jonne vuokrattaisiin puvut ja katettaisiin notkuva pöytä niille, joilla ei oikeasti siihen ole varaa. Silloin tämä päivä tuntuisi todellakin "järkevältä", kun nyt koko päivän merkitys on hukkunut juhlapukujen ja median alle. Onkohan muita samoin ajattelevia!?

4

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen ajattelia

      olen kanssasi samaa mieltä että köyhille ja vammaisille ja veteraaneille se pitäisi järjestää eikä julkkisteille sillä niille se olisi paikallaan

    • Sisäänheittäjä

      Sinut on kutsuttu juhlimaan Jeesuksen voittoa lohikäärmeestä. Ristillä Jeesus kantoi ne KIVUT joita suomalaiset muut pohjoismaalaiset venäläiset, tshetseenit, albanialaiset, kosovolaiset, baltit, saksalaiset, englantilaiset, puolalaiset, britit, japanilaiset, jenkit, italialaiset,kreikkalaiset, turkkilaiset afrikkalaiset, aasialaiset, etelä-amerikkalaiset, pienet heimot, joista ei edes tiedetä, romaanit, intialaiset pakistanilaiset ranskalaiset, jne... kaikkien valtioiden ihmiset kärsivät mm. sodassa.

      Ainoa asia sinun kohdaltasi on että uskot Jeesukseen. Hän on hyvä paimen ja vie meitä kotiin. Rukoile Jeesusta kertoen hänelle kaikki surusi ja ne asiat, joita olet hävennyt. Jeesus on täynnä armoa ja totuutta. Muista miten hän kohteli avionrikkoja- vaimoa, jota tuotiin kivitettäväksi. ("Joka ei ole syntiä tehnyt, se heittäkööön ensimmäisen kiven.")

      Ruumis vanhenee, mutta henki ei. Saamme ylösnousemusruumiin, joka kirkkaudessa voittaa kaikki linnanjuhlien puvut. Se tosin tarkoittaa sitä että ryhdyt vastarintaan pahaa vastaan. Sinussa on taivaan-hahmosi, sekä väärä minäsi. Ne tappelee keskenään sinusta joka elämäsi päivä. Vapaa tahto ja päätöksesi vievät sinua joko elämään tai kuolemaan.

      Näin eilen näyn, jossa valkoisella hevosella hohtavan valkoinen soturi ratsasti kohti ja sivalsi miekalla puoli metriä pääni yli. Se tarkoitti armoa ja jatkoaikaa parannuksen tekoon minulle, ilmeisesti. Tahtoessaan hän olisi voinut sivaltaa pääni poikki.

      Henkimaailma on totta. Vaikka minut suljettaisiin mielisairaalan, kuten niin monta kertaa ennenkin, Ihmiset paranee joka paikassa mihin Pyhä Henki tulee taistelemaan ihmisten vapauttamien puolesta.

      hyvää itsenäisyyspäivää.

      t: Saimi.

    • 6.12 puolesta

      Ketpä ne juhkat sitten kiinnostais, jos siellä olis vaan tavallisia mattimeikäläisiä ? Hieno juhla, hienona päivä, pidetään siitä kiinni !Niin ja yleisesti Itsenäisyydestämmme: Oon sitä mieltä, että on UPEETA, että saamme asua itsenäisessä valtiossa. Käykääpäs vaikka itärajan takana (Venäjän puolella) kattomassa oloja siellä! Olen käynyt ja suosittelen lämpimästi, ei nimittäin ole asiat yhtä hyvin kuin meillä Suomessa. Suomi olis samanlaisessa jamassa jos meidän veteraanimme olisi puolustaneet maatamme silloin aikanaan. SIITÄ SUURI KIITOS HEILLE !!!!

    • enkeli

      oon aivan samaa mieltä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe