Et-lehdestä suora sitaatti Yli-Mäyryn suusta: " Hyvää ihmistä ei tarvitse esittää. on vain paremmilla ja huonommilla lähtökohdilla varustettuja syntisiä."
Ei ole ihme, jos tuntuu ahdistusta, kun papin jutut on tätä luokkaa!
pappiko tämä? Yli-Mäyryn suusta:
18
627
Vastaukset
- mikäpappi
Mikähän pappi se tällainen on?
- Jokapaikanhöylä
Siivouspalvelua, seksivalistusta, sisustamista, psykoterapiaa, kauneudenhoitoa ym. mukavaa löytyy papin palveluista!
- mikäpappi
Eikö näitä puoskareita saada kieltolistalle? Olisi aika saada lakiin jo uudistuksia!
- totuusko
Onko tämä Yli-Mäyry joku naistenmies? Siltä nuo kuviot vaan vähän vaikuttaisi.
- Kokemustaon
Ei sinne päinkään vaikka varmaan haluaisi olla, ihan huijari ja puoskari.
- sairaspappi
sairas pappi
5.12.2014 15:28
varsinkin tämä Yli-Mäyry on aivan sairas tyyppi ja sen opit on aivan jostain inkvisiition ajalta, täynnä sairasta mielenmanipulointia, upposi varmaan vankilassa hyvin, kun ei muuta seuraa ollut.- sairaspappi
Mutta mitä tehdä, kun mies vaan jatkaa vastaanottoaan, vaikka toimensa olisi pitänyt lopettaa jo monta vuotta sitten. Harrastukseenaan tämä mies pitää terapiaistuntoja ja saa nuoren mielen aivan sekaisin! Tämä on sairas tyyppi.
- kurjuudenkuningas
No onpa tekstiä, ihan just lestadiolaispapin kuulosta tuomitsevaa, kurjuutta jakavaa,uskolla painostavaa antia - sinä matonen maan, painu alas ja alemmas, kun minä lest. pappi sinua käsken raukka, huono, huonoin, onneton, syntinen.
Voi taivas, missä mennään?
Näitäkö on vielä? - Erokirkosta
Yllä olevassa artikkelissa kysytään, mikä sai luopumaan uskosta? Uskosta vai uskonnosta? Mutta itse erosin kirkosta tämän papin takia. Jos tämä on pappi niin on heikossa jamassa kirkko sitten.
- tunnetaan
eipä ihme!
- selvää.tekstiä
Mikäs tuossa nyt niin karmeaa on, tuohan on aivan totta? Kaikki me olemme omalla tavallamme vajavaisia ja sekin on aika pitkälti oman itsemme ulkopuolelta tulevaa, joten kenelläkään ei ole syytä kohottaa itseään toisten yläpuolelle. Onko tästä joku nyt ihan oikeasti eri mieltä?
Siitä, tarvitseeko tuon tietääkseen uskoa jonkin jumalolennon olevan olemassa, voi taas olla Yli-Mäyryn kanssa eri mieltä.- Ryhmä12
Sinä siis syyllistät ihan samnlailla kuin tämä pappi. Taidatpa ollaa jälleen pappi itse ,kun taas täällä kirjoittelet puolustuspuheita sinun sairaaseen maailmankatsomukseen.
- eräsryhmä12
Pelottelua, aivopesua, pakottamista, vanhemmmista erottamista, sairasta mielenmanipulointia = Yli-Mäyryn hoitotavat. Tämäkö olisi terapeutti nuoren ihmisen ahdistukseen ja avuntarpeeseen?
Eikö tämä yhteiskunta tarvitsisi ihan jotain muuta ja lapsemme ansaitsisi parempaa kuin tällaisen puoskarin? ? ? ? ? ? - ryhmäym
Ryhmä12 kirjoitti:
Sinä siis syyllistät ihan samnlailla kuin tämä pappi. Taidatpa ollaa jälleen pappi itse ,kun taas täällä kirjoittelet puolustuspuheita sinun sairaaseen maailmankatsomukseen.
Taitaa nyt olla kyseessä sellainen kirjoittaja jolle on iskostettu päähän, et kun olet uskovainen, niin olet parempi ihminen kuin muut. Nämähän ne uskonnot pilaa. Uskovaiset on aina ottaneet oikeuden itselleen tuomita muita ihmisiä mitä minä en ymmärrä ollenkaan.
- Ryhmä12
ryhmäym kirjoitti:
Taitaa nyt olla kyseessä sellainen kirjoittaja jolle on iskostettu päähän, et kun olet uskovainen, niin olet parempi ihminen kuin muut. Nämähän ne uskonnot pilaa. Uskovaiset on aina ottaneet oikeuden itselleen tuomita muita ihmisiä mitä minä en ymmärrä ollenkaan.
Uskovaistahan voi esittää kuka tahansa, onhan näitä jalovaaroja, mellereitä ja ylimäyryjä tässä maassa pilvin pimein.
Se uskovaisuushan on vain silmänlumetta, että voi ottaa vallan herkkäuskoisista ihmisistä ja kun ne on mieleltään sairaita, suorastaan psykopaatteja, niin niiden omaatuntoa ruokkii tämä ihailu ja valta, mitä ne saa osakseen ja sitten varmaan se suurin motivaatio RAHA! sehän niille kelpaa. - Kumpi
Onko se helluntalasinen vai lestadiolainen? Molemmat lahkot kyllä täsmäisi vai onko se muuten noin pimee?
- Anonyymi
Ryhmä12 kirjoitti:
Uskovaistahan voi esittää kuka tahansa, onhan näitä jalovaaroja, mellereitä ja ylimäyryjä tässä maassa pilvin pimein.
Se uskovaisuushan on vain silmänlumetta, että voi ottaa vallan herkkäuskoisista ihmisistä ja kun ne on mieleltään sairaita, suorastaan psykopaatteja, niin niiden omaatuntoa ruokkii tämä ihailu ja valta, mitä ne saa osakseen ja sitten varmaan se suurin motivaatio RAHA! sehän niille kelpaa.Jalovaara ei esitä. Miten kehtaat sanoa noin. Kiltimpää ihmistä ei ole, eikä empaattisempaa. Hänen uskostaan olen vakuuttunut. Olin tilaisuudessa jossa hän kaatoi minut kosketuksella. Se ei ole mikään pikkujuttu. Ja minäkin epäilin.
Opin sinä iltana ymmärtämään, että jokainen joka kaatui hänestä lähtevästä voimasta, saa olla onnellinen, koska jos Herra niin voimakkaasti koskettaa, se on aito asia. Olisin ennemmin huolissani niiden äänekkäiden uskovaisten tähden, jotka eivät hievahtaneetkaan. - Anonyymi
ryhmäym kirjoitti:
No ei todellakaan tuo sinun 'ymmärryksesi' oikein terävältä ja syvälliseltä vaikuta.
- valhetta
mikä pointti sulla on tossa sepustuksessa? hyvin onnetonta sairasta tekstiä y-m:ltä ja sulta.
- eräsryhmä12
No se on ainakin varmaa, että Markku Yli-Mäyry on omaksunut oppinsa omassa elämässään täydellisesti! Hän ei edes yritä esittää hyvää ihmistä vaan on oppiensa mukainen ja hyvin heikoilla ihmissuhde taidoilla varustettu tyyppi.
- Anonyymi
Tämän ketjun tarinat ovat aivan keksittyjä sekä vääristeltyä.
Sen kirjoittaneet henkilöt liittynevät enemmän henkilöihin, jotka ovat suuttuneet siitä miten ketjussa käsitelty monella tavalla sydämellinen ja laajalti arvostettu pappi Ylimäyry on auttanut erilaisia ihmisiä eroon tämänkaltaisten vahingolliseen henkilöiden vaikutuspiiristä, jotka ovat täällä kirjoittaneet.- Anonyymi
Jokainen ihminen, joka yrittää olla ja esittää jotain muuta kuin mitä on, on valehtelija. Kaikki me olemme vain ihmisiä, vajavaisia ja syntisiä. Sellaiseksi synnyimme. Meissä kaikissa on samat ainekset, käytämme niitä vain eri tavalla. Jokaisessa on viha, rakkaus, usko, pelko, epätoivo luottamus, ja paljon muuta sisällä. Toiset haluaa elää rakkaudessa, toisille työ ja ura menee kaiken edelle, toisille vain usko on tärkeä. Toinen on rohkea, toinen vähemmän rohkea, toinen uhmakas, toinen lauhkea kuin lammas. Jokainen valitsee elämänsä miten haluaa sen elää. Olisi hirveä rikos ihmisyyttä vastaan jos ei saisi elää elämää jota haluaa, oli se mitä hyvänsä.
On hämmästyttävää että kunnolliset uskovat ihmiset joutuvat kärsimään joidenkin suvaitsemattomien rikollismielisten, tai anarkistien, tai elämäänsä kyllästyneiden pahantekijöiden vainoamisen tähden. Ei uskovatkaan ketään vainoa. Minusta on raukkamaista hyökätä sankoin joukoin ihmisryhmän kimppuun, joka on niitä maan hiljaisia.
Kilttejä ihmisiä jotka ovat vaatimattomaan elämään tyytyväisiä. Se on verrattavissa samaan kuin käytäisi joukolla lasten kimppuun. Ja miksi kuin lasten? Koska uskova ei halua riitoja. He tietävät että koko elämänsä voi menettää yhdessä käsirysyssä, voi menettää terveytensä, vapautensa, liikuntakykynsä, kaikkea mikä on korvaamatonta.
On silkkaa hulluutta haastaa riitaa. Riita poikii aina riitaa, koston kierre voi olla katkeamaton riesa, jopa sukupolvesta toiseen.
Miksei siis anneta ihmisten elää miten haluaa, koska he elävät omanlaistaan elämää, ei sinun eikä minun. Ei kaikista eikä kaikesta voi pitää, eikä tarvitsekaan. Mutta pitäisi kyetä elämään sovussa, kun samalla pallolla kuitenkin on elettävä.
Vain todella ongelmaiset voivat edes ajatella käyvänsä kilttien lasten kimppuun. Miksi siis uskovien. Eivät he mitään raukkoja ole vaikka karttavat erimielisyyksiä. Elämä on liian kallis istua vankilassa. Siinä on sitten olipa kerran elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982