Ale jauhelihasta ja perunoista syntyi jauhelihakeitto. Perunoita oli n 7kpl. Ja jauhelihaa 400g. Perunat nopiksi ja jauheliha paistettuna paahtopaprikajauheella, pippuriseoksella, currylla ja meri, sekä jodioidun suolan seoksella maustettuna. Paistoseokseen lisättiin vesi. Ja veteen viimeporeilla makulihaliemi. Aluksi kattilanpohjan kuumuus katsottiin rainbown oranssilla sarjalla.
Juomana meni mölö punaisesta sarjasta, RD ja appelsiinimehu.
Jauhelihakeitto
6
54
Vastaukset
- täällä_myöskin
mekin tehtiin vähän aikaa sitten samantapainen keitto ja jaksettiin syödä sitä 4 päivää putkeen.kyllä on halpaa!!!
- Uppe
Olisin kyllä lisännyt keittoon porkkanan, palan lanttua ja sipulin pilkottuina porisemaan tai valmiin halvan pakastetun keittojuurespussin ja muutaman kokonaisen maustepippurin. Näin maistuu ihan äitien tekemältä.
Kasvissyöjä korvaa jauhelihan soijarouheella tai soijapullilla, ja tulee vielä halvemmaksi. - talakkuna3
Pari valkosipulin kynttä silputtuna soppaan kruunaa keitoksen.
- nuukuuskunniaan
Upen reseptillä jauhelihan makkaraan vaihtaen saa myös hyvän makkarasopan. Itse leivotut sämpylät vielä viereen, niin nälkä lähtee halvalla.
- maistuismullekki
Maiskis, maiskis! Tuli nälkä. Lähdenkö vielä Siwaan hankkimaan sen jauhelihan? No, ei sentään. Mutta huomenna.
- näIkäkurkiainen
Minäkin taidan vaihtaa Siwaan. Siellä on todella laadukkaat tuotteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186239
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563360
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342572Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452420Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242148Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381590
- 1901491