Olen huhtikuussa 17 vuotta täyttävä, lukiota käyvä nuori tyttö. Luonteeltani olen sosiaalinen, iloinen ja luotettava. Pidän todella paljon lapsista ja ihan pienestä asti minulle onkin ollut selvää, että tulevaisuudessa haluan työskennellä lasten parissa. Nyt etsin siis ainakin kesän ajaksi satunnaista lastenhoitotyötä.
Lasten kanssa tykkään eniten heittäytymisestä. Tykkään leikkiä ja touhuta lasten kanssa ulkona ja sisällä. En hermostu helposti.
Olin yläasteella kahdesti päiväkodissa tet-jaksolla, ja sieltä sain erinomaiset arvostelut. Päiväkodissa työskentelin sekä 0-3-vuotiaitten että 3-6-vuotiaitten puolella. Viime kesänä työskentelin myös apuohjaajana lastenluontokerhossa kolmen viikon ajan. Siellä sain lastenhoitokokemusta 3-6-vuotiaitten lasten parista.
Kokemusta minulla on siis vauvaikäisistä lapsista ihan sinne eskari-ikäisiin. Voin näyttää halutessasi sinulle päiväkodista ja lastenluontokerhosta saadut todistukset/arvostelut.
Jos sinä tarvitset lapsellesi/lapsillesi satunnaista lastenhoitoapua kesän ajaksi Oulusta (itse asun Oulun Peltolassa, joten mieluiten lähialueilta) niin ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected]. Kerron mielelläni itsestäni lisää! :)
Tarvitsetko satunnaista lastenhoitoapua? (Oulu)
Elenaaaa
1
118
Vastaukset 1
- maritta22
Kerrot ettet hermostu helposti..mutta entäpä sitten kun hermostut?? Lentääkö lapset seinään??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470