Koko päivän vain tiltannut ja ilmoittanut välittömästi että "yhteys palvelimeen keskeytyi". Saatana kun on hieno laitos tuo suomen posti!
Postin seuranta ei toimi
Paskalaitos
5
132
Vastaukset
- Peruskauraa
Mukava kuulla etten ole ainut.
- saatanan.saatanan_
Joka aamu jumissa. Melkein yhtä mahtava viritys kuin tämä suomi24. Luulisi että edes Postilla sivut toimisivat kunnolla joskus??
- HyvinSujuuTaas
Posti - Sujuvampi arki.
- PASKAPOSTIIIIl
tässä kans useamman tunnin yrittänyt päästä paketin seurantatietoihin kun vittu tarttisin niitä!
- 1315
Totta. Itsekin olen huomannut, että Postin seurantasysteemi on luvattoman usein alhaalla. Toinen asia on, että ulkomailta tulevat kirjatut lähetykset ovat alkaneet viettää 1 - 2 lisälepopäivän Suomessa ennen jakeluun tuloa. Ilmeisesti sama koskee kirjaamattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693