Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vuokraisin opetusluvallisen auton ajokokeeseen

Ajokoe2015

Olen 36-vuotias mies Tampereelta. Haluaisin vuokrata opetusluvallisen auton ajokokeeseen. Kakkosvaihe jäi suorittamatta ajallaan, joten joudun käymään ajokokeessa uudelleen. Ajotaitoni on hyvä. Jos sinulla on opetusluvallinen auto Tampereen seudulla, laita minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Vuokrahinnasta ja muista yksityiskohdista sovimme sähköpostitse tai puhelimitse.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTaidaOnnistua

      Onnistuuko tuo? Eikös opetusluvan voi saada vain kerran? Minusta tuntuu että se on nyt vaan mentävä autokoulun kautta inssiin.

    • Ajokoe2015

      Ajokoe eli "inssi" on autovuokraukseni syy. Autokoulut haluavat usein myydä muutaman ajotunnin autovuokran lisäksi, mikä tietäisi ylimääräistä rahanmenoa.

    • Opeli

      Oletko kysynyt Tamperelaisista autokouluista, vai luuletko näin tapahtuvan?

      • RikkaatVerolle

        Kysyjä oli kiinnostunut auton vuokraamisesta. Autokoulu veloittaa ainakin pääkaupunkiseudulla auton käytöstä ajokokeessa 160-200 euroa.


      • Opeli
        RikkaatVerolle kirjoitti:

        Kysyjä oli kiinnostunut auton vuokraamisesta. Autokoulu veloittaa ainakin pääkaupunkiseudulla auton käytöstä ajokokeessa 160-200 euroa.

        Kysyjä asuu Tampereella.


    • JPe79

      Terve,

      Olen itse saman ongelman tiimoilla. Joko löysit itsellesi auton kokeeseen?

      • Opeli

        En viitsi mainostaa tällä palstalla, mutta annan vinkin. Kannattaa soittaa autokouluihin ja kysyä hintaa. Ei kannata uskoa kaikkia juttuja joita kylillä kulee.


      • verokarhu

        Sisältääkö alv:n ?


      • 455564
        verokarhu kirjoitti:

        Sisältääkö alv:n ?

        Anteeksi myöhäinen vastaus, Hinta sisältää siis kaikki kulut, eli päälle ei tule ALV:tä, toimistomaksua, vakuuksia tms


      • v-karhu
        455564 kirjoitti:

        Anteeksi myöhäinen vastaus, Hinta sisältää siis kaikki kulut, eli päälle ei tule ALV:tä, toimistomaksua, vakuuksia tms

        Pitäähän sun alv maksaa


    • HH45

      Samaa oon itse yrittänyt metsästää edullisesti, mutta pääkaupunkiseudulta.

      Täällä pääkaupunkiseudulla autokoulut tuppaa ottamaan vuokrasta 200 euroa ja yli. Mun mielestä ihan ryöstöhinta.

      Onko yksityisiä jotka haluaisi vuokrata lisäpolkimilla varustettua autoa?

      Alueena käy koko pääkaupunkiseutu ja vähän päälle :)
      Voi ottaa myös suoraan yhteyttä: [email protected]

    • Harmaatalous

      Maksu pimeästi eli ei mitään veroja...

      • v-karhu

        Autokouluja moititaan kovista hinnoista, mutta täällä tehdään kauppaa pimeästi. Hyi, hyi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe