kuukautiset kaksi kertaa kuussa onko normaalia

huolestunutk

mun kuukautiset tuli kaks kertaa kuussa eka tuli iha oikeeseen aikaan menkat sitte sen jälkee alko ruskeeta vuotoa sitten uudet kuukautiset. ne kesti joku 5 pv sitte nytten mulla ei oo ollu koko kuukautena menkkoja ja en oo harrastanu viel seksiä joten en voi olla raskaana Onko tää normaalii?

23

10280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwrwrwrwrwrwr

      aivan normaalia kun hormonitoiminta heittelee vielä, et kerro ikääsi mutta luulen että kyl se siitä,

    • Juuuuu

      Mullaki on käyny sillee et on kahet menkat samassa kuussa ja sit jää välistä kokonaa :). On se kai ihan normaalii.

      • huolestunuk

        huh oon helpottunu ku kuulen et on normaalii:) oon ollu tän pelon kanssa jo aika kauan et mul on esim jotai syöpiä Tai sit vaa kuvittelin liikoja.


      • huolestunuk

        luin netistä että jos on ruskeaa vuotoa se voi olla syöpäkin onko totta?:p


      • 46785
        huolestunuk kirjoitti:

        luin netistä että jos on ruskeaa vuotoa se voi olla syöpäkin onko totta?:p

        Onhan se mahdollista, mutta ei mitenkään todennäköistä. Sen sijaan on enemmän kuin todennäköistä, että noin nuorella kuukautiset vielä temppuilevat. "Noin nuorella" viittaan siihen, että olet varmasti vielä nuori. Jos olisit vaikka kolmekymppinen, jolla aiemmin säännölliset kuukautiset alkavat yhtäkkiä temppuilla, olisi syytä tutkia asiaa tarkemmin.

        Ruskea vuoto on kuukautisverta, joka on ehtinyt kuivahtaa matkallaan ulos kehosta.


    • Mulla itselläni on ollut vähä samanlaista. Eka mulla oli ihan säännölliset. Sitten yhtenä kuukautena ne jäi kokonaan välistä. Sitten seuraavan kuun alussa ne tuli taas ja tuli uudestaan saman kuun lopussa. Ja sitä jatku muutaman kerran. Nyt ne on tullut taas pari kertaa iha säännöllisesti, mut tässä kuussa niitä ei oo tullu ollenkaan.

    • Oliapuamyösminulletästä

      Mulla on kans sama juttu. Alko just eilen ja olin hirveessä paniikissa eilen. Mutta onneks löysin tän keskustelun palstan🙏🏻 Eli tää onkin ihan normaalia ja kiva tietää etten ole ainut😉 Oon siis 13v

    • fsdrgftgyhujlkö

      no lol mu menkat o iha sekasi ja täs kuus on tullu neljästi. syö siis pliis pillereitä säännöllisesti jos on

    • Monsteri11

      No ei helevetissä

    • Leijonatyttö

      Mulla oli toisin päin kuukautiset alkoivat noin kaksi viikkoa ennenmin kuin piti.Olen 12 ja menkat alkoivat helmikuussa joten minun tilanteessa menkat heittelevät vielä.No olin kaverillä yötä ja kävin vessassa noin parin tunnin välein,minulla on aina ollut runsaat valkovuodot joten en kiinnittänyt huomioon että siinä olisi tullu jotain ruskehtavaa limaista ainetta joten annoin asian olla.Illalla päätin käydä vessassa ja huomasin että oli tullut verta soitin äitille ja kerroin tilanteen hän sanoi samaa nuorella kuukautiset heittelevät"ja olin ihan ok asiasta,mutta nyt (noin 14päivää myöhemmin)ihan yhtäkkiä minulle oli pikkuhousuihin ilmestynyt verta runsaan valkovuodon jälkeen.Mitä mun pitäisi tehdä?,onko tämä normaalia?

    • Kertokaa

      Mulla on alkanu menkat helmikuussa. Huhtikuuhun asti meni sillee et 1 menkat per 1kk mut huhtikuus tuli 2 kertaa. Epäilen sen olevan jotain välivuotoa kun vuoto oli niukkaa ja kesti jotain 5 pv koska normaalisti mulla kestää 9-11 pv. Sit toukokuus tuli ne varsinaiset menkat ja taas toukokuusta tähän päivään 1 menkat kuukaudessa. Eli mul oli heinäkuun alussa jo menkat mut nyt ne tuli taas. (Ei oo välivuotoo ku on nii runsasta) voiko helle sekottaa vai voiko mulla temppuilla tolleen ku oon kuitenki 13 ja menkat alkanu aika vasta? Ja kierto ei oo kunnolla säännöllistyny.ONKO NORMAALIA
      Vastauksiaaa!

    • Jusbe22

      Hei olen 22 vuotias nainen ja minulla oli juuri 1 - 2 viikkoa sitten kuukautiset ja nyt on uudestaan.. onko tässä iässä normaalia?

    • dfsdfgsdf

      Voin vielä uskoa että kahesti kuukaudessa mutta että kuussa, ja kahdesti! Olitko aivan ykhin siellä. Ethä vain tahrinut rakasta Kuutamme?

      • Jusbe22

        No noin viikko sitten ollut menkat ja alkanut uudestaan että mitä helvettiä?


    • Anonyymi

      Muakin autto oon myös 13

    • Anonyymi

      Mulla oli menkat 3 lokakuuta ja nyt saatto alkaa uudestaan ku tulee aika niukkaa veristä vuotoo ja hirvee paniikki oon 11. AUTTAKKAA HERRANJUMALA!!!

    • Anonyymi

      no siis oon iha paniikis mul oli viimeviikol loppu torstaina ja nyt on taas alko tänää sunnuntaina.

    • Anonyymi

      uukautisten loppumisen jälkeen ilmaantuva verinen vuoto eli postmenopausaalinen vuoto vaatii aina lääkärin tutkimuksen ja yleensä myös vähintään kohdun limakalvonäytteen

    • Anonyymi

      onko normaalii et mul tuli menkat iha normiaikaa ja sitte harrastin sexsii mut ehkäsyn kaa ja nyt mul on uuet menkat ja täs välis oli joku 2vikkoo ja näi ei oo enne käyny

    • Anonyymi

      Siis nyt on kyllä aika vanha keskustelu, mutta veikkaan, että joku poikkeaa vielä täällä. Mulla siis oli menkat just äsken noin viikon ajan, sit 1 päivä pelkkää valkovuotoo ja nyt oli sitten tullu taas vähän verta. Voihan tietty olla jotain jälkivuotoa, mutta päädyin tänne keskusteluun. Mulla alkoi menkat 8kk sitten ja oon aika varma, että ne on alkanu tulee aika säännöllisesti. Mut kiva jos mulla tulee nyt tokan kerran tässä kuussa( on joulukuu, ja just iloitsin siitä, että mulla ei oo lomalla menkkoi).

    • Anonyymi

      Mulla alko ekat menkat viime viikon maanantaina, ja (kai) loppu saman viikon sunnuntaina, eli kesti 7 päivää. Tänään huomasin, että mulla on vähän jotain ruskeaa alushousuissa, ja kun pyyhin ni vessapaperissa oli ihan vähän jotain punaista, ja ruskeeta.
      Luin tän keskustelun aiempia viestejä ja monet sanoi että niillä on ollu pari kertaa kuussa, mutta onko normaalia että viikon päästä kuukautisten lopusta alkaa uudestaan?
      En siis oo varma et alkaako mulla uudestaan, vai onks jotain jälkivuotoo tai jtn, mut toivon et se on normaalii/ei pitäis huolestuu.
      Toivottavasti joku vastaa vaikka kommentoinki monta vuotta myöhemmin ku tää on alotettu :'D

    • Anonyymi

      On se ny aika normaalia, mulla on ihan sama tilanne ja mun menkat alko vasta huhtikuussa niin joo. :D

    • Anonyymi

      Aika normaalia kait se on, että ainakin ensialkuun kierto voi olla hyvinkin epäsäännöllistä.
      Oma tyttöystävä jutteli joskus asaista, välillä hänellekin tulee kuukautiset "liian usein" ja välillä voi jäädä kahdenkin kuukauden menkat perätysten tulematta. Ja ovat aika kivuliaat välillä.
      Hän on aikeissa hankkia pillerit ihan sillä, jos ne vaikka tasoittaisivat tuota kiertoa ja helpottaisivat vuotokipuja.
      Seksiä kyllä harrastetaan, mutta käytetään ehkäisyä, joten raskauksia ei juuri tarvitse pelätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe