Ja kas kummaa, autossani on edelleen nastarenkaat alla, hyvä juttu, siilä vielä on yöpakkasia tulossa ennen suven koittoa.
Kesäaika alkoi
38
<50
Vastaukset
- menen.koeajolle
Nyt on muuten hyvä keli koeajaa kitkarenkaita kun vettä sataa ja lunta tai jäätä ei ole missään. Veikkaisin pidon olevan melko hyvä ja märällä tiellä edes kitkarengas ei nyt nosta valtavaa pölypilveä ilmaan
- testikuski_lapista
On olemassa oikeita talvirenkaita eli nastarenkaita ja kesärenkaita kesäkäyttöön ja sitten on näitä välikelinrenkaita eli kitkarenkaita. Kitkarenkaat on nyt parhaimmillaan, kun on miltei kesäkelit ja liukasta ei löydä juuri mistään
- hoitolan.ylilääkäri
Tuolla harhaisella kitkahörhöllä on sellainen alati kehittyvä fantasia, eli minulla on ajokortti, auto ja siinä kitkarenkaat ja nyt siihen fantasiaan on lisätty vaimo jolla myös on ajokortti ja auto jossa tietenkin kitkarenkaat. Pikkuhiljaa tämä potilaamme kehittää fantasiansa myötä itselleen keinotodellisuuden johon uskoo ihan täysin.
- mielisairaat_lääkäriin
Asutko maalla tai muuten syrjässä julkisen liikenteen reiteistä?
- eli.nastoilla.mennään
Mitäpä sillä on merkitystä, asetus antaa ajoaikaa 13.4 asti, toki hyödynnän tuon.
Eli kaksi viikkoa saa ajella rauhassa nastarenkailla. - mielisairaat_lääkäriin
Hyödynnä ihmeessä, siitä on hyötyä meille kaikille. Se on kuin rahaa pankkiin laittaisi tai ainakin pölyä keuhkoihin. Ja eikös niitä saa pitää kauemminkin, jos keli vaatii. Kilpisjärvellä järjestetään juhannushiihdot 19.6, joten ainakin siihen asti voi ajaa. Näinhän sitä harhainen mielisairas toimii.
- ruikkijat.hoitoon
Kitkahåmå on hanskaanruikkija
Mulle ne vaihtui jo 29 päivää sitten... Miksikö, no silloin loppui pelko sakkojen saannista jos olisin ajanut kesäkumeilla
- mielisairaat_lääkäriin
Erittäin järkevä teko! Luulin että täällä ei ole yhtään järkevää itseni lisäksi.
- EiTuleMieleen
Kysyikö joku sinun mielipidettäsi?
- mielisairaat_lekuriin
mielisairaat_lääkäriin kirjoitti:
Erittäin järkevä teko! Luulin että täällä ei ole yhtään järkevää itseni lisäksi.
Sinä vaan et ole järkevä. Olet mielisairas vajakki, joka käyttää muiden nimimerkkejä. Mene hoitoon.
- mielisairaat_lekuriin
mielisairaat_lekuriin kirjoitti:
Sinä vaan et ole järkevä. Olet mielisairas vajakki, joka käyttää muiden nimimerkkejä. Mene hoitoon.
Kukahan se nimimerkkivaras olikaan?
- kuka_kysynyt_sinulta
EiTuleMieleen kirjoitti:
Kysyikö joku sinun mielipidettäsi?
Ja sinun mielipidettä on kysynyt kuka tai missä????
- diipadaii
Juhannuksenakin voi oll ayöpakkasia mutta ei sa tarkoita sitä että olisi liukasta, ainakaan maanteillä.
- kuinkas
Mitä hemmettiä, olenko ollut jossain kesämaassa, kun autoni renkaina on kitkarenkaat, eikä ole olut mitään liukkaudesta johtuvia (no ei muitakaan) ongelmia, vaikka ajelen muutamaa sataa kilometriä joka viikko myös täysin jääkaljuilla sorateillä.
Olen edelleen sitä mieltä, että HUONO KUSKI TARVITSEE NASTARENKAAT ITSEPETOKSEEN! - kitkatkatkatpitkään
Ajelin myös minä ennen talvirengaspakkoa -huom.talvirengas, ei nasta--monta talvea kesärenkailla, ja kerran tökkäsin kevyesti perään, kun jakeluauto ajoi ylinopeutta kaupungilla ohi ja samantien eteen jarrut pohjaan ilman näkemääni syytä. Jäi sen jakeluauton syyksi virallisesti!
- vajaalla.mennäänaidosti_
Mikä on ayöpakkanen?
- Ressukat_jaksaa_jauhaa
Aloitus on taas loistava esimerkki miten jollain on hirveä tarve herättää kiistaa ja riitelyä netissä. Nämä riidankylväjät löytävät aina jonkun aiheen joka herättää tunteita ja kun huomaavat että kiistaa ilmenee haluavat herättää sitä aina vaan enemmän ja enemmän. Uskon että tällä palstalla on pari kolme epätoivoista pääressukkaa jotka ovat ottaneet jo kuukausien ajan vuorokausiohjelmaansa talvirenkaista solvailun ja vittuilun. Toisten käyttämät talvirenkaat edustavat näille nurkantakaa huuteleville pelkureille aihetta jolla saavat riitaa kaikkein helpoiten aikaiseksi. Jo ensimmäinen eriävä mielipide kirjoitukseensa saa näille hiirille erektion päälle ja sitä kautta myös nk. lisää vettä myllyyn. Vaihtelevat nimerkkejään ja saavat entistä enemmän herjoihinsa vastauksia. Oman lisänsä näihin "laadukkaisiin" keskusteluihin tuovat ne jotka viljelevät "hauskoja" alapäähuuteluja vihjailevin sanamuodoin. Näilläkin huumori irtoaa kovasti vaativista aiheista. Kakka-, pippeli-,ja alapäähuumori kun on sitä parasta huumoria joidenkin mielestä. Itseään ne ainakin naurattavat.
Kuten täällä jotkut aikaisemminkin on kirjoittaneet on täällä aivan turha yrittää aloittaa mitään järkevää keskustelua koska nämä muutamat tulevat mukaan typerine vittuiluineen ja siirtävät keskustelun aina siihen samaan eli talvirenkaisiin. Siitä aiheesta on sitten kiihoittavaa heidän mielestään jatkaa......
Ai niinja turhahan on mainita miten vähän ylläpitoa kiinnostaa. Ei paskan vertaa!- eli.nastoilla.mennään
Tiedoksi sinulle ummikko, aloitus on puhtaasti toteamus, mutta jos siitä joku leparipelle ottaa herneen nenään niin sitten siitä vaan ottaa.
Ei siinä kysytty keneltäkään yhtään mitään, mutta jos vastataan niin ei ole minun vika. Vastaajista toki löytyy idioottejakin. eli.nastoilla.mennään kirjoitti:
Tiedoksi sinulle ummikko, aloitus on puhtaasti toteamus, mutta jos siitä joku leparipelle ottaa herneen nenään niin sitten siitä vaan ottaa.
Ei siinä kysytty keneltäkään yhtään mitään, mutta jos vastataan niin ei ole minun vika. Vastaajista toki löytyy idioottejakin.Kuinkahan monta samanlaista toteamusta sinäkin olet tästä samasta aiheesta aloittanut? Ei varmasti viiskymmentä riitä. Senverran rajusti sinulla talvirengashäiriköinti on verissä. Elämäsi pyörii niin talvirenkaiden ympärillä ettet edes ymmärrä miten tyhmää se on. No eihän henkisesti sairaat tai muuten vaan tyhmät osaa kyseenalaistaa omaa toimintaansa.
- eli.nastoilla.mannään
vajaalla.mennäänaidosti kirjoitti:
Kuinkahan monta samanlaista toteamusta sinäkin olet tästä samasta aiheesta aloittanut? Ei varmasti viiskymmentä riitä. Senverran rajusti sinulla talvirengashäiriköinti on verissä. Elämäsi pyörii niin talvirenkaiden ympärillä ettet edes ymmärrä miten tyhmää se on. No eihän henkisesti sairaat tai muuten vaan tyhmät osaa kyseenalaistaa omaa toimintaansa.
Kylläphän se on enempi sinun alaa tuo talvirengashäiriköinti, sinä niitä vajakkiavauksia teet kymmenitäin, ellei jopa sadoittain, ei tuo nimimerkkisi rekisteröinti sinua siitä pelasta. Olethan tässäkin keskustelussa sen tyhmyytesi tuonut esiin useilla eri nimimerkeillä.
- kuka.menee.nastoilla
eli.nastoilla.mannään kirjoitti:
Kylläphän se on enempi sinun alaa tuo talvirengashäiriköinti, sinä niitä vajakkiavauksia teet kymmenitäin, ellei jopa sadoittain, ei tuo nimimerkkisi rekisteröinti sinua siitä pelasta. Olethan tässäkin keskustelussa sen tyhmyytesi tuonut esiin useilla eri nimimerkeillä.
Heh, sinua viedään taas kuin pässiä narussa etkä huomaa mitään!!
- mielisairaat.laitokseen
eli.nastoilla.mannään kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kummallinen vajakki on tuo vajaalla.mennäänaidosti.
- eli.nastoilla.mennään
kuka.menee.nastoilla kirjoitti:
Heh, sinua viedään taas kuin pässiä narussa etkä huomaa mitään!!
Hahahahaaa, luulitkos olevasi nerokas, et huomannut kenelle vastasit.
eli.nastoilla.mennään kirjoitti:
Hahahahaaa, luulitkos olevasi nerokas, et huomannut kenelle vastasit.
Mene vittuu nimimerkkivaras!!!
- kitkahåmåt.hoitoon
Kitkarengaspellet on R U N K K A R E I T A
- fordisti
Nastarenkailla ajetaan pitkäperjantaihin asti. Silloin vaihtuu kesärenkaat alle.
- Toinen.fordisti
Kuulostaa hyvältä. Itsekin pyyhin perseeni joka päivä kello 16:07. Välillä olen miettinyt, että pitäisikö se pyyhkiminen ajoittaa tarpeeseen, mutta ehkä kuitenkin järkevämpää mennä nykykäytännöllä.
- ei.kannata.ajaa
Toinen.fordisti kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Itsekin pyyhin perseeni joka päivä kello 16:07. Välillä olen miettinyt, että pitäisikö se pyyhkiminen ajoittaa tarpeeseen, mutta ehkä kuitenkin järkevämpää mennä nykykäytännöllä.
Minusta tuntuu siltä että voortistit ei pyyhi persettään ikinä, perässä jos joutuu ajamaan niin kylläpä haisee paska, ihan suomekssanottuna.
- Kjell-Pippelström
Muistan kyllä mitä tykkäät perseelläsi tehdä...
- miten.se.oli
Pissa tulee kuudelta, kakka tulee seiskalta ja voortimies herää kahdeksalta EH HEHEHEE
- kesärenkaat_tottakai
kesärenkaat ovat alla 3 viikkoa, sitä ennen kitkat
Ei täällä Helsingissä ole liukasta ollut moneen viikkoon enää- dsfd
Miten tänään pitelee ilmoja Helsingissä?
- melkein_kolme_pelleä
dsfd kirjoitti:
Miten tänään pitelee ilmoja Helsingissä?
Täysi nastarengaskeli täällä on. Turha yrittää lipsukkailla liikenteeseen, sanotaanko ettei aikavälillä lokakuu-maaliskuu.
- nastoilla.mennään
Kesäaika alkoi kalenterin mukaan mutta vielä vaan sataa lunta, etelässäkin. Joten nastoilla mennään.
- realmanxx
Itse olen kylillä laittanut jokaisen pellen ojennuksen, ulkopaikkakuntalaisten perässä ei jaksa useinkaan lähtee ajelemaan mutta jos jää kylille niin saavat palautteen ja asiat on sitten taas kunnossa. Että ei täällä juurikaan ole ongelmia liikenteessä, suurin osa niitä homopöksy audisteja sun muita joille riittää vähän korotettu äänensävy ja loput hoitoo miehisellä olemuksellani ja viesti menee perille. Pojat (osa miehiä mutta naisten vaatteissa saatana) oppii kun mies sanoo miten hommat hoidetaan ja ollaan tai muuten saa kurssitusta mieheltä.
- Junnu683
Renkaat vaihdetaan kelin mukaan,se on kuitenkin vartin homma niin voi näin keväällä vaihdella tarvittaessa.
Pariin otteeseen on tullu jo vaihdeltua tässä maaliskuun aikana kun vaan jättää vaikka aamukahveet väliin tarvittaessa ja vaihtaa renkaat ennen töihin lähtöä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344