lahja 18v. tytölle

jätkä

tytöt kertokaa mulle mistä tykkäätte.. ni jos vaikka tulis jotain mieleen.

6

1253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juups...

osta jotain sydämen muotosia karkkeja tai tee ite pipareita joita oot kauniisti koristellu... ja sit lisäks jotain.... mä ainaki tykkäisin jostain vaatteesta.. tosin niitä saa joulun jälkeen halvemmalla alesta.. tyynyliina missä on joku söpö teksti... ja vaik oot miespuolinen (ei pahalla) voisit kutoo pörrö lapaset.. voi mennä aikaa mut tyttös ainaki tietää et välität ja tuhlaat aikaa ja vaivaa sen lahjaan!!!! söpöjä pörrö lankoja saa esim. vapaa valinnasta tms... kaulahuivi tai villasukat myös hyvä idea... jos et viittis ite ruveta sellasia väsäämään (minkä mä ymmärrän hyvin) osta jotku kivat lapaset!!! joku koru myös kiva...:) toivottavasti ees vähän autto sua..

• Tsadam

Vaikka aiemmat ovat ehdottaneet suklaata, eivät kaikki tytöt himoitse suklaata. Pari vuotta sitten, kun olin itse 18-vuotias, keräilin kaikkea mahdollista omaan kotiin. Kippoa, kuppia, petivaatteita jne. Kihlattuni ensimmäisen joulun joululahja oli kultainen rannekoru. Vaikken juuri koruista perusta, oli se minusta silti sellainen osoitus, jota en keltään muulta ole vielä saanut. Tosin tuollaisella on hintaakin. Vaatteetkin ovat mielestäni niin epävarmoja lahjoja - ovatko oikean kokoisia/ värisiä/ tyylisiä. Perusehdotuksena tietysti myös jotakin söpöä, kuten pehmolelu tai sellaiset karvaiset tassutossut, joilla tallustella joulun yli. Onhan näitä vaihtoehtoja... Simppeli on kyllä ihan sellainen valokuvakehyskin, jonka sisällä vaikka yhteinen kuvanne. Älä kuitenkaan laita siihen vain omaa naamaasi, se on ällöä. =o)

• F22

Kyllä se niin on, että jos tyttösi on yhtään tullut minuun ja ystäviini, saat jatkaa matkaasi jos pipareita ja suklaata löytyy paketista. Suklaa on mummojen juttu ja pipareita vedetään pitkin joulua. Voithan sen piparin antaa ennen joulua, onhan se suloista, mutta että lahjaksi...
      Lahjan hinnalla ei ole väliä. Ainoastaan sillä kuinka paljon olet nähnyt vaivaa ja aikaa. Joku romanttinen juttu on hyvä. Harvemmin kukaan miespuolinen on tavallisesti yltiö siirappinen, joten kerran vuodessa se on kivaa. Kynttilöitä, ruokaa (mikro pizza ei käy), hämyä, hymyä, hieronta... Kyllä tyttö tippuu persiilleen ja suosio on taattu.
      Lisäksi voit ostaa jonkun lahjan ettei osaa heti arvata tai ei tarvitse loukkaantua...
      Jouluja

• niima

Oikein kovasti ilahtuisin lahjasta, joka olisi esim.

- tyynyliina lausahdus "nyt voit nukkua joka yö ajatellen minua"
      - siro pikkurillisormus tai muu koru (perinteinen, mutta aina tehokas! tutkaile millaisia koruja käyttää, onko kultaa, hopeaa, näyttävää, pientä...)
      - kaksi leffalippua ja "lahjakortti" ravintolaan (seurana tietenkin lahjan ostaja)
      - poltettu cd täynnä kappaleita, joilla on jokin merkitys meidän välillä
      - alusasu setti (muista leikkiä salapoliisia ja ottaa oikeat koot selville!!)

Älä tyydy mihinkään aivan tylsään, mutta ajatus on kuitenkin se tärkein. Mitä tahansa jätkältäni saisinkin pusun ja hymyn kera, onnellinen olisin!

• joulubuggi

Ruoska, käsiraudat, kumihame.

• mievaan ;)

tykkäsin ainaki ite hirveesti jos saisin vaikka aamulla herätyksenä aamiaisen sänkyyn ja sitten kunnon rynkytyksen peppuun. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe