Miehen heikko orgasmi/siemensyöksy

ei_tunnu_miltään

Olen nuorehko mies ja kärsin erittäin mitäänsanomattomasta laukeamisesta. Siemenneste ei lennä puolta senttiäkään, vaan valuu vain. Laukeaminen ei tunnu juuri miltään. Tällaista ei ole ollut aina. Ennen kyllä lensi muutaman sentin useimmiten, ja tuntui paremmalta (silti aika heikko kai, mutta paljon parempi kuin nyt). Vaikka olisi kaksi viikkoa edellisestä kerrasta, silti näin. Tätä on jatkunut ehkä noin 6 vuotta.

Epäilen, että heikko purkautuminen ja orgasmi johtuvat minua juuri ehkä tuon 6 vuotta piinanneesta eturauhasongelmasta. Krooninen eturauhasen ärtyminen (lääkäri ei halunnut käyttää sanaa tulehdus) vaivaa kauheana virtsaamisentarpeen tunteena viikoittain. Kipuja ei ole. Tämä eturauhasvaiva mitä todennäköisemmin seuraa minua koko elämäni ajan. Onko siemennesteen lentomatka verrannollinen eturauhasen kuntoon? Entä orgasmin voimakkuus?

Kärsin myös erittäin nopeasta siemensyöksystä. Puhutaan viime aikoina hitaalla tahdilla edetessä noin 15-20 sekunnista, eli orgasmivaiheeseen mennään suoraan. Tästä sen sijaan olen kärsinyt aina. Tähän vaivaan aion kokeilla sertraliinia suurenevilla annoksilla, kunhan saan lääkemääräyksen jotenkin hankittua. Tuo lääkehän aiheuttaa yleisesti heikompia orgasmeja ainakin naisille. Mutta ajatuskulkuni menee niin, että jos kestoaika pitenee moninkertaiseksi, myös orgasmi on voimakkaampi. Näin olen itselläni havainnut ilman lääkettä.

Sitten toinen tekijä, joka voi olla heikkojen orgasmien takana. Nimittäin lapsena ja nuorena minulle pakkoannettiin ketiapiinia ja risperidonia. Voiko tästä jäädä pysyvästi heikentynyt orgasmikyky? Jälleen muutama kuukausi sitten minut pakotettiin ottamaan (tällä kertaa suuria annoksia) risperidonia. En pystynyt saamaan edes erektiota kuin aivan väkisin. Heti erektion jälkeen laukesin ilman mitään tunnetta. Nyt saan jo erektion, mutta laukeaminen on vielä nopeampaa kuin ennen lääkitystä ja orgasmi vielä heikompi. Voiko siis näistä myrkyistä jäädä pysyvää vahinkoa?

Ei ole mitään järkeä hakeutua suhteisiin naisten kanssa, kun en pysty saamaan mitään tyydytystä. Toisen nauttimisesta en pysty enää nauttimaan enkä tuntemaan mitään rakkaudentuntoa viimeisimmän risperidoni-pakotuksen jälkeen. Välttäkää kaikin mahdollisin keinoin antipsykoottien syömistä ja laittakaa pitkät kalsarit ja villahousut jalkaan ulos mennessä!

1

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homo123

      Tule tänne poika niin parannetaan eturauhanen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe