Uskomattoman nopea volvoksi! Hätyyttelee jo samoja lukemia kuin Audin 2 litrainen perheautotekniikka 7 vuotta sitten.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1427427917752.html
Häkellyttävän hyvä Volvo!
6
153
Vastaukset
- Quattro
On muuten nopeampi, kuin oma 2009 vuosimallinen Audi 2l bensakoneella. Eiköhän Volvolla tuo tekniikka ole ollut kunnossa jo monta vuotta. Volvo vaan ei koe tarpeelliseksi tuoda markkinoille kilpailevia tehoversioita Audia, BMW;tä ja Mersua vastaan.
- Lapsellista
Miksi pitää olla nopee. Jos tulee aina kiire, kannattaa lähtee aikaisemmin.
- Piste1
Jos todella haluat nauttia autolla ajamisesta täytyy autosta löytyä tehoa.
- truthisoutthere
Piste1 kirjoitti:
Jos todella haluat nauttia autolla ajamisesta täytyy autosta löytyä tehoa.
Volvo, nautinto ja auto ei oikein mitenkään mahdu ilman negaatioita samaan lauseeseen.
- hehehheh
Naisten ja naismaisten poikien kauppakassihan tuollainen räpsy on.
- miestenautoja
CVolvo on miesten auto ei sovi esimerkiksi napsuille eikä hoppeleille se täytyy olla mies, on sellainen tykki autoksi minukin Volvoni kulkee vaikka on vuodelta -99 260km,h. siinä ei kilkkipojut pysy enää mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386