Itsetyydytys vai yhden yön seura sinkulle?

ihmettä

Olen 41 vuotias lapseton sinkku, olen ollut miehen kanssa viimeksi viisi vuotta sitten. Olen kaunis, jalat maassa, korkeasti kouluttautunut nainen. Jostain syystä sopivaa kumppania ei ole löytynyt ja vähäinen seksi/orgasmi näkyvät mun lantionpohjanlihasten liiallisesta jännitystilasta ja tästä on seurannut selkäsärkyjä.
Mun tulis nyt hoitaa selkääni orgasmeilla/seksillä/välineillä ajatuksena rentouttaa lantion pohjaa. En ole niin hirveästi kiinnostunut seksistä sen itsensä vuoksi, vaan olen huolissani ennemminkin minun selästä. Nyt olen ruvennut tyydyttämään itseäni käsin ja dildolla ja tekemään itselleni orgasmeja. Tämän jälkeen tulee paha mieli. Onko tässä järkeä, vai pitäskö hommata joku oikea ihminen siihen?

23

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä päin olet voisin auttaa sua

      • ihmettä

        :))Millaista ratkaisua ajattelit ?


      • ihmettä kirjoitti:

        :))Millaista ratkaisua ajattelit ?

        katottaisko mitä keksittäis?


      • ihmettä

        On liian iso työmaa toiselle annettavaksi:)


      • ihmettä kirjoitti:

        On liian iso työmaa toiselle annettavaksi:)

        Oon kyllä ahkera työmies,eikä ole jäänyt keikka kesken..


    • Nettiseksi voisi myös olla hyvä idea.

    • Kokeile_vaan

      Älä ainakaan pahoita mieltäsi itstyydytyksestä. Opi nauttimaan siitä täysin siemauksin. Aika kurjaa olisi jos itsetyydytyksestä tulevan mielipahan takia hankit satunnaisia seksisuhteita. Vakituinen partneri olisi kyllä hyväksi. Jos taas et ole nauttinut etkä kaivannut seksiä moneen vuoteen oletko harrastanut itsellesi sopivaa aeksiä? Voisit kokeilla seksiä toisen naisen kanssa saattaisi saada sinut syttymään?
      Mutta totuttele itsetyydytykseen se on paitsi terveellistä niin myös erityäin nautittavaa.

      • ihmettä

        Kiitos:) Voi olla, että nautintoa vähentää, kun mulla on masennusta. Orgasmit on ihan hirveän työn takana..huh, huh..Mutta se vakituinen mies kumppani voisi olla paras. On se tietysti kova työ sillekkin:) Kyllä niistä satunnaisista seksisuhteista tulee varmaan vielä huonompi olo kun itsetyydytyksestä.


      • Kokeile-vaan-taas

        onnea ja menestystä vaan vaki miehen etsintään. Ilmoittautuisin heti jos en jo olisi naimisissa. ;-)
        Älä pidä sen suhteen kiirettä. Opi nauttimaan omastakivasta


    • sinkullekin

      Ontyperää tyytyä kepulikonsteihin kun toimivaa terveydenhoitoa on saatavilla.
      Spermalla on myös merkittävä vaikutus naisen terveyteen. Korkea koulutus on pelkästään typerä tekosyy runkkaamiseen.
      Hanki turvallinen vakikumppani niin kiinnostut seksistä ja huomaat miten suuri vaikutus sillä on elämisen laatuun. Yhden yön seura ei tuota samaa tasoa kuin luotettava vaki ja säännöllinen sperman saanti.
      Tiedän kokemuksesta, että koulutustaso on monelle monelle ”lasikatto” joka kannattaa puhkaista vaikka se vaatii hieman työlästä asennemuutosta.

    • MOG

      Onhan mies aina paikallaan kunnon orgasmin saamiseen , kun vain osaa hommansa . Toki rakkaus toiseen osapuoleen lisää luottamusta kumppaniin , tunneside antaa lisä potkua .
      kaikkihan on taidosta , tietämyksestä , kokemuksesta kiinni ,,

    • Jo on naisella murheet,vai selkä nussimalla kuntoon....tarvii varmaan tarjota apuja että ei kärsi enepää. Eli jos läheltä raumaa niin ota yhteyttä ryhdytään korjaamaan selkää ihan vaikka monta kertaa viikossa.

    • Kyllä oikea ihminen on parempi kuin itsetyydytys. Saahan sitä itsekseenkin jonkunlaisen tyydytyksen, mutta minusta oikeanlainen seksikumppani antaa paremman nautinnon..
      Voihan sitä aina itselle vakipanon hommata, jos ei seurustelut kiinnosta...

    • Apuatulossa

      Mä voisin auttaa sua. Entisellä naisystävällä oli samantapainen tilanne. Oon itse sinkku 44v mies

    • hurtta

      Jos käytät masennuslääkkeitä niin ne vie halut ja orgasmit, eikun pillerit pois ja orgasmeja tilalle niin mieli virkistyy.

    • helpiii

      Vakipano panokaveri vaan sinkkumiehestä, riskinä ainoastaan se et saaatat rakastua;)

      • harrasta vaan sitä itsetyydytystä edelleenkin. etsi välillä mies tai vaikkapa nainen sexikumppaniksi. siitä saat tärkeää läheisyyttä samalla


    • Kokkeile_vaa

      Mitenkäs tämä homma etenee? Onko partneri löytynyt vai onko itsetyydytys alkanut tuntumaan hyvältä ja syyllisyys kadonnut?

    • Ota yhteyttä.

    • tuomas1964

      voisin auttaa sua hellästi

    • makkk

      Mulla ois aikaa nussia sinut orkkuihin ja samalla voin nuolla sun klittaa että tulee lisää orkkuja.

    • makkk

      Etsi toinen nainen ja kerro hänelle vaivasi.Pyydä sitten tätä toista naista tyydyttämään sinua eli rakastelemaan kanssasi.Eli pyydä tätä toista naista nuolemaan pilluasi että saat kunnon orkkuja montakertaa peräkkäin.Ja sitten rupeatte kunnolla runkkailemaan toisianne ja nuolette pillunne orkkuihin muulloinkin ja tietenkin viikonloppuisin.Sen jälkeen voitte pyytää kolmannen naisen samoihin askareisiin kolme pillua on parempi kun kaksi pillua yks voi nuolla kahta pillua vuorotellen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe