Siis moderoiko tätä Naantalin palstaa kukaan millään tavalla? Haloo Suomi24?
Naantali on Suomen tärkeimpiin matkailukohteisiin kuuluva suosittu ja turvallinen kesäkaupunki, jossa Muumimaailmassakin käy vuosittain tuhansia matkailijoita eri puolilta maailmaa.
Itse olen naapurikunnasta, mutta minua ainakin sekä loukkaa, että hämmästyttää syvästi se, miten tällä palstalla saavat mielinmäärin mellastaa ilmeisesti keskenkasvuiset vähä-älyiset, pilaamassa aiheetta kauniin Naantalin mainetta.
"VITTU!PASKA!NAANTALI!!!"
7
214
Vastaukset
- En_valita
Itse olen asunutut Naantalissa 30 vuotta eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. On totta että täälläkin on oma pohjasakkansa, mutta se on pientä verrattuna nyt vaikka naapurikunta Raisioon!
- moy
Eh.
- onkin
Hiljaista
- onnnnnnn
Palstalla
- vnbnmoi
Tää Naantali siis on ihan paras. Saa sossusta helposti fyffee ja kulmilta ostettua tajunnanlaajentajia ja tasottavia siis niin paljon sopivammin kuin muualta suomesta. Ja agressiivisia käyttäjiä kuitenkin aika vähän, vaikka muuten meitä on täällä hyvä keskittymä. Vissiin asukaslukuun nähden suurin massa maassamme. Nykyään täällä on kyllä dokuja liikaa örisemässä ihmisten ilmoilla. Kesäisin on hyvä kun on turisteja paljon, helppoa pummia päivän tarve. Ihan ok, ainakin meikäläisille
- Huohhhh
-
-
" Vissiin asukaslukuun nähden suurin massa maassamme."
Pääsi "vnbnmoi" on selvästi pehmennyt aineittesi käytöstä kun jankkaat samaa useaan kertaan loppuun käsiteltyä asiaa uudelleen ja uudelleen.
-Vai onko vika lukutaidossasi vai kirjoitustaidossasi?
- cvbnmyyy
Täällä Naantalissa on hyvät säpinät ja huokeat hinnat kun maahantuonnin rahoittajia asuu paikkakunnalla ja myyvät osan sopivasti oman kylän pojille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659