Tom Laaksonen?

BenAmy

Luin MTV3 sivuilta ettei Laaksosta näkynyt eilisessä Saipa-Pelicans ottelussa. Onko tietoa mitä oli tapahtunut?

Ja paikanpäällä olleille kysymys. Miten Tukia selvisi yllätyspestistään?

3

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iki SaiPa Fani

      Itse olin paikan päällä tuota peliä katsomassa, ja tuosta tuomariasiastakin totesin vasta toden, kun tuomarit saapuivat jäälle ennen pelin alkua. Itse syytä on vaikea miettiä, luulenpa kuitenkin että Laaksosen kalenterissa oli 5.12 päivän kohdalla tyhjää tms. , eikä hän siksi saapunut paikalle. Tietenkään tuo syy ei välttämättä ole oikea, mutta mitään muutakaan en keksi.

      Tukia sai siis tosiaan tulikasteensa päätuomarina, ja ihan hyvinhän se meni. Tosin jäähyjä Tukia antoi ehkä hieman heppoisesti, niitäkin tuli koko ottelussa tuli yhteensä 42 minuuttia.

      Itse peli aloitettiin kahdella tuomarilla, Tukialla ja Brännarella. Paikallinen linjuri Marko Yli-Kankahila saapui paikalle, kun 15 minuuttia oli edetty ensimmäisestä erästä. Tästä jatkuen toimittiin tietty kolmella tuomarilla.

      Tosiaan, ihan hyvin Tukialta tuomittu. Näin jälkikäteen on helppo sanoa, että onneks Laaksonen ei tuomaroinut peliä, sillä onhan se nähty monet kerrat kun Laaksonen pilaa SaiPan kotipelit (ehkä vieraspelitkin) omalla showllaan.

    • Sattuuhan näitä näköjään muillekin kuin Karalahdelle, paitsi ettei kyseessä ollut harjoitus vaan ottelu.

      Karalahden poissaollessa tuomareita pilvin pimein. Laaksosta ei kukaan tunnu haluavan edes nuhdella.

      • Laaksonen

        Mitä sanktioita Laaksoselle on tulossa? Pakkohan niitä on tulla, vaikka tuomareita hyssytelläänkin todella paljon, että ei vaan kaveri pahoita mieltään ja lopeta. Mutta ei ammattilaissarjassa saa tuollaista tapahtua, että ei laita peliä muistiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe