Aikeissa perustaa toiminimi ja alkaa ostamaan käytettyä tavaraa ja myydä eteenpäin?
Onko kokemuksia mitä kaikkea kannattaa myydä?
käytetyn tavaran osto ja myynti,mitä kannattaa myy
5
179
Vastaukset
- tuotetietous
Hyvä ohjesääntö myy sellaista jonka itse pystyt kunnostamaan ja sellainen tuote jonka päälle itse ymmärrät.
- Anonyymi00004
Nykyaikana löytyy todella paljon erilaisia tuotteita mitä ostaa ja myydä, on myös oppaita, sä voit aloittaa esim tän saitin ohjeistuksella: https://flippaaja.fi/mika-on-flippaus.html
Vaihe vaiheelta:
- Etsi kotoasi 5 esinettä joihin et oo kuukauteen koskenut
- Kuvaa nämä 5 esinettä useista erilaisista kuvakulmista (15-20 kuvaa)
- Valitse 5 parasta kuvaa per tuote
- Listaa jokainen tuote vähintään 3 kauppapaikkaan samaan aikaan (tori | huuto/vinted | fb marketplace)
Sitten kun olet saanut ekat eurot tuottoa niin jatka ostamalla esineitä, näihin on näin AI aikakautena olemassa mm reseller assistant työkaluja joiden kanssa voit suoraan kirpputorilla katsoo tuotteen myyntihinnat vinted/ebay/tori ja katsoa onko tuote sen hintainen että voit tehdä voittoa.
Mutta kandee lukasta toi https://flippaaja.fi/ opas läpi ei oo mitenkään liian pitkä mutta käy tarkasti läpi miten osto ja myynti harrastus muutetaan liiketoiminnaks, miten löytää tuottei myyntiin ilman pääomaa ja miten skaalata toimintaa.
- ei_muuta_kannata
Sellaista mikä menee kaupaksi. Älä ny muuta kuvittelekaan ryhtyväsi myymään
- ksikkeeeee
Vaatteita,asuntovaunuja jne...
- Anonyymi00005
Kiinasta on ihan älyttömän helppoa ostaa nykyään mitä tahansa. Niin vaatteista ja työkaluista ihan isoihin koneisiin saakka, kaikkea löytyy, ja hyvillä hinnoilla.
Miksi kukaan ei ole älynnyt alkaa tuoda Kiinasta halpaa tavaraa? Myy sitten sen täällä ulos suomalaisilla hinnoilla, kaikille kielitaidottomille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933621Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44821
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4754- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676