Siis mitä ostaisin joululahjaksi ekaluokkalaiselle kummitytölleni? Usein olen ostanut koruja, joten nyt mielellään jotain muuta...
Mitä lahjaksi 7-vuotiaalle tytölle?
5
16238
Vastaukset
- Laura
Eiköhän tuon ikäiset tytöt pidä Barbeista ja bratzeistä, varmasti myös esim. söpö koirapehmolelu olisi kiva.
- olli
Ennen joku peli missä voi vanhemmatkin olla mukana, em: junior monopoly itse ostin juuri saman ikäiselle tämän.
- Eeva
olli kirjoitti:
Ennen joku peli missä voi vanhemmatkin olla mukana, em: junior monopoly itse ostin juuri saman ikäiselle tämän.
Kiitos ideoista, harkitsen ehkä jotakin peliä. Tällä tytöllä on nimittäin barbeja sun muuta krääsää jo ihan tarpeeksi asti, eikä ne enää samalla tavalla ilahduta kuin vähän persoonallisemmat ja yllättävämmät lahjat. Oisko jollain vielä muita ideoita?
- aada
Kirja
(ehkä tavutettu, lukemaan opettelevalle).
Värikyniä (stabilon kynäpenaali tai vaikka sellanen iso salkku erilaisia kyniä tai vesivärejä) ja lehtiö.
Cd
(mun veljen 8v tyttö tykkää enemmän jostain Pikku-G:stä, Shakirasta, Tiktakista yms, kuin mistään lasten titinalleista tms!!)
10 euron lahjakortti Tiimariin
Leffaliput
Korulaatikko
Lautapeli
(perhepeli tai tytöille suunnattu peli)
Lahjakortti vaatekauppaan
(30?-50? euroa, ihan miten itse haluat..)
Itse kirjoitettu "lupaus" siitä että sinä ja kummityttösi menette joululomalla luistelemaan tai elokuviin... Tai lupaus siitä, että menette yhdessä shoppailemaan ja lupaat ostaa hänelle jonkun kivan paidan tai mitä hän haluaakin (sovittu hinta tietenkin), sitten voitte mennä yhdessä syömään jonnekin... Eli yhteinen aika olis varmaan aika kiva juttu!?
Mitäs näistä ideoista olet mieltä?! =)- sanny
Moiks!
Annoin itse kummitytölleni 9-v viime jouluna lahjaksi kortteja (jotka olin valinnut kuukauteen sopivaksi) joissa luki esim. tässä kuussa käymme yhdessä pizzalla, uimassa, laskemassa mäkeä, elokuvissa jne. yhteensä siis 12 korttia. Nyt kun vuosi on mennyt niin ollaan käyty puuhailemassa yhdessä 10 kertaa. Pari kuukautta on jäänyt väliin, jostakin syystä. Asioiden ei tarvitse olla mitenkään suuria juttuja, mulla taisi olla yksi että tässä kuussa pelataan korttia... Oli huippu iltapäivä kun opetimme toisillemme erilaisia korttipelejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803