Mediassa kiertää juttua, että Suomi on ajautumassa sotaan.
Mihin mamut turvaan, jos syttyy sota
13
97
Vastaukset
- saatana2
Olisko saunan takana tilaa?
- kotoutustavain
Afrikassa oli isoja kaupunkeja, kastelusysteemeitä ja pyramiideja jo silloin kun täälä oli vain pari vääräsääristä metsästäjää. Eivät ole vieläkään keksineet miten eletään rauhassa vaikka ovat asuneet isoissa yhteisöissä jo tuhansia vuosia.
Sopeutuvat kyllä elämään sodan keskelläkin myös täällä. Somaliassakin eri klaanit tykkäävät sotia vuosikausia. Vähän niinku jos täällä savolaiset, hämäläiset ym sotisi jatkuvasti.
Ei syytä huoleen. - sopeutuvat_pakenevat
tuntisivat olonsa kotoisaksi?
pakenis ruotsiin?
ja edelliselle tiedoksi, kyllä täälläkin on ollut porukkaa yhtä kauan, ei vaan rakennettu pyramideja. Pikkasen vilakkaa rahdata jäisiä kiviä päällekkäin. Sitäpaisi sellanen rakentaminen oli orjien hommaa - Hyviä_maalitauluja
Jos sota tulisi, itse ammuskelisin ainakin somaleita ihan vaikka harjoituksen vuoksi, tai ainakin kiitokseksi siitä miten auttajiinsa suhtautuvat...
- VoishaNIILLE
Luvata,-että vihollisenPirulainen on luvannu 100 neitsyttä enemmän, kuin ählämsählääjän ählämit.
- ahmed-ahne
Jospa se kotoutuminen alkaa sitten sujua, jos sota syttyy. Sehän on niin kotoisaa, että on pakko siirtyä hakemaan turvapaikkaa taas jostakin Euroopan maasta! Tuo sota kun saattaa viedä ilmaiset täysihoitopalvelut pois!
- SAinttiin
Perkele! Ensin ammutaan pakoloiset hyysäreineen ja sitten hyökkääjät.
- höpölöpönn
Missä mediassa?Kerrotaan, että suomi joutuu sotan?
- SEHÄNON
Päivänselvää, kun aikansa nuo ählämit tänne lappaavat-eikä se vaadi ees ennustajan kykyjä !
Kohta ON AIVAN SAMA TILANNE täällä ,-kuin Lähi-idässä on ollu kohta satavuotta.
Mamut menee puolustamaan suomea, persut vetää päätteen ääressä käteen.
- Elleri
Somaliassa on rakennusbuumi menossa ja rohkeat, lähinnä afrikkalaiset sijottajat lyö rahoiksi paraikaa!
Sinne ainakin somalit palaisi, rakentavat juuri uutta lentokentääkin, niin on sitten hyvä palata kotiin siirtolaisten.
https://www.youtube.com/watch?v=aiwxUTEHZ3s - likainen12
Laitetaan vain rajalle.
Russakat kääntyvät takaisin, kun näkevät miten huonosti täällä asiat ovat.- miekatesiin
Raiskaus on myös tehkas ase. Tietävät rusakat mitä saa jos tänne tulee. Ei kerrota ruotsalaisille ettei tule yllättäviä konflikteja niiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33649Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475