Mihin mamut turvaan, jos syttyy sota

mainilasta

Mediassa kiertää juttua, että Suomi on ajautumassa sotaan.

13

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatana2

      Olisko saunan takana tilaa?

    • kotoutustavain

      Afrikassa oli isoja kaupunkeja, kastelusysteemeitä ja pyramiideja jo silloin kun täälä oli vain pari vääräsääristä metsästäjää. Eivät ole vieläkään keksineet miten eletään rauhassa vaikka ovat asuneet isoissa yhteisöissä jo tuhansia vuosia.

      Sopeutuvat kyllä elämään sodan keskelläkin myös täällä. Somaliassakin eri klaanit tykkäävät sotia vuosikausia. Vähän niinku jos täällä savolaiset, hämäläiset ym sotisi jatkuvasti.

      Ei syytä huoleen.

    • sopeutuvat_pakenevat

      tuntisivat olonsa kotoisaksi?
      pakenis ruotsiin?

      ja edelliselle tiedoksi, kyllä täälläkin on ollut porukkaa yhtä kauan, ei vaan rakennettu pyramideja. Pikkasen vilakkaa rahdata jäisiä kiviä päällekkäin. Sitäpaisi sellanen rakentaminen oli orjien hommaa

    • Hyviä_maalitauluja

      Jos sota tulisi, itse ammuskelisin ainakin somaleita ihan vaikka harjoituksen vuoksi, tai ainakin kiitokseksi siitä miten auttajiinsa suhtautuvat...

      • VoishaNIILLE

        Luvata,-että vihollisenPirulainen on luvannu 100 neitsyttä enemmän, kuin ählämsählääjän ählämit.


      • ahmed-ahne

        Jospa se kotoutuminen alkaa sitten sujua, jos sota syttyy. Sehän on niin kotoisaa, että on pakko siirtyä hakemaan turvapaikkaa taas jostakin Euroopan maasta! Tuo sota kun saattaa viedä ilmaiset täysihoitopalvelut pois!


    • SAinttiin

      Perkele! Ensin ammutaan pakoloiset hyysäreineen ja sitten hyökkääjät.

    • höpölöpönn

      Missä mediassa?Kerrotaan, että suomi joutuu sotan?

      • SEHÄNON

        Päivänselvää, kun aikansa nuo ählämit tänne lappaavat-eikä se vaadi ees ennustajan kykyjä !

        Kohta ON AIVAN SAMA TILANNE täällä ,-kuin Lähi-idässä on ollu kohta satavuotta.


    • Mamut menee puolustamaan suomea, persut vetää päätteen ääressä käteen.

    • Elleri

      Somaliassa on rakennusbuumi menossa ja rohkeat, lähinnä afrikkalaiset sijottajat lyö rahoiksi paraikaa!
      Sinne ainakin somalit palaisi, rakentavat juuri uutta lentokentääkin, niin on sitten hyvä palata kotiin siirtolaisten.
      https://www.youtube.com/watch?v=aiwxUTEHZ3s

    • likainen12

      Laitetaan vain rajalle.
      Russakat kääntyvät takaisin, kun näkevät miten huonosti täällä asiat ovat.

      • miekatesiin

        Raiskaus on myös tehkas ase. Tietävät rusakat mitä saa jos tänne tulee. Ei kerrota ruotsalaisille ettei tule yllättäviä konflikteja niiden kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      649
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      475
    Aihe