Hei. Olen yhden vasta 18 vuotta täyttäneen tytön äiti ja mietin että millaiset synttärit pitäisin hänelle. Onko kenelläkään ideoita millaisia leikkejä voisi olla ja mitä limua käyn ostamassa ja mitä muita herkkuja? Itsellä kävi mielessä piilo leikki ja teemaviikko voisi olla mukavaa puuhaa. Ideoita otetaan vastaan että millaisia pieniä pelejä ja leikkejä voitaisiin viettää tytön synttäreillä. Kiitos etukäteen
Syntymäpäivät 18vuotiaalle
4
110
Vastaukset
- hekohekoheko
18 weelle piilo leikkejä? et voi olla tosissasi...
- herätyspahvi
olet aivan saatanan jälkeenjäänyt äiti jos luulet että 18v nainen haluaa mehua ja leikkiä vähän kotosalla piilosta!
- sekirki
Mhh...minäkin olen 18vuotiaan äiti ja kysyin häneltä että mitä hän haluaisi synttäreilleen niin hän sanoi että haluaisi shoppailu synttärit ja että jotkut jäisivät yöksi.ja nyt hän on niin kiitollinen kun ne pidettiin.
- HATTARAKONE
Hyvä palstan väki. Herkulliset hattarat juhliin ja arkeen tuo teille ammattitaidolla hattarakone.fi
Tulemme mielellämme teidän juhliinne tarjoilemaan herkullista, iki-ihanaa hattaraa
koneen voi myös varata ilman kokkia.
tiedustelu/lisätiedot
puh:0408493863
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1544328- 122956
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372105Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly251852Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?431777Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6391708- 1331629
- 1011582
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101381- 401375