mooiii! oon siis vitos luokalla oleva tyttö ja mua pelottaa yläasteelle meneminen. vaikka mä mä meen sinne vasta kahden vuoden kuluttua niin mua silti pelottaa. kun tuskin sinne ketään mun kavereita sitten päätyy (samalle luokalle mun kanssa siis). onks yläasteella ihan kauheeta? ku oon kuullu et pojat ja opettajat on siel aika hirveitä...
yläasteelle meno
3
69
Vastaukset
- goodLuck
Ei kannata viellä jännittää! Yläasteesta parhaite kun vaan on oma ittensä, ja varmasti tutustuu uusiinkiin ihmisiin, ja onhan ne kaverit kumminkin siellä sitten välitunneilla jos ei muuten.
Ylä asteen opettajat saattavat olla huomattavasti tiukempia kun ala-asteen, mutta kyllä siihen tottuu, ja on poikkeus tapauksia. esim. Meidän luokan matikan opettaja pelasi bubble shooteria ja katsoi Pasilaa tuntien ajan, eikä keskittynyt meihin melkeinpä yhtään. - VoinVakuuttaa
Yleensä ne asiat jotka on "ressannut" läpi jo vuosia etukäteen niin ne on "käyty jo läpi" niin että ne ei haittaa sitten kun varsinainen tilanne tulee päälle. Auta armias jos et kävisi mielessä stressaten läpi tulevia tilanteita, se olisi huono merkki!
Nyt olet näköjään ajan tasalla. Näin jokainen meistä käy läpi tulevia tapahtumia. - namuJammusetä
Älä pelkää mä voin olla turva
Oon Jammu 52vuotta ja tuun sulle koulumatkalle turvaksi
ei kukaan kiusaa
Haluutko tikkarii kans matkalle voin antaa sulle vähän imeskeltävää
älä surullinen ole minä turvaan suo
Kiva mennä sun kans toukokuus kun saat minihameen
katteellaan sitä sit yhdess
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145