Rotta ja kleptus liikenteen virtuooseja

melkei_kolme_pelleä

Niiden sepityksiä kun lukee niin voi vaan hämmästellä kuinka mahtavia suoriutujia liikenteessä ovat, mikään keli ei tuota minkäänlaisia haasteita missään tilanteessa, he kumoavat fysiikankin lakeja, kerrassaan mahtavaa, kannattaa ottaa vihdoinkin jo oppia noista vuosikymmenien kokemuksen omaavista teittemme sankareista:D

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penis_

      Siiv Ari

      • voisi.väittää

        Kommenttisi on yhtä asiapitoinen kuin rotan ja kleptuksen, voisi väittää että on jomman kumman tekemä.


      • voisi.väittää kirjoitti:

        Kommenttisi on yhtä asiapitoinen kuin rotan ja kleptuksen, voisi väittää että on jomman kumman tekemä.

        Minä täällä kirjoittelen aivopierujani tuttuun tapaani ja vastailenkin niihin ansiokkaasti, joskin monilla eri nimimerkeillä. Tatti on ollut kovana taas tänäkin aamuna kun useamman kirjoituksen olen tänne suoltanut. Erektioni ei laske niin kauan kuin sähköä riittää tietokoneelleni.


    • Minulle kun on luetun ymmärtäminen ollut aina vaikeaa niin sen vuoksi kirjoitukseni on normaalihäirikköäkin sekavampia. Anteeksi siitä. Usein myös tietoisesti haluan ymmärtää lukemani väärin josta saan aiheen solvata ja haastaa riitaa. Mielestäni parasta on kun joku on kanssani asiasta eri mieltä aloitan heti nimityelyn ja riidan haastamisen. Se on paras keino puolustautua ja kun siirtää jutun heti pois itse aiheesta ei haittaa vaikka huomaan itse olevani väärässä. Millähän nimimerkeillä tänään vielä häiriköisin.....

      • mielisairaat_hoitoon

        Ymmärtäähän sen. Meneehän sitä ihminen väkisinkin sekaisin, jos kuukaudesta toiseen paljasta asvalttia nastoilla rouhii. Kyllä se ropina lopulta järjen kuskilta vie.


      • mielisairaat_hoitoon

        Niin et muuten ole alkuperäinen melkei_kolme_pelleä, huomaa sen sokea erkkikin.


      • mielisairaat_hoitoon kirjoitti:

        Niin et muuten ole alkuperäinen melkei_kolme_pelleä, huomaa sen sokea erkkikin.

        Ja täälläkin sun pitää toisen nimimerkillä paskaa suoltaa!!


    • Kun opit ja sisäistät tilannenopeuden käsitteen, ei keli enää tuota juurikaan haasteita ajamiselle. Fysiikan lakeja ei tarvitse kumota, riittää että ne ymmärtää.

      Mutta hyvä että olet huomannut meidät (ainakin minut, kleptusta en tunne). Lue jatkossakin viestejäni ja ohjeitani eri tilanteisiin ja kysy rohkeasti jos et ymmärrä jotakin.

      • ei.rotan.sukua

        Sinun ohjeista ja ajo-oppaasta ei ole edes perseenpyyhintään. Et näköjään ymmärtänyt aloittajan ironiaa.


      • ei.rotan.sukua kirjoitti:

        Sinun ohjeista ja ajo-oppaasta ei ole edes perseenpyyhintään. Et näköjään ymmärtänyt aloittajan ironiaa.

        Tulosta pehmeämmälle paperille. Pyyhkii paremmin.

        Ironia havaittu. Kontrattu sarkasmilla. Vaikka olihan tuo viestini sinänsä ihan tottakin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe