Huutomaan asiakkaat kertovat
31
78
Vastaukset
- heihuudan
mahtavaa olen hyvin ylpeä
t. emil vip asiakas - Roskaariittää10
Uskomatonta roskaa. Tyypit lukee tekstiä suoraan kameralle. Sen silti uskon että kyseessä on huutomaan tyytyväinen asiakas koska suurin osa voitoista menee suoraan omille roboteille. Asiakas se on talon oma huutajakin kun tarpeeksi laveasti asiaa ajattelee!
- Hemmo12
Olet väärässä, huutomaalla ei ole omia robotteja. Kaikki asiakkaat saa kaiken sen minkä on voittanutkin ja joskus jopa enemmän.
- tyytyväinenasiakas
Roskaa riittää vaan sun päässä. Videolla esiintyvät on oikeita asiakkaita ja kertovat omia mielipiteitään. Huutomaa on hyvä senttihuutokauppa toisin kuin eräät muut.
- HUUTOFANI
Tuki suusi "roskaariittää" kyseessä ovat Huutomaan aidot asiakkaat jotka ovat erittäin tyytyväisiä Huutomaahan niinkuin minäkin! Paljon on tullut voittoja. Olet vain kateellinen heille! Täyttä asiaa tuo video!!!
- alkkina1
Hyvä video ja aidot Huutomaan huutajat. Ei Huutomaassa ole robotteja, se on saletti. Olen voittanut niin paljon, ettei se olisi onnistunut jos olisi roboja. Kenellähän sitä roskaa riittää? Sinulla!
- lucky40
Jo on ajattelemattomasti kirjoitettu. Robotteja ei todellakaan ole, vaan paljon tyytyväisiä asiakkaita, joita hienolla viedolla näet kertomassa OMAN mielipiteensä Huutomaasta. Tervetuloa vain liittymään tyytyväisten huutajien joukkoon. Kyseessä on kumminkin reilu ja rehellinen senttihuutokauppa.
- Roskariittää10
Tuo video on mainio, asiakkaat kertoo oman mielipiteensä huutomaasta!
- Kylmakalle
Teksti jonka luin, on ihan oma vapaaehtoisesti kirjoittamani. Huutomaa on täysin Suomalainen ja rehellinen senttihuutokauppa jossa todellakaan ei ole mitään hämärää. Ja nyt ois parasta lopettaa tommonen roskan levittäminen!!!
- rese___
Huutajat ovat tavallisia ihmisiä jotka huutavat oma ehtoisesti. Ei omia roboja. Ja nämä asiakkaat ovat tyytyväisiä suomen luotettavimpaan senttihuutokauppaan. Minä olen 100%tyytyväinen Asiakas.
- Taimi1
Kuulin tästä keskustelusta huutomaan chatista ja melkoisen sopan keitit roskaariittää, onko sulla roskaa siellä aivoissa? Olen tyytytäinen asiakas!
- KalliiltaVaikuttaa
Siis yksi huuto maksaa 0.80€ ja montako huutoa tarvitaan että sais jonkun tuotteen?
- idiootteja_riittää
Aika monta. Näissä senttihuutokaupoissa on nimittäin idiootteja, jotka maksavat tuotteista enemmän mitä ne maksavat kaupassa. Huutavat ihan vain huutamisen ilosta, heille se on eräänlainen kilpailu.
- taistelutypy
Huusin tabletin 1 eurolla ja 40 sentillä ja se tuli 1 viikon päästä, vaikka luvattiin 3 päivää! Meni reilut 50 huutoa.
- heh_heeee
Maksoit siis yli sata euroa jostain 80 euron tabletista?
- Kylmakalle
heh_heeee kirjoitti:
Maksoit siis yli sata euroa jostain 80 euron tabletista?
Minkähänlainen laskupää sulla on???
- HUUTOFANI
Kylmakalle kirjoitti:
Minkähänlainen laskupää sulla on???
Ei nämä anonyymit p*skanjauhajat osaa edes laskea! :D
- typerä_ämmä
HUUTOFANI kirjoitti:
Ei nämä anonyymit p*skanjauhajat osaa edes laskea! :D
Ei taida sinulla olla kummoinen laskupää, ethän muuten notkuisi missään senttihuutokaupoissa.
- HUUTOFANI
typerä_ämmä kirjoitti:
Ei taida sinulla olla kummoinen laskupää, ethän muuten notkuisi missään senttihuutokaupoissa.
Sinä se typerä olet jos et ymmärrä asioista ja et osaa toimittaa normaaleja laskutoimituksia. Minä pidän kyllä itse huolen ja tiedän, kun voitolla ollaan.
- HUUTOFANI
*Laskea
- Humbuugia
Mistä lähtien lapset ovat saaneet huutaa senttihuutokaupoissa. Ei ole sopivaa laittaa lapsiaan mainostajiksi.
- olenhuutanutjaisämaksoi
vanhempien luvalla saa, t. jankku
- heihuudan
Hei huudan!
- arvasin
huutomaan facebookissa kaleriassa niin tyypillisen näköisiä huutajia
- sivustaseuraaja63
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11876636
"Hemmo63-Poika
17.11.2014 21:39
Mä huudan Lahjahuudosta luigin pajan lahjakortin"
Kuulostaako tutulta? - PISTELOPPU
Asia loppuunkäsitelty. Huutoja ostamaan koodilla HUUTOFANI ja saat huutoja 350% lisää.
- ChatinValvoja
Asia on loppuun käsitelty asianosaisten kanssa :D
Terveisin Chat-Valvonta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758