Kuoleman jälkeen.....

asiaohje

Yhteenveto:

Älkää hyväksykö kaikkea sitä mitä Raamattu ehdottaa! Raamattu on koettelemus kuulialleen ja lukijalleen, ettei uskovalle kävisi niin taivaaseen tulon tuloportilla, kun eräälle kävi.

TAIVAAN PORTILLA.

Enkelit olivat taivaan portilla vastaanottamassa ihmistä, joka olikin uskovainen nainen. Uskova nainen sanoi tullessaan, minä olen uskovainen ja minä kuulun taivaaseen, ihanuuteen, josta minulle on puhuttu, jossa on Jeesus minun herrani ja ihanat Enkelit.

Jahve tuli portille ja sanoi: Valheestako sinä tulet nainen,SILLÄ VALHEESSA SINÄ ELIT JA VALHETTA SINÄ KYLVIT Nainen vastasi: Minä olen uskon nainen aina ollut.

Jahve siihen: Se on vale, vasta myöhemmin sinä löysit minut ja tieni.

Valhetta sinä kylvit ja valheessa sinä elit, mene Helv***iin, sinne sinä kuulut.

Nainen oli ihmeissään ja riiteli vastaan: Minä olen uskova nainen ja kuulun taivaan ihanuuteen, itkien hän sen sanoi, tuskassaan.

Sitaatti: Jahve ei hyväksynytkään Jeesuksen kautta saatua armoa, vaan armon antajaksi hän on itsensä määrännyt.

Huomaa Johannes. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan poikansa, ETTEI YKSIKÄÄN, JOKA HÄNEEN USKOO HUKKUISI, VAAN SAISI IANKAIKKISEN ELÄMÄN. ( Tässä JAHVE ON AINUT PELASTUKSEN ASETTAJA, HUOM. EI JEESUS)

ISÄ ON JO ALKUJAAN SYRJÄYTTÄNYT POJAN.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmavuori

ei kuolemaa olekkaan, vain ruumis kuolee. Sielu leijailee tuonpuoleiseen (ellei ole tehnyt itsaria) ja lepäilee siellä tietyn ajan -syntyäkseen taas maan päälle tänne elämän kouluun.

• Minun lapseni isä kuoli viime lokakuussa oman käden kautta. Sinun viestisi on kaikille itsarin tehneiden omaisille toivon ja lohdun pois vievä. Levität ympärillesi lohduttomuutta ja toivottomuutta asettumalla jumalan paikalle kertomaan taivaspaikoista. Niin kuin ihminen voisi niistä mitään tietää.
        ET ole jumala, sinä et päätä taivasasioista, sinä vain luulet.

• karmavuori

En ole puhunut mitään taivaspaikoista vaan tuonpuoleisesta. Näin olen vain asiat ajatellut, kaikille ei kestä sanoa, ikävä että loukkaannuit. Myös itsemurhan tehnyt joutuu lopulta tuonpuoleiseen. Ehkä me ollaan jumalia kaikki, myös itsemurhan tekijät.

• karmavuori kirjoitti:

En ole puhunut mitään taivaspaikoista vaan tuonpuoleisesta. Näin olen vain asiat ajatellut, kaikille ei kestä sanoa, ikävä että loukkaannuit. Myös itsemurhan tehnyt joutuu lopulta tuonpuoleiseen. Ehkä me ollaan jumalia kaikki, myös itsemurhan tekijät.

Anteeksi, luulin että tarkoitit että itsemurhan tehneet joutuvat helvettiin. Nolo juttu, mutta taisin mokata kun sulle äyskähdin.
        Jotenkin luulen että itsemurhan tehneillä on ollut tavallista isompi usko jumalaan ja kuolemanjälkeiseen elämään, ja se usko on antanut heille voimia toteuttaa itsemurha.

"Ehkä me ollaan jumalia kaikki, myös itsemurhan tekijät."

Ehkä. Tässä ajassa emme tiedä.

Vai tietääkö joku? Tiedätkö sinä?

• karmavuori

Jumala on paljon suurempi asia kuin persoonallinen ukko ihmiskunnan ulkopuolella jota pitää palvella ja joka meitä kyttää. Muinaiset egyptiläiset pitivät aurinkoa ja koko universumia jumalanaan -kera muiden jumalien. Sanoisimpa että jumaluus ilmenee kaikessa elollisessa, jopa kivessä on kipinä jumalaa. Siinä myös on elämää atomien muodossa. Helvetti tas on uskovaisten ja pappien keksintöä, kristinuskon pelastus-sanomalta menisi tyystin pohja jos helvettioppia ei olisi. Ainakin ennen olisi mennyt, luulempa että papitkaan ei usko enää helvettiin vaan saarnaavat mielummin syntisen jumalasta eroon joutumista.

• karmavuori

mutta sehän on mielikuvitusolento. Muuten "mitä kuoleman jälkeen" foorumilla on keskusteluketju itsemurhista.

• UudestisyntymäOn

Jälleensyntymistä ei ole.

• TehkääParannus
        karmavuori kirjoitti:

Jumala on paljon suurempi asia kuin persoonallinen ukko ihmiskunnan ulkopuolella jota pitää palvella ja joka meitä kyttää. Muinaiset egyptiläiset pitivät aurinkoa ja koko universumia jumalanaan -kera muiden jumalien. Sanoisimpa että jumaluus ilmenee kaikessa elollisessa, jopa kivessä on kipinä jumalaa. Siinä myös on elämää atomien muodossa. Helvetti tas on uskovaisten ja pappien keksintöä, kristinuskon pelastus-sanomalta menisi tyystin pohja jos helvettioppia ei olisi. Ainakin ennen olisi mennyt, luulempa että papitkaan ei usko enää helvettiin vaan saarnaavat mielummin syntisen jumalasta eroon joutumista.

" Ainakin ennen olisi mennyt, luulempa että papitkaan ei usko enää helvettiin vaan saarnaavat mielummin syntisen jumalasta eroon joutumista. "

- siinähän sitä hel.vettiä tarpeeksi onkin. Iankaikkinen ero Jumalasta, kaiken elämän antajasta.
        Ero Jumalsta saa sielun joutumaan persoonallisen pahan saaliiksi, sieltä se hel.vetti löytyy.

• asiaohje

Selvyyden vuoksi kirjoitin: Kuoleman jälkeen.... Tarkoitin kyllä lihasta poistumista. Mitä tulee elämän uudistumiseen ja elämän kiertoon, niin olen varma, että elämä on uusiutuvainen.
      Tuonpuoleinen elämä on ympärillämme olevana tosiasiallisena ulottuvaisuutena, josta minulla on varmaa tietoa.

• kirjurilta

Jahven alkuperä on muinaisuudessa. Jahve ei suinkaan ole olematon, kuten (lappix) väittää.
      Wanha Isä on vanhalla arvokkuudellaan antanut minun tietää asiansa olevaisuuden, siksi minä sain kirjoittaa alkukirjoituksen.

• Nimenomaan Jahven alkuperä on muinaisuudessa ja mytologiassa. Samoin on Baal, Asera, Eel, Zeus, Väinämöinen ja Gilgameksen sankarit ym. Olemattomia ei saa oleviksi muussa kuin mielikuvitususkonnoissa.

• oma-Ajatus

Monet kokevat juuri päinvastoin. Kun tieto on vanhaa se on totta. Mussolini ja Hiter ovat mielikuvituksessa kuten useimmat edesmenneet. Totta silti jokainen. Kuninkaita on ollut jo ennen kirjoitustaitoa. Tosin sana kuningas on lienee Agricolan suomennos ruotsin kielestä joten suomalaisilla oli Väinämöinen. Varmuudella kuitenkin johtaja koska ihmiset kieltäytyvät itse ottamasta vastuuta, On niin mukava mennä toisen selän taakse

• Otsikkoa myöten aloitus on masentava ja synkkä. Uskoville se luultavasti aiheuttaa epävarmuutta siitä pelastuuko hän ensinkään.

• hanwar

Aloitus ilmaisee rehellisen elämän katseen. Kannattaa miettiä tarkasti, onko kaikki omaksuminen oikeaa ja rehellistä, jopa Uuden Testamentin pelastussuunnitelmassa?
        Ajatelkaa tarkasti " Valheen kylvämistä ja siinä elämistä"? Rehellisyys maan perii!!!!!!!!

• sinnevaanhushus

Aloitus on satasella humpuukia ja kuuluu hinnomin laaksoon.

• Kerro mulle mikä tekee joistakin uskovista noin ilkeitä? Himmonin laakso on perseessäs. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

• saaarpoajoseitiedä
        auroraboreallis kirjoitti:

Kerro mulle mikä tekee joistakin uskovista noin ilkeitä? Himmonin laakso on perseessäs. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Niin kukahan se tässä on se ilkeä kerro?

• saaarpoajoseitiedä kirjoitti:

Niin kukahan se tässä on se ilkeä kerro?

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Sitä saa mitä tilaa.

• kerrotaas

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Sitä saa mitä tilaa.

mitä siis tässä on huudettu joka oikeuttaa per ceviesteihin?

• kerrotaas kirjoitti:

mitä siis tässä on huudettu joka oikeuttaa per ceviesteihin?

Levität itse humpuukia ja syytät toisia siitä.
        Ei siinä mitään mutta yrität antaa vaikutelmaa että toimit jumalan asialla.

Jumalalla ei ole mitään tekoa sinun syyttämisten kanssa.

• jotaintolkkuakin

Levität itse humpuukia ja syytät toisia siitä.
        Ei siinä mitään mutta yrität antaa vaikutelmaa että toimit jumalan asialla.

Jumalalla ei ole mitään tekoa sinun syyttämisten kanssa.

olen kirjoittanut tähän ainoastaan että aloitus on humpuukia jota se onkin, se on täysin Raamatun vääristelyä ja sekottamista.

miksi vastaar siihen että minulla on jotain per ceeccäni kerro että löytäisin jonkin lookisen langanpään?

• jotaintolkkuakin kirjoitti:

olen kirjoittanut tähän ainoastaan että aloitus on humpuukia jota se onkin, se on täysin Raamatun vääristelyä ja sekottamista.

miksi vastaar siihen että minulla on jotain per ceeccäni kerro että löytäisin jonkin lookisen langanpään?

Siksi koska sinä syytät toista ihmistä-joka on oikeassa-Raamatun vääristelystä ja sekoittamisesta.
        Entä jos hän todella on oikeassa etkä sinäkään pelastu?

• näinsemenee

Kyllä minä pelastun koska perustan sen Raamattuun joka EI lupaa mitään aloituksen kaltaista vaan ihan selvää suoraa ja kirkasta tietä jokaiselle joka TAHTOOO pelastua.

Jeesus on ainut välimies ihmisen ja JUmalan välillä eikä muuta ole eikä tule.

piste

• Etkö ole lukenut sitä kohtaa jossa sanotaan että"ei kaikki jotka sanovat herra herra..."
        Sinun ptiää jättää raamattuun tulkinnan vara, muillekin ihmisille eikä vain sulle.
        Tule lukemaan suhteeni hellsrk:aan ketjusta tarinani ihmeestä.

• missäonpainopiste

Etkö ole lukenut sitä kohtaa jossa sanotaan että"ei kaikki jotka sanovat herra herra..."
        Sinun ptiää jättää raamattuun tulkinnan vara, muillekin ihmisille eikä vain sulle.
        Tule lukemaan suhteeni hellsrk:aan ketjusta tarinani ihmeestä.

Mitä auroora haluat näillä tarinoillasi kertoa ja kenelle?

jos haluat seurata Jeesusta niin ala seurata!

Jos et halua, miksi veivaat asioita eestaa sataan kertaan?

• missäonpainopiste kirjoitti:

Mitä auroora haluat näillä tarinoillasi kertoa ja kenelle?

jos haluat seurata Jeesusta niin ala seurata!

Jos et halua, miksi veivaat asioita eestaa sataan kertaan?

Miksi olet niin epäystävällinen? Onko se todella sun luonne?
        Minä en halua taivaaseen jossa siellä on noin epäystävällisiä ihmisiä.

• hanwar

Laittomuuden ihminen on se, joka ostaa Jeesuksen verellä syntinsä anteeksi. Armo halveksii lakia! Jokaisen tulee elää niin, ettei laittomuutta tee tahallaan. Häpeällistä on heittää syntinsä viattoman kannettavaksi. Vastatkaa jokainen itse teoistanne se on rehellistä ja oikein.
      Ette varmaankaan ole tulleet ajatelleeksi tältä kannalta tarpeeksi asiaa?

• hanwar

Uskovaiset ja muut, älkää ihmeissä luulko, että Jeesus Kristus kantaa kaiken aikaa teidän syntejänne ja kärsii syntienne seuraamusta. Te heitätte syntinne noin 2000 v taakse ajassa, kuinka se voi onnistua tuollainen aikasiirto? Oletteko kysyneet nykyaikaiselta Jeesukselta hänen mielipidettään? Kannattaisi kysyä, häh mitä?

• karmavuori

kukaan ei saa syntejään anteeksi, uskovaisia on petetty. Me joudumme niittämään tekojemme sadon joko tässä elämässä tai seuraavissa. Mitä kylvät sitä niität.

• hanwar

Suurin ongelma on ns. kuolemassa se että asianomainen ei tiedä mihin joutuu?
      Taivaalliset asetukset ovat olleet nurjia, sillä kukaan ei ole saanut olla sellainen, kun on maassa eläessään ollut. siihen on olemassa ollut monta syytä, kuten muisti maan oloistaan. Ikävä lapsia ja puolisoa kohtaan, sukulaisia kohtaan ja tuttavia kohtaan. Ovat vaikeuttaneet ikävästi asianomaisiin, siksi on muisteja otettu pois ja rujous myöskin.

• hanwar

Man liha on hyljännyt jokseenkin Raamatun, taivaan alue on hyljännyt Raamatun jo 1.231 v. silloin kun Raamattuja poltettiin maassa suurin määrin noituuden oppikirjoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4503
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      26
      3304
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      41
      2926
    4. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      18
      2857
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2747
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      44
      2617
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2559
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2295
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2105
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      7
      1751
    Aihe