harkitsen matkaa perheeni kanssa Dubaihin Aurinkomatkojen hotelli Anantaraan. Onko kellään kokemuksia majoittautumisesta ko. palmusaarella? Mietityttää, kun en löydä kuvia muista kuin hotelleista. Voiko siellä kävellä tai muuten liikkua alueella? Entä missä on lähimmät ruokakaupat; ihan jos ostaa vettä yms. hotellihuoneeseen? Muita kokemuksia?
kokemuksia dubaista palmusaarelta
8
146
Vastaukset
- kuulupuheita
En ole kyllä varma, mutta liikkuminen Palmusaarella on hankalaa
- valtonen
Tuo resort on kaikista kauimmaisessa "nurkassa" palmun kaarella. Onkohan vielä kokonaan rakennettu valmiiksi, hotelleja siellä kuitenkin vain on ja nekin suljettuja vain hotellien asukkaille. Hotellin kuljetuksella pääsee Emirates Mall ostoskeskukseen, muutenhan tuolta ei pääse pois kuin taxilla. Vaikka taxi on edullinen niin muutaman kerran joka päivä, tulee sillekin hintaa. Palmunvartta pitkin kulkee monorail ("metrovaunu") mutta sekin on melko hinnakas eikä sillä pääse kuin palmun juureen, josta taas pitää mennä erikseen taxilla (raitiovaunulla taitaa nykyisin päästä jonkin matkaa) jos haluaa ostoskeskuksiin tai yleensäkin muualle Dubaihin. Kauppoja ei palmulla ole, tietysti resortissa on omat boutiquensa. Jos haluaa vain olla ja nauttia niin tuohan on täydellinen alue siihen, mutta jos haluaa tutustua Dubaihin niin sitten en suosittele.
- beentherealso
Palmusaarella on tosi ihania hotelleja.
- hyvä-vinkki
jos aikoo olla tuossa osassa kaupunkia, kannattaa hotelli tai huoneisto ottaa Dubai Marinan alueelta, joka on sata x viihtyisämpi kuin palmusaaret... paras paikka dubai marinassa on marinan itäranta... videoita löytyy youtubesta haulla dubai marina. tässä yksi;
https://www.youtube.com/watch?v=7BG8MFib3hY
marinan kiertäminen on n. 5-10km, riippuen kuinka ison kierroksen tekee... ihmiset näyttävät juoksevan tuota ympäri...
t.alueella paljon vieraillut... - Mammali
Totta puhut hyvä-vinkki!
Marina on kaunein ja viihtyisin alue Dubaissa. - Dubai_nX
Dubai.fi-palstan kerrostaloasuntoja vuokraava veropakolainen taas mainostaa Dubai Marinaa! On Dubaissa paljon muitakin hyviä alueita. Marina on pieni ja äkkiä nähty. Tylsää tolppa-arkkitehtuuria joka puolella.
- En-vuokraa-mitään
Dubaista. Olen vain käynyt monen monta kertaa siellä ja kiertänyt kaikki keskustan paikat, kuin myös ollaan oltu eri hotelleissa siellä sun täällä. Meidän mielestä Marina on miellyttävin paikka turistille, mutta kukin makunsa mukaan. Jos et pidä Marinasta, voitko kertoa perustellusti, mistä pidät Dubaissa ja mistä et.
Ps. Emme ole yöpyneet Marinassa, mutta käyneet siellä joka reissulla ja pidämme paikasta. Olemme täysikäisiä, ei lapsia, eikä lapsenlapsia mukana. Mites sulla ? Kiitos.
- 23xdubaissa
mulle tää ei vaivautunut vastaamaan kun kyselin sitä isompaa asuntoa lomalle, noo sai niitä muualtakin ja jopa halvemmalla ja hotellista, enää en kysy, ja käyn kuitenkin kaksi kertaa vuodessa dubaissa, tosin nyt hinnat / hinta taso oli noussun huomattavasti että seuraava kuukauden visiitti on thaimaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089