Voiko eläinallergiat aiheuttaa iholla pieniä näppylöitä mitkä kutisee ihan älyttömästi?
Meillä on koira ollut 2,5v ja aikasemmin on ollut perheessä kissa ja ulkokoiriamutta siitä on aikaa 6v kun muutin kotoota pois. Näppylät vähenee kun syö muutaman päivän alzyr nimistä allergialääkettä...mutta ei häviä kokonaan. Terkkarilla on käyty..ei tiennyt mitään joten 2viikon päästä on lääkäri ja jos pääsis sitten testeihin. Mistään pesuaineesta se ei johdu koska olen käyttänyt samoja kauan aikaa, näppylöitä on käsissä enimmäkseen ranteen alueella ja jos ei ote lääkettä niin naamaankin ilmestyy näppyjä. Kutittaa aina niin paljon että pitää raapii verille..
Koirasta ihoallergiaa?
5
1160
Vastaukset
- .....
Itselleni tulee suuria punaisia täpliä pitkin ihoa. Joten kaipa niitä voi tulla pieniäkin näppylöitä.
- Nessu
Minä sain nokkosrokon näköistä ihottumaa kun olin
paikassa jossa oli boxereita. Luulen, että kun
yksi niistä pääsi nuolemaan minua niin se tuli siitä. Ihottuma lähti pois kyllä päivässä, mutta kyllä se paljon kutisi. - ihottumaa
Eläinallergiat voivat todellakin aiheuttaa ihottumaa. Minulla nenän ja silmien vuodon, iholle tulee myös näppylää.Vuosien aikana lääkkeitten määrää on ollut kyläillessä pakko nostaa.
Pahinta on jos eläin pääsee nuolaisemaan. Muutoinkin eläinpaikoissa on eläinten pölyä niin paljon, että ihottumilta ei voi välttyä.Ihottumien väheneminen kestää minulla kauan. Ehkä siksi, että eläinpölyä nyt on joka paikassa paikkareista lähtien. - Veera
Minulle tulee kutisevia näppylöitä iholle kohtiin joista koira nuolaisee.
- Taku
Jos koira pääsee nuolaisemaan niin iho kannattaa heti huuhdella vedellä. Saattaa siitä silti tulla ihottumaa mutta pitäis ainakin helpottaa vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846