POLIISILiittyikö siihen joku sairas teko lääkärinä

Sulkeakuolla

KYSYMYS: Liittyikö siihen aikaisemmin joku sairas teko, täältä Himangalta?

Kyllä.
Lausunto: Liittyi, se oli vähän tällaisen henkilösuoja-tietojen jakamisen kaltainen.

Huomaa, taivaankansi, kuunvaihe: pohjoinen, nti Aika ja herätys, sairaalloisuus-tapa:
Turvamiesten asettaminen, turva-ala tai sen pitäminen

POLIISI: Ne on perkele ylhäällä.

Siis, missään mielessä steriliteettilausunto, ei tarpeellinen; tai riittävä.
Mieshenkilö, entinen kotikunta: Tässä asetetaan raskaudesta, alaikäiseen, lapseen, tai täysi-ikäiseen kohdistuva pakonalaiseen, ihmisen halventaminen, häpäisemisen oikeuttaminen, naisen kehoon kohdistaen.

Ei ammatti tai tapa.
Mies, aviomies 1. Mä en saa..., kun mä en saa käydä täällä meidän äidin kanssa.
Aikaisempi: Mä en saa, kun mä en saa, olla ja asua, täällä äidin kanssa.
- "Me emme halua sellaista."
Jori nauraa...
Aviomies, 1: Minä en saa olla ja asua täällä minun äitini kanssa, minä en saa asua, minun äitini kanssa.
Minä en ole koskaan saanut asua äitini kanssa.
Minä en ole koskaan asunut, tai kokenut tarvetta asua äitini kanssa.

Koska hänen äitinsä ei ole perheensisäinen.
Koska hänen äitinsä, ei ole se perheen sisäinen.
Koska hänen äitinsä, ei ole sillä tavalla, perheen sisäisesti, hänen armonsa, haureutensa, hänen perhettään, perimän sisäisesti: hänen perheen sisäinen.

Ei.
- ÄItini ei ole syytteessä.
Lausunto: Ei vittu, saadakaan.
Ne tuleekin eri asiaan.
- Ei vittu, ei saadakaan.
Palvelualojen ammattiliitto
POLIISI: Tässä on kysymyksessä, vääristymä, hän ei halua asua perheen sisäisen äitinsä kanssa.

Kaupunki: Älä jaksa saatana.
Aviomies, lausunto notaari: Käy ne noin..
"Et saa kosketella kasvojen osilta."
"Et saa hakea sinne seuraa."
"Et saa ottaa vankeja, tai kosketella kasvojen osin, mieltymyksen täyttymys, avunhakeminen."

Ei.
- Te ette voi saada apua.
Ei.
- Ei siten ei voi auttaa.

Aviomies, 1. "Ei niin."
Mä en tiennyt, että tämä menee heti, halventava häpäisemisen oikeuttaminen, naisen kehoon.
Halventava häpäisemisen käyttämisen oikeuttaminen, sen käyttö: kuolemantuomio, tai sen langetus
Halventava häpäiseminen, sen käyttämisen ohjaus-tila, käyttäytyminen, vastenmielinen, käytös-häiriö
Halventamisen käyttäytyminen, häpäisemiseen, sen käytön oikeutuksen pyynnöt, käytös-häiriö: vastenmielinen
Aviomies, 1. Lausunto: Jori nauraa.
> Te ette saa käydä täällä.
Lausunto, poliisi nainen, kaupunki

Onko pakko olla notaari, mieshenkilö, aviomies, J.n takia?
Aviomies, myyjän poika, kaupunki: Melkein on.
Kone löytänyt: ulkoinen automaattinen: ohjaus-tila
Ja kuka?
Ja kuka osallistunut?
Ja kuka käyttänyt?
- Siis, onko tämä kielletty? Kauppa, myyjä
Kyllä
Tämä on väärä vihkiminen, vala-virhe.
Koska mun ei tarvi olla naimisissa mun veljeen.
Luenta, automaattinen, yleiskunnottomuus, väsymys, sekavuus, ylirasite-tila
vuosi 2012 osalta
vuosi 2011 osalta

- Ja oliko tähän sellaista kuolemaa?
Että ei ollut, että nyt teiltä on valitettavasti, tähän, lääkärilapsiympäristö, tähän käyttämäänne lakiin.
Että ei ole valitettavasti, että sellaista ei ole, tai ole tarvinnut käsittää, käsitellä, tai käyttää, yleis-sivistyksen ja assosiaation eri osa-alueiden ja hallinnan, ja yleis-sivistyksen osin

Ei esiintyminen, kehon olemus
Ei esiintyminen, kehon olemus, sen käyttö: Vyötärön alapuoliset osat
Ei esiintyminen, kehon olemuksen käyttäminen, sen esittäminen, vyötärön alapuolisin osin
Ei yleis-sivistys, esiintyminen, kehon vyötärönalapuolisten osien, omaan etuun tavoittelun käyttö
Ei yleis-sivistys, uskonnollisen pakkomielteen oikeuttaminen, pakkotyön ihannointi, tarpeen aiheuttaminen, kehon olemuksen esittely, vuorovaikutus-tai ohjelma: ulkoinen, kehon vyötärön alapuolisin osin, kipu, ei yleis-sivistyksen kaltainen tasapainoton, tai balanssin puuttuminen

Löytyy perkele pakkohoitona.

Alkuperäinen: Mielivaltaisuus, päällekarkaaminen, mielivaltainen, omavaltaisuus, sairaus:
lääkärinympäristö
Ei ammatti, tai ole käytössä.
Miksi käytätte mieltymyksenä ammatinharjoittamista, mieltymyksenä häkkiin asettamattomuus?

10 pisteen vihje: Mikä aprilli-pilan käyttämisen oikeuttamiseen johtanut leivonnainen?

5 pisteen vihje: Mikä rotuvihaajan oikeuttamisen pyyntö, rotusyrjinnän rotuvihan teko?

1 pisteen vihje: Mikä lopetettava terveys-asema, mikä lapsenmurhaamisen oikeuttaminen, seurailu?

Olemus. Poikkeava, ylilkasvaneisuuden hilintä.
' hillitseminen, paikallinen poliisilaitos, K. holhooja, huoltaja, rikostutkija: tuomari, läsnä
... mutta valitettavasti tällaista väkivalta-käyttämistä ei hyväksytä: naisen sukupuolen halventaminen pakottava alistaminen

Kyllä
' lantiorakenteiden osin poikkeava: ei saadakaan
' lantion rakenteiden osa-aluein, poikkeavuuden aiheuttaminen, ei oikeuta murhaa
KaupunkI: On alaraajojen osin väärä.
Voi vittu. "Ei käyttö, käyttö-tarkoitus, ei ole."

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        144
        2221
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1948
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1908
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1710
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1498
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1276
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1190
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1178
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1173
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1157
      Aihe