KYSYMYS: Liittyikö siihen aikaisemmin joku sairas teko, täältä Himangalta?
Kyllä.
Lausunto: Liittyi, se oli vähän tällaisen henkilösuoja-tietojen jakamisen kaltainen.
Huomaa, taivaankansi, kuunvaihe: pohjoinen, nti Aika ja herätys, sairaalloisuus-tapa:
Turvamiesten asettaminen, turva-ala tai sen pitäminen
POLIISI: Ne on perkele ylhäällä.
Siis, missään mielessä steriliteettilausunto, ei tarpeellinen; tai riittävä.
Mieshenkilö, entinen kotikunta: Tässä asetetaan raskaudesta, alaikäiseen, lapseen, tai täysi-ikäiseen kohdistuva pakonalaiseen, ihmisen halventaminen, häpäisemisen oikeuttaminen, naisen kehoon kohdistaen.
Ei ammatti tai tapa.
Mies, aviomies 1. Mä en saa..., kun mä en saa käydä täällä meidän äidin kanssa.
Aikaisempi: Mä en saa, kun mä en saa, olla ja asua, täällä äidin kanssa.
- "Me emme halua sellaista."
Jori nauraa...
Aviomies, 1: Minä en saa olla ja asua täällä minun äitini kanssa, minä en saa asua, minun äitini kanssa.
Minä en ole koskaan saanut asua äitini kanssa.
Minä en ole koskaan asunut, tai kokenut tarvetta asua äitini kanssa.
Koska hänen äitinsä ei ole perheensisäinen.
Koska hänen äitinsä, ei ole se perheen sisäinen.
Koska hänen äitinsä, ei ole sillä tavalla, perheen sisäisesti, hänen armonsa, haureutensa, hänen perhettään, perimän sisäisesti: hänen perheen sisäinen.
Ei.
- ÄItini ei ole syytteessä.
Lausunto: Ei vittu, saadakaan.
Ne tuleekin eri asiaan.
- Ei vittu, ei saadakaan.
Palvelualojen ammattiliitto
POLIISI: Tässä on kysymyksessä, vääristymä, hän ei halua asua perheen sisäisen äitinsä kanssa.
Kaupunki: Älä jaksa saatana.
Aviomies, lausunto notaari: Käy ne noin..
"Et saa kosketella kasvojen osilta."
"Et saa hakea sinne seuraa."
"Et saa ottaa vankeja, tai kosketella kasvojen osin, mieltymyksen täyttymys, avunhakeminen."
Ei.
- Te ette voi saada apua.
Ei.
- Ei siten ei voi auttaa.
Aviomies, 1. "Ei niin."
Mä en tiennyt, että tämä menee heti, halventava häpäisemisen oikeuttaminen, naisen kehoon.
Halventava häpäisemisen käyttämisen oikeuttaminen, sen käyttö: kuolemantuomio, tai sen langetus
Halventava häpäiseminen, sen käyttämisen ohjaus-tila, käyttäytyminen, vastenmielinen, käytös-häiriö
Halventamisen käyttäytyminen, häpäisemiseen, sen käytön oikeutuksen pyynnöt, käytös-häiriö: vastenmielinen
Aviomies, 1. Lausunto: Jori nauraa.
> Te ette saa käydä täällä.
Lausunto, poliisi nainen, kaupunki
Onko pakko olla notaari, mieshenkilö, aviomies, J.n takia?
Aviomies, myyjän poika, kaupunki: Melkein on.
Kone löytänyt: ulkoinen automaattinen: ohjaus-tila
Ja kuka?
Ja kuka osallistunut?
Ja kuka käyttänyt?
- Siis, onko tämä kielletty? Kauppa, myyjä
Kyllä
Tämä on väärä vihkiminen, vala-virhe.
Koska mun ei tarvi olla naimisissa mun veljeen.
Luenta, automaattinen, yleiskunnottomuus, väsymys, sekavuus, ylirasite-tila
vuosi 2012 osalta
vuosi 2011 osalta
- Ja oliko tähän sellaista kuolemaa?
Että ei ollut, että nyt teiltä on valitettavasti, tähän, lääkärilapsiympäristö, tähän käyttämäänne lakiin.
Että ei ole valitettavasti, että sellaista ei ole, tai ole tarvinnut käsittää, käsitellä, tai käyttää, yleis-sivistyksen ja assosiaation eri osa-alueiden ja hallinnan, ja yleis-sivistyksen osin
Ei esiintyminen, kehon olemus
Ei esiintyminen, kehon olemus, sen käyttö: Vyötärön alapuoliset osat
Ei esiintyminen, kehon olemuksen käyttäminen, sen esittäminen, vyötärön alapuolisin osin
Ei yleis-sivistys, esiintyminen, kehon vyötärönalapuolisten osien, omaan etuun tavoittelun käyttö
Ei yleis-sivistys, uskonnollisen pakkomielteen oikeuttaminen, pakkotyön ihannointi, tarpeen aiheuttaminen, kehon olemuksen esittely, vuorovaikutus-tai ohjelma: ulkoinen, kehon vyötärön alapuolisin osin, kipu, ei yleis-sivistyksen kaltainen tasapainoton, tai balanssin puuttuminen
Löytyy perkele pakkohoitona.
Alkuperäinen: Mielivaltaisuus, päällekarkaaminen, mielivaltainen, omavaltaisuus, sairaus:
lääkärinympäristö
Ei ammatti, tai ole käytössä.
Miksi käytätte mieltymyksenä ammatinharjoittamista, mieltymyksenä häkkiin asettamattomuus?
10 pisteen vihje: Mikä aprilli-pilan käyttämisen oikeuttamiseen johtanut leivonnainen?
5 pisteen vihje: Mikä rotuvihaajan oikeuttamisen pyyntö, rotusyrjinnän rotuvihan teko?
1 pisteen vihje: Mikä lopetettava terveys-asema, mikä lapsenmurhaamisen oikeuttaminen, seurailu?
Olemus. Poikkeava, ylilkasvaneisuuden hilintä.
' hillitseminen, paikallinen poliisilaitos, K. holhooja, huoltaja, rikostutkija: tuomari, läsnä
... mutta valitettavasti tällaista väkivalta-käyttämistä ei hyväksytä: naisen sukupuolen halventaminen pakottava alistaminen
Kyllä
' lantiorakenteiden osin poikkeava: ei saadakaan
' lantion rakenteiden osa-aluein, poikkeavuuden aiheuttaminen, ei oikeuta murhaa
KaupunkI: On alaraajojen osin väärä.
Voi vittu. "Ei käyttö, käyttö-tarkoitus, ei ole."
POLIISILiittyikö siihen joku sairas teko lääkärinä
Sulkeakuolla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821645- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779