Sony Bravia -tv:llä on voinut katsella ylen areenaa. Nyt muutaman päivän ajan on palvelussa ollut tarjolla vain dokumentit ja fakta -osio. Tämän valinnan alla esim. kohdassa luonto, näkyy vain muutamia tallenteita. Tiekoneella tavaraa näyttäisi areenassa olevan kuitenkin vaikka kuinka paljon. Missähän vika?
YLE-Areena katosi Sony:n telkkarista
7
1493
Vastaukset
- Päivityskö
En tiedä mitä tarkoitit tuolla kysymyksellä , ilmeisesti kanavatarjontaa mutta tiedoksi Sony Bravia käyttäjille että päivitin käymällä Sonyn sivuilla vanhan 40" KLD40V5500 television teräväpiirtokelpoiseksi ajamalla tikulla uuden ohjelmiston. Tuotakaan en tiennyt kuin netin syövereistä.
- Travola
Mulla kävi samoin, eli Areenan menussa ei ole kuin Dokumentit jäljellä. En ole onnistunut korjaamaan.
- Töllöttäjä
Näytti olevan tilapäinen häiriö. Täällä ainakin näkyy nyt koko Areenan tarjonta normaalisti kuten pitää. Mitään muutoksia en mihinkään tehnyt.
Täytyypä pitää mielessä tuo television päivitys muistitikulla. Tähän asti olen vain asennellut tv:n itsensä ehdottamat päivitykset.
- areenaongelmaa
Tänään,2.4 aamulla areena toimi.Nyt iltapäivällä ei yhdistä ollenkaan.
Lieneekö vika televisiossani vai muualla?- vght
Nyt on ollut Areena jo pari päivää kateissa Sonysta. Muidenkin appsien kanssa on ollut ongelmia mutta pääosin ne toimivat. Tässä on kyseessä 2014 malli jossa ei ole Android TV -käyttistä. Onko muilla ilmennyt vastaavaa?
- Kaalimaan_kakara
vght kirjoitti:
Nyt on ollut Areena jo pari päivää kateissa Sonysta. Muidenkin appsien kanssa on ollut ongelmia mutta pääosin ne toimivat. Tässä on kyseessä 2014 malli jossa ei ole Android TV -käyttistä. Onko muilla ilmennyt vastaavaa?
Areena tosiaan alkoi muutama päivä sitten tökkiä. Oma televisioni on Sonyn vuoden 2013 malleja. Tulee ilmoitus että "Prosessi ei päättynyt ja se aikakatkaistiin". Uudelleen yrittämällä sain kerran Areenan käynnistettyä.
- EetuPorvoosta
Ja nyt heinäkuussa 2016 Areenaa poistettiin lopullisesti Sony Bravian ennen vuotta 2013 valmistetuista "älytelkkareista". Sony syyttää Yleä, ettei ylläpidä palvelua ja Yle sanoo ei vastaavansa Sonyn vanhasta tekniikasta. Halutaan kuluttajan ostavan uuden television.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978