Aronkylässä?..asutaanko siellä enää
kuka omistaa meijärin
25
431
Vastaukset
- meijeri
omistaja on jostain muualtapäin,ei kauhajokisia,haamuja vaan enää asustaa siellä
- anterk
Mikä tämä haamujuttu on?
. Siis kummitteleeko siä oikeesti vai vitsi - haaamu
Entisenä asukkaana voin kertoa että todellakin kummittelee!! Sen takia sielä ei kai kukaan kovin kauaa voinut asuakkaan..
viäkin menee kylmänväreet kun ohi ajan... - taiyritys
Missä asunnossa?.. rakennuksen kummallakin puolen oli kämppiä..mitä tapahtui?.. eikö siinä ole oollut ennen meijeriäkin joku liike?
- haaamu
siinä yläkerrassa mikä lähimpänä tietä,vaikkakin koko rakennuksessa oli jotain outoa voimmaa..
- ntaiyritys
Eikös alakerrassa joskus tehtiin henkirikos?...
Oliko päivisinkin? - kummittelee
haaamu kirjoitti:
siinä yläkerrassa mikä lähimpänä tietä,vaikkakin koko rakennuksessa oli jotain outoa voimmaa..
Ruskea vai valkoinen rakennus? Vai kyse itse meijerin samasta rakennuksesta. Vieressä vaalea rakennus, kuullut että siinäkin kummittelee?
- haaamu
se ruskea,ei siinä valkoises talos ollut mitään ongelmia kenelläkään ja kaikki saivat olla rauhassa..
- jyrkkä
Miten ja kuinka kummittelee ?
En oo huomannut kun asuin
- Arooon
Areenan rotista on osa muuttanut sinne.
- metsäpullukka
Eikös siellä ollu kovat viljelmätki jossain vaiheessa.
- Niskuttaja
Noi osta pois ,niin saadaan sinne kunnon sienikasvattamo... Uhaa...
- tietoinenehkä
jos oikeen muistan nii... sen omistaa Aatos suvanto
- nainenetelästä
ei taida kyllä aatos sitä omistaa...
- kummitukset
ei siellä mitään kummitele siellä on vaan joku joskus juon olutta ja sammunu
vai kummitelee nauraaaa!!!!- Karjalasakajahtaa
Taidat olla nytkin hyvin sekaisin, mikä tulee sun kirjoitusvirheisiin?
- haaamu
olutta on juotu ja paljonkin,mutta meneppä joku yö sinne käymään niin huomaat!
- kepujenvihaaja
Niin sille käy kun kaikelle koomajoella taantuu ja rapistuu ...Siitä pitää 141 ja kepumafia huolen...
- Wide
Mun käy sääliksi omistajaa, kun kaikki on tuhottu tai varastettu, isoista lämpöpattereista lähtien.
- Mikäähän
on nyt sen meijerin tilanne ja omistussuhteet. Sehän on hyvä paikka monenlaiseen yritystoimintaan ja vaikka kalastusmatkailuun kun on lohijoki vieressä.
- fissermans
mikä v...n lohijoki,ookku jätteitä koko joki
- lkäöl
sanokaa kuka sen on ostanut ?
- cammompall
kuulemma joku liivimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545