kuka omistaa meijärin

tzom

Aronkylässä?..asutaanko siellä enää

25

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meijeri

      omistaja on jostain muualtapäin,ei kauhajokisia,haamuja vaan enää asustaa siellä

      • anterk

        Mikä tämä haamujuttu on?
        . Siis kummitteleeko siä oikeesti vai vitsi


      • haaamu

        Entisenä asukkaana voin kertoa että todellakin kummittelee!! Sen takia sielä ei kai kukaan kovin kauaa voinut asuakkaan..
        viäkin menee kylmänväreet kun ohi ajan...


      • taiyritys

        Missä asunnossa?.. rakennuksen kummallakin puolen oli kämppiä..mitä tapahtui?.. eikö siinä ole oollut ennen meijeriäkin joku liike?


      • haaamu

        siinä yläkerrassa mikä lähimpänä tietä,vaikkakin koko rakennuksessa oli jotain outoa voimmaa..


      • ntaiyritys

        Eikös alakerrassa joskus tehtiin henkirikos?...

        Oliko päivisinkin?


      • kummittelee
        haaamu kirjoitti:

        siinä yläkerrassa mikä lähimpänä tietä,vaikkakin koko rakennuksessa oli jotain outoa voimmaa..

        Ruskea vai valkoinen rakennus? Vai kyse itse meijerin samasta rakennuksesta. Vieressä vaalea rakennus, kuullut että siinäkin kummittelee?


      • haaamu

        se ruskea,ei siinä valkoises talos ollut mitään ongelmia kenelläkään ja kaikki saivat olla rauhassa..


      • jyrkkä

        Miten ja kuinka kummittelee ?

        En oo huomannut kun asuin


    • Arooon

      Areenan rotista on osa muuttanut sinne.

      • metsäpullukka

        Eikös siellä ollu kovat viljelmätki jossain vaiheessa.


    • Niskuttaja

      Noi osta pois ,niin saadaan sinne kunnon sienikasvattamo... Uhaa...

    • tietoinenehkä

      jos oikeen muistan nii... sen omistaa Aatos suvanto

    • kummitukset

      ei siellä mitään kummitele siellä on vaan joku joskus juon olutta ja sammunu

      vai kummitelee nauraaaa!!!!

      • Karjalasakajahtaa

        Taidat olla nytkin hyvin sekaisin, mikä tulee sun kirjoitusvirheisiin?


      • haaamu

        olutta on juotu ja paljonkin,mutta meneppä joku yö sinne käymään niin huomaat!


    • kepujenvihaaja

      Niin sille käy kun kaikelle koomajoella taantuu ja rapistuu ...Siitä pitää 141 ja kepumafia huolen...

    • Wide

      Mun käy sääliksi omistajaa, kun kaikki on tuhottu tai varastettu, isoista lämpöpattereista lähtien.

    • Mikäähän

      on nyt sen meijerin tilanne ja omistussuhteet. Sehän on hyvä paikka monenlaiseen yritystoimintaan ja vaikka kalastusmatkailuun kun on lohijoki vieressä.

      • fissermans

        mikä v...n lohijoki,ookku jätteitä koko joki


    • lkäöl

      sanokaa kuka sen on ostanut ?

      • Minä.


    • cammompall

      kuulemma joku liivimies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe