Kuten nykyinen oikeusministeri Postinen-kuori hölmöilyssä, kun ei vaan löydy tärkeämpää tekemistä kun rikollisen åpårtheid-järjestelman ylläpito, kaikin keinoin.
Sitäpaitsi yksityisten verkkopalvelujen moderointi ei kuulu YLE:n tehtäviin.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13517196
Kuka haluaa kustantaa tällaista pelleilyä?
YLE alkaa moderoida Suomi24:sta
10
135
Vastaukset
- 5648730
Har det skrivits för mycket osakligt möjligtvis ?
- aprilapril
Jag tror det är ett aprilskämt.
- Kosmopoliisi
Aprillipilahan se tietysti. SuomiKauniimpi ei ymmärrä vivahteita, sehän on jo nähty. Härreguud, sanoisi jo Muffekin.
- braide
Kosmopoliisi kirjoitti:
Aprillipilahan se tietysti. SuomiKauniimpi ei ymmärrä vivahteita, sehän on jo nähty. Härreguud, sanoisi jo Muffekin.
Annars vore det ju bra att kanske få litet "städande " på suomi24s spalter.
- braide
pÅ!
- talahagen
Perussuomalaiset, yhdessä Suomalaisuuden Liiton kanssa, haluavat ostaa Aller Media Oy:ltä Suomi24:n palvelut, neuvottelut ovat vielä kesken, mutta edistystä on tullut.
- VoikoOllaTottakaan
Tosiaankin! En ollut tuota tiennytkään? Huhhuh!
Mitä IHMETTÄ netin keskustelufoorumin moderointi eli sensurointi muka kuuluu YLE:lle??? Toinen on julkinen ja toinen yksityinen yritys? No NYT ymmärrän moderoinnin svekoilun!
Todella järkyttävää, koska YLE:llähän ei omien sanojensa mukaan ole mukamas RESURSSEJA moderoida suomenkielistä uutiskommentointia mutta ruotsinkielistä on!?
Tuosta pitäisi EHDOTTOMASTI nostaa meteli eduskunnassa!- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Putin ja sissit!
- Anonyymi
fast
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026