Skoda piluilu

piluilua

Koirani on alkanut piluilla skoda-merkkisten "autojen" kanssa. Alkaa nylkyttämään renkaita, ja lorauttaa kuset nostaen koipea skodien renkaille. Kerran jopa väänsi tortut jonkun Oktaavia RSn jarrulevyyn alumiinivanteen reijästä. En tiedä miten siihen pitäisi suhtautua.

31

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siistionsiisti

Fiksu koira.

• vepukkaveppis

Näin on koirat kusee myös skodistien kintuille.

• kaikki.kelpaa

Meidän koira ulkoilulenkillä ollessamme merkkaa autojen renkaita Autojen merkistä riippumatta. Pitäisikö olla huolissaan?

• Ruotsin_japsi

Ainoastaan, jos kusee bemarin tossuille, Bemarilla voi olla huumorintajuton isäntä ..

• narttukoira_kehiin

Unohda suhtautumiset ja opettele kirjoittamaan.

• Katso_peiliin

Kyllähän se koira ruikkii vaikka naapurin emännän korkokengille, jos sitä ei ole opetettu. Eli millainen isäntä, sellainen koira.

• Tässähän_se

totuus julkaistiin ennen kuin ehdin kommentoimaan itse. Näyttää koiran omistajakin olevan pelkkä nurkkiin ruikkiva rakkipoika.

• skodillesaa.piluilla

itse kannustaisin jos koirani piluilisi.

• hevonhierakka

Kannustaisit näyttämällä koiralle esimerkkiä vai?

• Kyykkä-kaaleppi

Palkitsen koiran namuilla heti jos se vääntää tortut tai lorauttaa kuset itä-lotjakkeen päälle.

• kikkakakkara

Jos ei se muuten tajua niin sinä tietysti näytät mallia

• Mustiraukka

Haasta Skodamies vähintään kaksintaisteluun. Eläinrääkkäystä.

• vepsukainen676442

oikein tekee koira, hyvin on opetettu piluilemaan skootille

• veppisvepukka

hyvin kasvatettu ja koulutettu rekku. sokota on maaseudun vessa ja kaupunkien kusiputka

• piluilua

Koirani käytös johtuu minusta. Itsekin kuseskelen ympäriinsä.

• vöpsykkäinen

skoda on maaseudun vessa ja kaupunkien kusiputka

• Fakctahomma

Olet ymmärtänyt väärin, piluilu ei ole kusemista tai paskomista vaikka liittyykin alapään asioihin. Koirasi peilaa seksuaalista jännitettä, jonka Skoda sinuun aiheuttaa.

• Olet_niin_säälittävä

Ai sinäkö se oot? Näin sinut tänään puistossa nylkyttämässä Jopon renkaaseen. Eikös se ole hieman pervoa?

• näin.tänäänkin

koirat kuseskelevat skodien renkaille. hyvä valinta koirilla.

• näin.tänäänkin

Kusin samalla itsekin. Niin sairas olen.

• oikeasti.skoda.onvitsi

Laitoimme lasten kanssa pihassa olevan ruman skeidan pakoputkeen perunoita. Kun talkkari lähti skeidallaan liikkeelle, kuului papatus ja talkkari luuli että nyt meni jakopää.

• Jari_kuusaalta

Iskä kerto vitsin, että enemmin saa siasta hieromalla koiran, kuin skodasta auton. Mä en oikee hoksan? Mun kaveri villen iskällä on skoda ja se on aina tosi surullinen.

• skoda.piluilu

Itse näin kun naapuri rähjäsi susikoiralleen kun tämä oli kusassut skodan renkaalle. Puutuin asiaan ja sanoin että anna ihmeessä koirasi pissata skeidan vanteelle, sehän on suorastaan uroteko. Sitten yhdessä nauroimme asialle, ja naapurikin totesi, että miksi sitä tosiaan koiraa siitä komentaa, kun oikeaa asiaa tekee ! Kehuimme koiraa ja se oli mielissään.

• kyykkä-ykä

koirankasvatusta on monenlaista...

• vepsukka

ups

• skeida.on.kakkaa

varmaan skeidistillä kiva lähteä liikkeelle kun koiranpaskat on jarrulevyillä.... sopii kyllä skeidalle kun otsatukka sialle.

• kyykkä_ykä

vai että tällaista.

• vaganeera

meitin koira kusee vain audin renkaille tai sama autohan se on kuin skoda

• iisakkikyykkäläinen

mie kannustan meitin murree piluilee ja kuseksii tyhmien skeidaajien auton renkaille. murre oikei innostuu ku saapi piluilla skeidojen kustannuksella. mie ja akka ja kakarat nauretaa skodalle ja kehutaan murree hyvästä työstä.

• näin_kävi

Kohtahan se peruskoulu alkaa, saat sitten murteilla

• käteennylkyttäjä

ottanut oppia omistajasta, omistaja runkkaa koska ei saa pil`lua keneltäkään naiselta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe