Kylmis on pingis-pallo

Työkkäri ohjaa sen A-klinikalle, ne ohkaa sen Oulun EMTT:lle, ja nämä taas takaisin A-klinikalle. Sitten välillä käydään taas työkkärissä, jossa ne ihmettelee, että mitä vittua teen siellä. Sitten taas mielenterveystoimistoon, jne.

Olen pingispallo.

27

239

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on valtavasti teorioita, mutta en tajua sanaakaan, mitä ihmiset puhuvat mulle. Häkellyn kolleegoiden imartelevista huomionosoituksista. En voi keskittyä. Jospa saisi vain rauhassa tehdä työnsä, ilman muiden ihmisten seksijuttuja ja joitain seiskan kyselyitä.

Silloin olisin toimiva ratas tässä yhteiskunnassa.

• Olen A-seksuaali. En jaksa niitä seksijuttuja, kuinka joku on pannu sitä ja jne.

• Ne pitää mua aina vitun tylsänä homona, kun mua ei vain kiinnosta se, että olet pannut sitä ja tätä.

• liittynyt kirjoitti:

Ne pitää mua aina vitun tylsänä homona, kun mua ei vain kiinnosta se, että olet pannut sitä ja tätä.

En ole homoseksuaali, ne aukoo suutansa, ääntä tulee ja ne nytkähtelee jännästi päästäessään sitä ääntään suustaan. Silmissä käsittämätön kiilto.

Välillä kääritään sätkää ja se näyttää siltä, kuin olisi jokin jumalallinen rituaali. En vain ymmärrä elämää.

• fanisi.sittenkin

Kauheeta avautumista. Olet siis aa seksuaali. Se on rinnastettavissa homouteen, lesbouteen ja heteroihin. Kaikki eivät vaan ymmärrä. Stemppiä!

piisi sulle https://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE
        Arvostan tuota edsmennyttä laulajaa!

• Fanisi.edelleen

Vittu tässä biisissä The Queenilla oli tukena kokonainen orkesteri! Tämä on isoa meininkiä.
        Ottakaa mallia nykyiset musiikin parissa piipertäjät.!

• Fanisi-edelleen

• Aito-kylmis
        Fanisi-edelleen kirjoitti:

Anteeksi. häpäisin hyvän biisin. tässä on se mahtipontinen loppu. https://www.youtube.com/watch?v=YCVD57grVaw

Juu ABBA ja QUEEN on huippuja. Samantapaisen parin voi sanoa:

JARRE ja VANGELIS

• fani----

jarre ja vankkeli ei sano mitään. Nintendo sanoo jotain, jos tulee puhetta zeldasta

• Aito-Kylmis
        fani---- kirjoitti:

jarre ja vankkeli ei sano mitään. Nintendo sanoo jotain, jos tulee puhetta zeldasta

No me ollaan ilmeisesti melkein samanikäisiä. NES 8-bittinen tuli melko pian Commodore 64:sen perästä. Molemmat 8-bittisiä.

• niin.kaunis

• K_k_

• Aito-Kylmis

• nimimerkkivaras.i
    • MAAILMANLOPPU-

MAAILMANLOPPU!MAAILMANLOPPU!MAAILMANLOPPU!MAAILMANLOPPU!

• Anonyymi

Kylmis on aivan loppu olemaan pingispallona.

-Akat ja Kristian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis on aivan loppu olemaan pingispallona.

-Akat ja Kristian

Kyseinen Keijo oli vankina ihmisen ruumiissa.

Yksi teoria kertoo, että Kylmis oli oikeasti Siriuslainen entiteetti, joka oli istutettu Homo Sapiens -eläimeen. Voidaan vain kuvitella, minkälaisia konflikteja moisesta operaatiosta seuraa. Normaalisti vapaana energiana ilmenevä tietoisuus kahlitaan primitiivisiin, fysikaalisiin aivoihin. Se on kidutusta. Siksi niin moni tekee itsemurhan joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen Keijo oli vankina ihmisen ruumiissa.

Yksi teoria kertoo, että Kylmis oli oikeasti Siriuslainen entiteetti, joka oli istutettu Homo Sapiens -eläimeen. Voidaan vain kuvitella, minkälaisia konflikteja moisesta operaatiosta seuraa. Normaalisti vapaana energiana ilmenevä tietoisuus kahlitaan primitiivisiin, fysikaalisiin aivoihin. Se on kidutusta. Siksi niin moni tekee itsemurhan joka päivä.

Jarmo Luukka oli Kylmiksen ainoa tunnettu ystävä. Moni alkoikin epäilemään, että Jarmokin on oikeasti Siriuslainen.

• Anonyymi

Pascareikäni kirkuu kivusta kun vetelää kasvaa syöksyy vereslihalla oleban sulkijalihaksen läpi

Asd

• Anonyymi

Vahinko että kylmis makaa iniöllä uurnalehdossa koska talonpojankankaan potkijaisista puuttuu jalkapallo.

• Anonyymi

Sinä, Saunis, arvotat ihmiset eri tavalla, kuin me intelektuellit. Se, ettei Kylmikseltä noussut rautaa niin paljoa kuin sinulla, ei tee Keijosta alempaa ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä, Saunis, arvotat ihmiset eri tavalla, kuin me intelektuellit. Se, ettei Kylmikseltä noussut rautaa niin paljoa kuin sinulla, ei tee Keijosta alempaa ihmistä.

Ei, mutta se tekee Kylmiksestä vähemmän voimakkaamman, kuin Saunis.

• Anonyymi

This.

• Anonyymi

Haluan niin karvaista perätoosaa sinä 140 kg mies

Asd

• Anonyymi00021

Entä jos menisit vaikka töihin?

• Anonyymi00023

aaaaaaaaa en dee dyödä mun työ on juomineeeeenm aaaaaaaaaaaaaaaaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1943
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1136
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      169
      996
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      956
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 69
      762
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      99
      732
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      637
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      631
    Aihe