Miten palautetaan tietoja buffalo juststore 1tb levyltä
buffalo juststore 1tb tietojen palautus
2
101
Vastaukset
- anNlJp
Aivan kuten muiltakin levyiltä. Ilmaisella tai maksullisella ohjelmalla ja vaihtelevalla menestyksellä.
Tietojen palautukseen on olemassa maksullisia, kuin maksuttomiakin ohjelmia. Miten hyvin tai huonosti palautus onnistuu, niin se on arpapeliä. Siihen vaikuttaa moni asia. Yksi on mm. se, että millä tavalla levy on vahingoittunut tai onko kyseessä ainoastaan tiedostojärjestelmän sekoaminen. Maksullisista ohjelmista hyväksi havaittu on Get Data Back From NTFS. Ohjelma ei ole mikään ylettömän kallis. Ilmaisia on tarjolla vaikka kuinka paljon. Linuxin alla toimiva Photorec on ihan asiallinen sovellus. Tosin ohjelman läpiajo on hidasta, mutta mitä itse testannut, niin noin 5 minuutissa ohjelma saa kaivettua tiedostoja esille levyltä. Tätä olen kokeillut formatoituun levyyn, ja etukäteen ei ollut mitään tietoa mitä levyllä on edes ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911