Trustbuddy lasku perintään

Ihmepulju

Mulla on ollut 400 euron vippi Trustbuddyltä viime syyskuusta asti, olen maksanut pidennysmaksuja kiltisti joka kuukausi. Nyt ei ollut rahaa ja Trustbuddystä on soitettu kaksi kertaa, lähetetty kolme tekstaria ja sähköposti. Pidennyksen eräpäivä oli lauantai 21.3. Maanantaina ne jo soitti että lasku menee perintään ellen maksa viimeistään 30.3. Aika nopea toimintaa sanoisin.
No ajattelin että olisi parempi päästää lasku perintään että saisi sen joskus maksettua, eikä vain pidennettyä. Pääoma oli siis 400 ja korko kulut n 75 eur.Mitä muuta sinne voi tulla ? Ulosottokulut kai 24 eur ja 20 eur jos tekee maksusopparin. Onko kokemusta Trustbuddystä, juokseeko siellä monen sadan prosentin korot vielä, vai muuttuuko normaaliksi kun se laina siis sanotaan irti. Ja saako tosiaan noin nopeasti laittaa myöhästynyt maksu perintään.?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiffjgfjugj

Älä ota lainaa, jos et pysty maksamaan sitä takaisin.

• Trustbuddylainen

Ei tuota Trustbuddyn perintää tarvitse pelätä. VK Credit sen hoitaa ja itsellä meni sinne perintään 600 € vippi. Kuluja ei tullut paljoa ja maksusuunnitelma taidettiin tehdä kahdeksaan erään. Ja perintä ei ole ulosotto, joten mitään ulosotttokuluja tässä vaiheessa ei tule. Perintäkuluja toki jonkin verran. Kyse on kympeistä.

• Aina kun miettii lainan ottoa olisi hyvä ajatella myös tilanne että mitäs jos ei pystykään maksamaan(alunperinkin vähävarainen tai yllättävä työttömyys). Ja netistä löytyy tietoa niin ei tarvi sekoittaa esim ulosottoa ja normaalia perintää keskenään... Olet ollut kohtalainen rahasampo TB:lle kun viime vuoden syyskuusta asti olet pidennysmaksuja yms maksellut. Kalliiksi tulee tuo 400e vippi. Pääperiaate kuintenkin se että koko laina pitää eräännyttää ja sitten vasta perintään. Vk Credit taitaa olla niitä kiltimpiä maksusuunnitelman suhteen. Jos tuon suunnitelman ryssii niin käräjäkulut nostaa velkaa entisestään. Aloittajalla varmasti muitakin velkoja joten kannattaa miettiä miten edetä jos vielä luotot kunnossa.
      Viivästyskorosta en tiedä(lukee lainasopimuksessasi) mutta perintään voi laittaa kun SOVITTU eräpäivä menee ohi, sait sentään armoanaikaa useamman päivän lisää.

• Ihmepulju

Nooh mulla on ollut useita lainoja Trustbuddylta,(varman yhteensä n 2000) jotka olen maksanut takaisin 14 vuorokauden sisällä eli ilman kuluja, ja laskin sitten että yhteiskulut mitä minä näin maksan kaikista noista lainoista ei sitten ole niin paha.

Musta se tyyppi joka soitti sanoi että perintätoimisto olisi OK kredit, mutta voihan olla että kuulin väärin. Nyt on menossa ankea aika jolloin mksan pois erilaiset luotot perinnän kautta. Päätin ettei enää kannata vipata luottojen maksua varten. Olin nyt jo aika hyvässä mallissa yhdessa luotossa on kolme erää ja kahdessa neljä erää jäljellä No yksi lisää ei kai kaada .En lähde ulosottoon, mieluummin myyn kaiken mitä suinkin voi myydä ja elän avustussafkalla.

• dfihktrji

"mulla on ollut useita lainoja Trustbuddylta,(varman yhteensä n 2000) jotka olen maksanut takaisin 14 vuorokauden sisällä eli ilman kuluja, "

Olen ajatellut, että TrustBuddy suuttuu, jos maksaa lainan takaisin 14 vuorokauden sisällä eikä anna enää uutta lainaa, mutta näköjään asian laita ei ole niin.

• oudothuohotuspuhelut

"21.3. Maanantaina ne jo soitti että lasku menee perintään ellen maksa viimeistään 30.3"
      Se on sisäistä perintää. Ei tuo aika riitä täyttämään lain puitteissa oikeaan perintään siirtymistä. Samaa käyttävät Vivukselta. En tiedä mitä toimivaltaa näillä on Suomessa. Kumpaakaan ei kannata maksaa ajallaan uudella lainalla. Älkää sekaantuko näihin jos ette ole varmoja miten maksaa pois viimeistään sisäisessä perinnässä. Niistä kun ei tiedetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe