Itselläni reuma oli 3 vuotta remissiossa mutta tämän viikon aikana kaikki reuma oireet ovat palanneet. Lisäksi minulla on fibromyalgia jonka takia kipuni on kaksinkertaiset . Mikään lääke ei auta kipuihin enkä edes pääse sängystä ylös kipujeni takia. En silti halua mennä lääkäriin sillä reumalääkärini vetosi aijemmin aina siihen kun koen kipuja tai niveleni ovat turvonneet ja tulehtuneet mutta vain lasten mitoissa että se on vain hullun puhetta Ja että olen mieleltäni sairas. Minulla on lasten reuma ja minulle on aiempi reumatologini sanonut että lastenreumassa jopa aikuisilla saattaa olla lasten mitoissa tulehtuneet nivelet. Minua harmittaa sillä en voi elää normaalia elämää kipujeni kanssa mutta lääkäri ei myöskään suostu hoitamaan kipujeni. Mitä minun kannattaisi tehdä?
Laitoin tämän viestin johonkin keskusteluun yöllä samantyylisellä nimimerkillä. Joten älkää hämmentykö
Auttaisitteko?♡
apsdie
3
123
Vastaukset
- 18767
Vaihda lääkäriä ja heti !
- ihujoikoläö
Nimenomaan! Toivottavasti muistat tämän ko. reumalääkärisi nimen niin voit aikaa varattaessa pyytää jonkun toisen lääkärin! Eihän tuo vetele!
- reumalekurillemars
No vaihda lääkäriä.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/reuma.htm
Men reumalääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896