bubissa kova meininki?
Onko nousiaisten
Jou98098
26
275
Vastaukset
- onkin
Missä
- pubbbb
Miia
- okkkk
On.
- nm1
????
- rocenrollii
todellakii, aamupäivällä yks asiakas iltapäivällä vähän hiljaisempaa
- missäseonkaansiis
Mikänimisenon
- onkin
Pub
- 2015v
Nousiainen
- moih
Hyvä
- nm1
Ok.
- mitäneon
Bubia
- cghchh
....
- kauhukakara
kadotkaa kakarat......kadotkaa välittömästi, tai minä tulen ja vien teidän lelut.
- iiiiiik
Iik.
- möööö
Huih
- onkin
Pääsiäinen
- MiiannuorivakkariNummest
On Miias kova meno, usein kansallisesti tunnettuja huippuesiintyjiä, hyvä juomavalikoima, mahtava henkilökunta ja asiakkail hyvä meno pääl.
- onkin
Miia
- moiiih
Joo,
- hjvgghh
....
- mahassakos
Miian
- sisällä
Kenen
- onnnnnno
On.
- haaaah
Hah.
- yhävieläniin
Onko?
- onkin
Vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845