bubissa kova meininki?
Onko nousiaisten
Jou98098
26
270
Vastaukset
- onkin
Missä
- pubbbb
Miia
- okkkk
On.
- nm1
????
- rocenrollii
todellakii, aamupäivällä yks asiakas iltapäivällä vähän hiljaisempaa
- missäseonkaansiis
Mikänimisenon
- onkin
Pub
- 2015v
Nousiainen
- moih
Hyvä
- nm1
Ok.
- mitäneon
Bubia
- cghchh
....
- kauhukakara
kadotkaa kakarat......kadotkaa välittömästi, tai minä tulen ja vien teidän lelut.
- iiiiiik
Iik.
- möööö
Huih
- onkin
Pääsiäinen
- MiiannuorivakkariNummest
On Miias kova meno, usein kansallisesti tunnettuja huippuesiintyjiä, hyvä juomavalikoima, mahtava henkilökunta ja asiakkail hyvä meno pääl.
- onkin
Miia
- moiiih
Joo,
- hjvgghh
....
- mahassakos
Miian
- sisällä
Kenen
- onnnnnno
On.
- haaaah
Hah.
- yhävieläniin
Onko?
- onkin
Vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708