-entä mistä ihastunut puhuu, mitä ei puhu
mitkä merkit kertoo miehen ihastuneen.eleet puheet
16
8940
Vastaukset
- kylläsenhuomaa
Se on se ikuinen mysteeri. Katseet kertovat paljon, ihastunut mies katsoo ihastuksensa kohdetta mielellään, suu pyrkii hymyyn, mutta katse on sellainen kaipaava, ehkö vähän surumielinenkin, jos ihastus on saavuttamaton. Miehen naama alkaa loistaa, kun ihastus saapuu huoneeseen. Ihastunut mies hakeutuu lähelle, nojautuu kohti, on mielellään ihastuksensa seurassa, ei ole kiire pois. Saattaa kyllä olla hieman hermostuneen oloinen ja yrittää saada ihastuksen katsomaan itseään ja pyrkii näyttämään hyvältä (ryhdikäs asento, hiusten sukiminen jne). Voi "vahingossa" vähän hipaista. Sanoo usein ihastuksen nimen ääneen. On mielellään avuksi ja löytää aina aikaa ihastukselleen, vaikka kiireinen muuten olisikin. Ihastunut mies on läsnä siellä missä ihastuskin ja pitää yhteyttä, viestittelee tms. Jos ei miestä kuulu ei näy, ei ole ihastunut.
- Ei.Lisättävää
Hyvin kirjoitettu viesti, oleellisimmat merkit löytyy tästä.
- Pöhkö85
Jos tuo oli ihastumisen merkit miehessä niin olenpa pöhkö!
- hmmmmm
Pöhkö85 kirjoitti:
Jos tuo oli ihastumisen merkit miehessä niin olenpa pöhkö!
Mitäs tarkoitat tällä?
- kaipaanyhtämiestä
Ihastus siis laantunut, kun enää ei ota juurikaan yhteyttä (ei ainakaan yhtä useasti kuin ennen)? Muut merkit kyllä pitää edelleen jotenkin paikkansa silloin kuin "pakolla" töissä näemme..
- gvjfbjv
kaipaanyhtämiestä kirjoitti:
Ihastus siis laantunut, kun enää ei ota juurikaan yhteyttä (ei ainakaan yhtä useasti kuin ennen)? Muut merkit kyllä pitää edelleen jotenkin paikkansa silloin kuin "pakolla" töissä näemme..
Itse vähensin yhteydenpitoa, koska en halua ahdistella.
- kaipaanyhtämiestä
Niin minäkin, samasta syystä.. En halua olla roikkuja, jos häntä ei kiinnostakaan.
- yksi_varma
merkki on kun se lukee täällä näitä tekstejä.
Tai sitten katso YouTubesta miltä näyttää koiranpentu, joka kerjää makupalaa.
Voi myös käyttäytyä ihan normaalistikkin, jolloin asia selviää vain kysymällä. - SeuraaNetistä
Ihastus tekee hieman ujoksi. Onneksi netissä ei tarvitse ujostella - http://seksiseura.info/
- Luulisinnäyttäväni
Tämä on vain itsestäni. Yritän käyttäytyä ihan niinkuin muulloinkin, mutta luulen, että se näyttää ihastuksesta siltä kuin ujo supikoira olisi joutunut moottoritiellä rekka-auton ajovaloihin..
- ujosupi
Ihana kuvaus!
- jokualottajallamielessä
Kyllä se mies sinusta tykkää ja välittää, jos olet sellasen tunteen aistinut. Usko siihen ja anna asioiden edetä omalla painollaan..
- eiAPnainen
Hmmm...minä en ainakaan uskalla luottaa mihinkään aistimukseen vaikka se vahva on ja suuri osa merkeistä pitää paikkansa...tuntuu nimittäin, että mies on ottanut takapakkia.
- havaintoja
eiAPnainen kirjoitti:
Hmmm...minä en ainakaan uskalla luottaa mihinkään aistimukseen vaikka se vahva on ja suuri osa merkeistä pitää paikkansa...tuntuu nimittäin, että mies on ottanut takapakkia.
Pakkia yleensä otetaan jos ei ole mitään vastakaikua yhtään ollenkaan tai ei osaa lukea vaikka oliskin.
- tässä_jotain
eiAPnainen kirjoitti:
Jep, takapakkia kyllä otetaan, itse otan herkästi, jos vaikuttaa ettei mitään vastakaikua tule. Mulle tosin sekin riittää, jos saan vaikutelman että naista kyllä kiinnostaa mutta pitää vähän tsempata, tosin aikansa vain tätäkin.
- tässä_jotain
Mulla ainakin katsekontaktin hakeminen ja yleensäkin naisen katselu, jos mahdollista niin seuraan/luokse tuleminen. Edelleen, riippuu tilanteesta ja tunnetaanko mitä kautta vaiko lainkaan, jos vaikuttaa ettei välttämättä tulla törmäilemään säännöllisesti, luultavimmin teen jonkinlaisen aloitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521