salen ryöstö?

paniikissa

Onko sale ryöstetty? Onko annettu jotain tuntomerkkejä tai varoitusta?

21

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enymmärrämitään

      Mikä Sale?

      • kuulinjuuri

        Kaurasmäen sale ryöstetty. Viisi poliisiautoa ympäristössä.


    • TimoaMä

      Tummaihoinen, lerppahuuli, valkoiset hampaat, käkkärätukka, puhui huno suomi, uhkasi KelaGold kortilla viiltävänsä kurkunnauki.. YönTimoksi taisi itseään kutsua!

    • superviis

      Mua pelottaa ;_;

    • Ohooo
    • swgwsg

      Pummit menkää töihi.

    • elaS

      http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194973776236/artikkeli/8 kaupan ryostosta epaillyt kayttivat kuula-asetta ajoneuvoina moottoripyora ja mopoauto.html

      Joko tiedossa, ketä epäillyt ovat?

      • huh60

        Ilmeisesti samoja kollia jotka poliisi sai jo kiinni.Hakivat vähän tupakki ja kalja rahaa. On se hyvä ette ole oikeita aseita,ja on varma leipä lepokodissa tiedossa.Siperiaan tollaiset sais
        lähettää.Se on nyky kasvatuksen tulos,vanhemmat voisi katsoa peiliin.


      • juujuujuustoa

        No toisessa tapauksessa kyseessä on täysin latvalaho alkoholisti piripää jota ei oikein vanhemmaksi voi edes kutsua. Ei ole lasta kasvatettu yhtään mitenkään. Voisi sanoa että yhteiskunta on pikemminkin epäonnistunut kakaran huostaanotossa.


      • tarviitietää

        No juujuujuusto kerro ihmeessä lisää jos tiedät.


    • tietäjätietäää

      Ryöstäjä sama joka ryösti metsäkylän Siwan 2 vuotta sit

      • 715

        Oman kylän poikia?


      • ottototo

        Jep


    • ryöstäjä

      Vanhempiahan tästä asiasta mielestä on turha lähteä syyttämään, eiköhän ole kumminkin tämäkin näiden nuorien omia tyhmiä ideoita joista vanhemmat varmasti eivät ole olleet tietoisia. Eiväthän ne vanhemmat kumminkaan voi olla tietoisia kaikista lastensa tekemisistä vaikka hyvin kotona yritettäisiinkin valvoa.

      • poikasonryöstäjä

        Tapaukset on tuttuja, ei näillä mukuloilla ole vanhempia , ei niiden ns. "vanhemmat" valvo lainkaan mukuloitaan. Ainakin toisella tekijöistä on jo mittava rikosrekisteri ja ilkivalta alkoi jo aikaa sitten, tälläkin palstalla puitiin asioita jo ainakin 5 vuotta sitten kun kakarat oli vielä esiteinejä. Asiaan olisi voinut puuttua mutta vanhempia ei pätkänvertaa kiinnostanut, päinvastoin kun yritti jotain mennä kertomaan niin sieltä tuli skitsofreenistä huutoa ja onpa jopa syljetty päälle ja haukuttu vainoamisesta. Täysin latvalahoa porukkaa.


      • lakikirja_käteen

        Vanhemmat on vastuuussa mukuloiden tekemisistä aina täysi-ikäiseen saakka.
        15vuotias voidaan tuomita rikoksesta,mutta korvausvastuu siiryy vasta kun on
        täyttänyt 18vuotta.Alle 15vuotias voidaan ottaa huostaan mutta ei tuomita linnaan!
        15vuotias voidaan tuomita ehdolliseen, mutta jos toilailut jatkuu niin kun täyttää
        18vuotta niin nuorisovankila kutsuu.Joten se lasten kasvatuksesta.Isät kyllä tietää
        että esim:mopon virttäminen on laitonta,mutta tekee sitä itse.Ja sitten porataan
        kun tulee ajoneuvovero ja kohtuullinen sakko???


    • Anonyymi

      Mitä näille ryöstäjille tapahtui elämässä? Nyt jo aikuisia.

      • Anonyymi

        Toinen on eduskunnassa ja toinen valtion hotellissa.


      • Anonyymi

        Olisko ihan järkevää tietoa, eikä näitä ”hassun hauskoja” kirjoituksia?


    • Anonyymi

      Liittyykö tämä jollakin tavalla eiliseen poliisioperaatioon Kurussa? Onko kellään siitä mitään tietoa?

      • Anonyymi

        Tuskin liittyy, sattumalta samaan aikaan vain itse tiedustelin asiaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe