esittää samoja biisejä kuin Ari Idolsissa? Viimeksi Stratoa, tänään tiedossa Still loving you...
Miksi se italialaistyyppi Voice of Fonlandissa...
6
168
Vastaukset
- kilpailuavaan
Siksi koska ne on klassikoja. Ja se on todella hyvä ja lisäksi sympaattinen ja osaa olla lavalla. Pelottaako - onneksi Ari saa olla Amoralissa, ai niin paitsi että joo, sielläkään ei riittänyt.
- nimierkkii
Asiasta toiseen;
Oon aina ihmetellyt, miksi niin moni inhoaa ja pilkkaa Aria. Kertokaa mulle, olen utelias. - super
Ei moni, mutta onhan noita muutama hörhö, joille ottaa koville, kun Ari on niin huippulahjakas ja hyvännäköinen ja sympaattinen, fiksu ja luonteva itsensä. Kaikille julkkiksillehan noita häiriköitä riittää ja kateushan on ansaittava sanotaan. Italian hevari on hyvä, mutta Koivunen on ainutlaatuisen loistava.
- stilllovingyouari_____
super kirjoitti:
Ei moni, mutta onhan noita muutama hörhö, joille ottaa koville, kun Ari on niin huippulahjakas ja hyvännäköinen ja sympaattinen, fiksu ja luonteva itsensä. Kaikille julkkiksillehan noita häiriköitä riittää ja kateushan on ansaittava sanotaan. Italian hevari on hyvä, mutta Koivunen on ainutlaatuisen loistava.
Vaikka oli hyvä, niin ei puoliksikaan yhtä hyvä kuin Arin megatulkinta aikoinaan. Hän myös tippui kisasta
https://www.youtube.com/watch?v=vl90loktylE - hahhhaa
Pilkka osuu omaan nilkkaan jne jne
- parliamoitaliano
stilllovingyouari_____ kirjoitti:
Vaikka oli hyvä, niin ei puoliksikaan yhtä hyvä kuin Arin megatulkinta aikoinaan. Hän myös tippui kisasta
https://www.youtube.com/watch?v=vl90loktylEen voi kovin hyväksi sanoa.ei mitään tunnetta ja laimea ja tylsä,välillä vireongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313730- 973365
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim993290- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703050Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862785- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452392- 902126