kellään tieto löytyykö virroilta homo vapaata ravintolaa .vituttaa kun menet ravintolaan, niin kyllä kohta lähitöllä tai jopa naapuri pöydässä kaksi hinttari hiplaa, lääppii ja nuolee toisiansa. kyllä menee taas juomahalut ,näin on moni muukin sanonnut , kun näkee tollasta sairasta touhua. tässä olisi hyvä sauma ravintolan pitäjälle ,kyltti oveen ei homoille vain tavallisille ihmiselle ja paikan suosio olisi kyllä fantastinen.
Onko Virroilla home vapaata ravintolaa ?
14
152
Vastaukset
- Satunnaisjuoja
Kannatetaan, käyn yleensä ruovedellä kaljalla tän takia
- kukkulankuningas11
Joo eipä oo nallebaarissa tullut käytyä vuosiin, eipä näkynyt siihen aikaan mitään homppelipoikia. No eipä siis tartte käydä jatkossakaan.
- kukkulankuningas11
Onkos siellä 66 myös samanlainen meininki?
- mulleriitti
kukkulankuningas11 kirjoitti:
Onkos siellä 66 myös samanlainen meininki?
Joka kadunkulmassa sama meno !
- Patukka99
Jooo. 66ssa saa joka viikonloppu sohvakivaa ja vessakovaa.. Ei muuta mukaan vaan pojat!
- Anonyymi
Homekouluista olen kuullut, mutta miksi joku kyselee homeravintoloiden perään?
- Anonyymi
Kansalaisadressia vain pykäämään.
Onhan suomen vaapaa katsanto kyllä jo liian ymmärtäväinen koski asia mitä tahansa.
Paitsi kunnon heteroa Ja isämmaallista heteroa sehän on itsemurha paljastaa itsestänsä tällainen puoli. - Anonyymi
Kannattaa baariin lähtiessä vetää nurkan takana kunnon pohjat niin alle ei ehdi kun eka kaljan tilata niin on jo sen verran tukevassa tiukassa että ei enää haittaa mitä naapuripöydässä tapahtuu ja tiedä vaikka kunnon kaatokännissä pääsee vahingossa saarille ja kokeilemaan miltä se miesten välinen tuntuu, lähtee pahin homokammo.
Homo ja home on sama asia.
- Anonyymi
eIKÖS HOMEJUUSTOKIN OLE LAATUHERKUA ?
- Anonyymi
onko siellä virroilla muutakin kun sitä hometta?
- Anonyymi
Perustan Virroille ravintolan nimeltä Het- Ero. Portsari pitää huolen siitä että meno on asiallista. Eli jätkät saa kouria mimmejä mut ei jätkiä.
- Anonyymi
Eikös ne homejuustovoileivät olekin herrojen herkkuja ,mitäs siinä marisette !
- Anonyymi
Hahhahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329