Mitä tarkoittaa kun on kalkkia keuhkoissa? Viipalekuvissa se todettiin. Mistä sellainen tulee ja mitä se voi olla? Jotain vakavaako? Lääkäri käski tilata ajan että jutellaan. Mitä on odotettavissa?
kalkkia keuhkoissa
7
6920
Vastaukset
- eihätää
Kalkkeumat vaatii usein kontrollikuvausta tai mahdollisesti keuhkojen tähystämistä.Lääkäri arvio mitä kannattaa tehdä kohdallasi.
- zztopp27
Kiitos "eihätää!"
Kontrolliaika on jo määrätty. Mutta voiko siitä kehittyä jotain pahempaa? En ole saanut lääkäriltä suoraa vastausta. Ensiviikolla on taas lääkärin luo meno.- hoidaitseäsi
Voi tukkia verisuonia ja saat infarktin ja jopa kuolion.
- kalkillinen
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00644
http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/uusinnumero?p_p_id=Article_WAR_DL6_Articleportlet&p_p_lifecycle=0&_Article_WAR_DL6_Articleportlet_p_frompage=uusinnumero&_Article_WAR_DL6_Articleportlet_viewType=viewArticle&_Article_WAR_DL6_Articleportlet_tunnus=duo11240 - laikkuja
Noduulejako tarkoitata,kalkkikertymiä,jota löytyy satunnaislöydöksinä useilta ihmisiltä?Minulla oli niin hankalassa paikassa,henkitorvev vieressä,ettei uskallettu ottaa koepaloja.Kakisteluttaa,limaa nousee kurkkuun,en tiedä johtuuko se sitten siitä.Seurattuun pari vuotta,sitten enää ei.
- zztopp27
Minulle lääkäri sanoi ettei tarvitse seurantaa. Koepalaa ei otettu. Muutokset jotka keuhkossa ovat, ovat kuulemma vanhoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648