Hovinsaaren koulua ei lakkauteta

hovarinpuolesta

Toivottavasti ei koskaan päätetä niin hölmösti, että Hovinsaaren koulu lakkautettaisiin. Hovinsaarella on tarpeeksi penskoja ja koulu on muutenkin arkkitehtonisesti ainutlaatuinen ja koulun henki on hyvä. Sijainti on myös erinomainen, sinne on myös helppo tuoda erityisoppilaita eri puolilta Kotkaa.

7

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka-erkki

Erityisoppilaat sopivat hyvin Hovinsaarelle. Kun saarella ei ole veronmaksajiakaan, luottotirdot menneet 25% väestöstä. Puliukkojen maisemaa, älkää kunnon ihmiset ikinä menkö Hovarille!

• mytrrs

Niin yhdistetäänkö hovarin koulu lankkariin vai mitenkä on suunnitelma?

• Rednex

Lehdessähän se on jo lukenut että Hovari kii ja Metsolan ala-aste kanssa keväällä 2016.Sitten kaikki uuteen Langinkosken kouluun 1. -9 lk. Koulumatkat oletan että kuuluvat vanhempien hoitaa ja minua itseäni hirvittää, kun töissä en saa rauhaa, kun en voi olla varma,onko lapsi päässyt kouluun ja sieltä pois.Kysyisin Braskilta sekä muilta,mitä aiotte tehdä tyhjällä koululla?Jos viette Hovarilta koulun, niin lähtevät kyllä lapsiperheetkin.Jäljelle jäävät ne , joilla koulut jo käyty ja eläkeikä saavutettu.Hovarilla olis mahis tulla hyväksi kaupunginosaksi, kun on rantaa ja keskusta lähellä, samoin moneen suuntaan on lyhyt matka ja kaikki bussit kulkevat vierestä, paitsi pika- ja express-vuorot ja junapysäkkikin on Paimenportilla.

• ministerinsisko

Ei historiaa saa mennä peukaloimaan..Hovinsaari on ja pysyy Mirrikylänä,
        missä ainakin ennenvanhaa kulmilla päivystivät lestinheittäjät ja kivat tytöt.

Kuka muutes muistaa Hultan kuppilan?, Ei anniskeluoikeutta, mutta kaikki oli ympäri kännissä, kun ellunkanat. HEH.

• Rednex
        ministerinsisko kirjoitti:

Ei historiaa saa mennä peukaloimaan..Hovinsaari on ja pysyy Mirrikylänä,
        missä ainakin ennenvanhaa kulmilla päivystivät lestinheittäjät ja kivat tytöt.

Kuka muutes muistaa Hultan kuppilan?, Ei anniskeluoikeutta, mutta kaikki oli ympäri kännissä, kun ellunkanat. HEH.

Jätetään tuo alkoholinhuuruinen menneisyys ja lähdetään siitä että Hovinsaari on kehityskelpoista aluetta.Ihmiset voivat muuttua.Se mikä ei saa muuttua on Hovinsaaren koulu, joka on terve, toimiva , turvallinen ja Hovinsaaren maamerkki.Kertokaapa, millaista on ollut opiskella Hovinsaaren koulussa.

• basini

Kohtuuton matka tulisi olemaan pienille koululaisille kulkea Langinkosken kouluun, ja mitähän sitten kävisi Hovinsaaren koululle? Legendaarinen rakennus.. Toivottavasti valtuusto ottaa kielteisen kannan lopetukseen. Säästötkin kyseenalaisia. Hovinsaarelle on tulossa upeita kerrostaloja, jos olisin rikas niin sieltä ostaisin heti asunnon, ja Ylimmästä kerroksesta :):) No saapihan sitä haaveilla.....

• homeeton

Hovinsaaren koulussa ei ole hometta toisin kuin monissa muissa kouluissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe