Näkyykö teillä Frii-kanava?

Frii-kanava

1.4. aloitti uusi TV-kanava Frii. Mutta eikö se todellakaan näy kuin antennitalouksissa pelkästään? Miksi tuossa linkissä oikeassa alakulmassa lukee että saatavuus antenniverkko kanavapaikka 16 ja kaapeliverkko kanavapaikka 16, mutta Wikipedian tekstissä lukee että ainoastaa antennitalouksissa näkyy. Näkyykö niitä ohjelmia sitten edes rinnakkaiskanavilla Kutonen ja TV5? Vaikuttaa olevan Frii:ssä mielenkiintoisia ohjelmia, mutta olishan se harmi jos ei kaapelitalouksissa näkyisi.
Suurin osa kaupunkilaisista asuu kaapelitalouksissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Frii

40

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

Älä ole huolissasi, mulla näkkyy kaapelissa.

• Frii-kanava

Laitoin automaattisen kanavahaun eikä löytynyt, ja asun kaapelitaloudessa. Luulisin että meillä on Kaapeli-Tv tampereen puhelin, kun valokuitu on ainakin Tampereen puhelimen.

Laitan linkin kyseisen firman kanavaluettelosta, niin eipä Frii:tä näy. Harmittaa kun olis kiva katsella sitä. Kyllä ne ohjelmat nyt ainakin jonkin Rekkakuskit jäällä voittaa...
        Auttaiskohan jos soittais sinne firmaan, ja kysyis että eikös he voisi ottaa tämän Frii:nkin kanaviensa joukkoon?

https://www.tampereenpuhelin.fi/kaapelitv

• Frii-kanava

Ups! Luin huonosti. Äsken en huomannut mutta on se Frii siellä kanavien joukossa. Kyllähän sen pitäisi silloin näkyä jos on tuolta firmasta. Meidän taloyhtiössä valokuitu on tosiaan tuolta. Mutta kanavahaussa oli 15 ja sen jälkeen 17. Pitää selvittää pyhien jälkeen.

• k-kk

Mitähän sellasella kanavalla esitetään?
      Tositeeveetä ja kokkiohjelmia?
      Vai mennääks alasti treffeille ja sokkona naimisiin?
      Sit ei oo paljoa väliä näkyykö vai ei.

• madx

:D :D :D - aivan.... Hyvä yhteenveto tv -ohjelmista "k-kk" !
        Alempana "Kristiina23" mainitsi yhden katsottavan, tallentamisen arvoisen!
        Täytyy tunnustaa, että hain tuon "Friin", enkä keksi lisäsanoja "kotikiusatun" tarjonnan arvioinnista - menee muuten plagioinniksi :D

• k-kk
        madx kirjoitti:

:D :D :D - aivan.... Hyvä yhteenveto tv -ohjelmista "k-kk" !
        Alempana "Kristiina23" mainitsi yhden katsottavan, tallentamisen arvoisen!
        Täytyy tunnustaa, että hain tuon "Friin", enkä keksi lisäsanoja "kotikiusatun" tarjonnan arvioinnista - menee muuten plagioinniksi :D

Kävinkattomas ton kvartetin oikein elävien ihmisten esittämänä,oli kun oma vanhuuttaan olis seurannut.

• friinäkyy

Laita kanavat uuteen hakuun, niin silloin voi alkaa näkyä.

• Näkyy Frii, mutta kutonen ei, joten ostin Telkku.com;ilta nauhoitusaikaa nyt aluksi kuukaudeksi ja nauhoitan itselleni.

Muutenkin oli hyvä idea minulle, koska en jaksa valvoa myöhään, niin voin nauhoittaa ja katsella aamulla.

Eilen nauhoitin Kvartetti-ohjelman, joka oli menestys teatterissakin monta vuotta.

• toopelitv

Ei näy Frii vielä kaapelissa, mutta jos kanava saa suosiota, eiköhän se kaapelissakin pian ole.

• Minulla ei ole kanavaa mitä mainostaa.
      Se ei ole minun vikani.
      Se on kanavien vika.
      Niin surkeita kun ovat.
      Jo mainoksiaan päältä-päin katsellen.

"Kutiaako sieltä sun täältä?"
      "Laittaisitko tätä rasvaa sinne sun tänne?"
      "Vaivaako sairaan kaljuus ja vanhuus sinua?"

jne.

H.

• Heikunkeikku

Kyllä näyttää näkyvän kaapelissa.
      Kanavapaikka 16.

• eppu2

Kun näin ketjun laitoin päivityksen ja samanlailla tuli. Näkyy olevan lasten eläinmaailmaa tällä hetkellä.
        Mökillä on antenniTV, vaan siellä ei paljon tule katsottua.

• ruudunvalikoija

Minulla hölmösti päinvastoin, arjessa ei tule katseltua telkkaria paljon ollenkaan. Mutta mökillä sitten illemmalla, jopa myöhään, riippuu, osuuko okulääreihin jotain mielenkiintoista,. Joskus vaan tulee jäätyä toljottaa esim iltauutisten jälkeen. Reilu 100 kanavaa näkyy.

• Ei näy elisan kaapelissa ainakaan mulla, ja päivitetty on. Herokin tais näkyy vasta viikkojen päästä ilmestymisensä jälkeen.

• eppu2

Johtuisiko tuo sitten siittä, kenen lipun alla kaapeli on. Kyllä mulla näkyi tuo herokin heti. On pienempi firma tässä talossa.

• O-Orvokki

Onko Herolla näytetty hyviä elokuvia tai mielenkiintoisia sarjoja?
        Vai tarjoileeko sekin vain äänekästä, amerikkalaista roskaa?

• eppu2
        O-Orvokki kirjoitti:

Onko Herolla näytetty hyviä elokuvia tai mielenkiintoisia sarjoja?
        Vai tarjoileeko sekin vain äänekästä, amerikkalaista roskaa?

Pari elokuvaa olen katsonut, muu ei ole saanut minua innostumaan. Samaa kehää ne tuppaa kiertämään, kun muillakin kanavilla.

• ent.siivoojaparka

Mitä enemmän kanavia, niin sitä vähemmän tulee katsottua telkkaria. Ei viitsi vaivautua valikoimaan mitä katsoisi, niin antaa olla kiinni.

• Näin on, mäkään en kato ku muutamaa kanavaa ja jos ei tuu mitään mielenkiintosta niin telkku kii.

• Että tälleen taas tälläkertaa. Oli taas se "kuuluisa" et ole kirjautunut? Yritin kopioida ja liittää, mutta alku kirjoitukseni on, ...bittitaivaassa?

Tässä sitten se loppu, koska aluksi kiittelin itseäni, että keksin tuon nauhoitus mahdollisuuden.

Selailin kaikki kanavat, mutta näitä maksullisia ei voi nauhoittaa, mikä on harmi, koska sieltä tulisi nyt se Jonas Johanssonin "Satavuotias, joka karkasi ikkunasta"! Lapseni perheessä on useita maksullisia kanavia, mutta onkohan tuota ja kesäksi hekin lopettavat kaikki.

ps. vieläkin hieman harmittaa, kun kirjoitin tuolla jossain, että Paasilinna matkii Johanssonia? Minulle kai sanottiin joskus, että he kirjoittavat samantyylisesti? En todellakaan tutki kirjoittajien taustoja mistään Googlesta tai Wikistä. Usein en muista edes kirjailija nimeä luettuani kirjan, paitsi Kalle Päätalon!

• siilimuori

Meil on antenniverkko ja hyvin näkkyy.

• siilimuori

ja heroki.

• 1eero

• siilimuori

• O-Orvokki

Ei näy, eikä löytynyt hakemallakaan. Kokeilin uudelleen lataamista, katson ilmaisia antennilla näkyviä kanavia. Televisiossani näkyy olevan kanavat 1 - 14 ja 17 sekä radiokanavat Ylen puhe, klassinen ja Mondo.

Frii kuulostaa sellaiselta naisten kanavalta, jota tuskin tulisi katsottua. Olisin ottanut sen mukaan, mutta ei näköjään onnistunut.

Huomasin, että lempi-iskelmiä voisi tilata soittamalla viiden euron puhelun, ja Hero-kanava näyttää jotain elokuvia ja sarjoja. Onko joku katsonut niitä? Millaisia siellä näytetään?

• eppu2

Avasin töllön Friiltä. Lasten eläinmaailma, Yksityisetsivä. transukupuilisuudesta,oho, olen raskaana, Charlotte crosbyn haasteet (höpöä), vaaralliset vaimot, melkein täydellinen rikos, seksileikeistä ensiapuun.
        Siinä tämän illa tarjonta.

• Katson

Hero: Mad Men

• VaiLiianFrii

Ei näy! Miksi ei? Olen Helsingissä ja kaapelissa. Uudehkon tv'ni kanavat pistin uusintahakuun, eikä tuo kanava silti tullut listoille. Kaapelia hoitaa DNA/Welho.

• näkyväksi

Meillä frii näkyy kanavalla 15. Alkuun, ennenkuin laitoin kanavat uudelleen hakuun, se oli kanavien häntäpäässä, josta en sitä heti huomannut. Katsokaa koko kanavavalikoima, jos se on jossain ihan muualla kun kanavalla 16.

• eppu2

Tällä alueella kun tehtiin jotain uudistusta niin ennen oli kanavapaikalla 14 harju ja pöntinen, sitten se hävisi. Kerran sitten kelailin huvikseni valikkoa ja kanavapaikalla 351 olikin tuo h&p.
        Mulla on paikalla 15 alfa ja 16 frii.
        Joten tuo oli hyvä huomio Sinulta minkä kirjoitit.

• Kerran_koitin

Kanava 16: Russia TV. Ei todellakaan Frritä. Kaapeli-TV, Sonera ja Hämeenlinna.

• friittä

Elisan Viihdepaketissa tuo on. Katselin vartin ja totesin että ihan se ja sama vaikka ei olisikaan;) No, kai siitä joku tykkää.

• eppu2

Katson sieltä juuri elokuvaa, punainen teltta. Kertoo vanhan testamentin aikakaudelta.
        Mielestäni hyvä filmi.

• henrjii

jos ei näy, niin menu, tehdasasetukset/kanavahaku, sillälailla pitäisi näkyä

• Frii-kanava

Kokeilin pelkällä automaattisella kanavahaulla. Jotenkin tuntuu että meillä vois olla Elisan kaapeli. Tässä Elisan kaapelin luettelossa en näe Frii:tä. En ole uskaltanut laittaa tehdasasetuksille vielä, kun viimeksi töpeksin ja kieli vaihtui vahingossa englanniksi ja en meinannut saada sitä takaisin.
        Mutta jos ei kuulu kanavavalikkoon niin eipä auta tehdasasetuksetkaan:/ Täytyy selvittää tiistaina että mikä kaapeli meillä on, kun en enää muista kun on niin pitkä aika siitä kun kaapeli tuli meidän taloyhtiöön.

http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/12/

• eppu2

Googlatkaa Frii-kanava, sieltä löytyy tietoa siitäkin miksei Soneran alueilla näy.

• 46589213

Soneran kaapeli eikä näy Frii....kaksi kertaa haku tehty :(

• Näkyy, mökillä ja keskustassa. Piti päivittää kanavat.

• mössö

helvetin frii ku ei näy kaapelissa espoossa =)

• Kylläkestitämä

Huomenna 1.9. alkaa näkymään dna welhon kaapelissa viimeinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe