Kulmala persuista paras

Keskittämällä

Jos olette ihan rehellisesti arvioineet perusSuomalaisten Karjalan ehdokkaita, olette varmasti samaa mieltä.

Kokko on jo näyttänyt tapansa ja taitonsa.

Kulmala jäi viimeksi hilkulle.
Nyt kaikilla meillä on todellinen mahdollisuus saada oma edustaja.

14

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtopenkinaika

      Samaa mieltä. Nyt Kokon sijalle fiksumpi edustaja eduskuntaan. Kokolla tuntuu olevan päällimmäisenä ajatuksena yrittäjien (=oman) etujen valvonta, mutta sehän ei riitä, tarvitsemme sinne sellaisen joka monipuolisemmin edustaa kaikkia äänestäjiään ja ennenkaikkea on rehellinen ja oikeudenmukainen.
      Siispä 10 pistettä Karille.

      • moilanenx

        toivottavasti tulee rökäle tappio, miten tämmönen eu vastustajat pärjää muitten puolueitten kanssa, ei mitenkääm. Selvä linja puuttuu kokonaan, eikä nämä herrat osaa työllistämis juttuja, sillä työn pitää olla tuottavaa eikä huuhaata, täyttä soopaa koko poppoo!


    • Hyihittookin

      Persut kuuleman mukaan jo kauppaavat persettään toreilla
      Huonolla menestyksellä.
      Halpis tavara ei tietojen mukaan kelpaa kellekkään ja eikä ihme.

      • Ommoosimyöt

        tuota usko ukkomistilainenkkaa.


    • Acrigola

      Aarno "Loka" Laitinen on kirjoittanut osuvasti, että lääkäreitä, opettajia eikä poliiseja pitäisi äänestää eduskuntaan, koska ne eivät osaa muuta kuin ajaa oman ammattikuntansa asioita. Pitää paikkansa.

      Lisäksi Laitinen on sanonut, että poliiseja äänestää vain ihmiset, jotka haluavat kuria ja järjestystä.

      Terve ihminen ei äänestä poliiseja.

      • Kingkola

        Juu, kyllä tänne pitää saada kurittomuutta ja epäjärjestystä. Agrikola on aivan oikeassa.


    • ilmankymppiä

      Soinin anus jo mennyt väljäksi
      Persupolot poranneet reijän
      rapakuntoon.

      • eilääkäreitäedustamaan

        Näin ne polvijärveläisten aivot toimii,, voi kristus teitä mulkeroita !


    • Voutilainenperäkylältä

      Olen samaa mieltä.

    • neljävuotta

      Kari Kulmala 10 PARAS!

      • kuumakääkkä.com

        Hei! Olen 78 vuotias viriili mies ja olen aloittanut kuumat webcam live esiintymiset, hinta vain 5 euroa minuutti.

        Löydät minut osoitteella " kuumakääkkä[email protected]."

        Tervetuloa villiin menoon.


      • kuumakääkkä.com
        kuumakääkkä.com kirjoitti:

        Hei! Olen 78 vuotias viriili mies ja olen aloittanut kuumat webcam live esiintymiset, hinta vain 5 euroa minuutti.

        Löydät minut osoitteella " kuumakääkkä[email protected]."

        Tervetuloa villiin menoon.

        Hei kaikki katsojat ja kiitos mielenkiinnosta live esiintymisiäni kohtaan! Valitettavasti joudun ilmoittamaan että joudun pitämään pienen tauon sillä kroppa vaatii nyt pienen tauon, lanteet ja selkä hiukan jumittaa mutta tulkaapa taas huomenna klo 20 katsomaan ja nauttimaan, siihen asti näkemiin ja lämmin kiitos faneilleni, tulikin (kiitos fanien) vähän pientä rahanlisää eläkkeen päälle. Adios ja kiitos!


    • KiitoksiaPaljon

      Kiitoksia kaikille kannattajalille Polvijärveltä!
      Yhteistyöllä mennään eteenpäin!

    • Nessum

      Olettepas te kepulilestat tosi typeryksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe