Kulmala persuista paras

Keskittämällä

Jos olette ihan rehellisesti arvioineet perusSuomalaisten Karjalan ehdokkaita, olette varmasti samaa mieltä.

Kokko on jo näyttänyt tapansa ja taitonsa.

Kulmala jäi viimeksi hilkulle.
Nyt kaikilla meillä on todellinen mahdollisuus saada oma edustaja.

14

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtopenkinaika

Samaa mieltä. Nyt Kokon sijalle fiksumpi edustaja eduskuntaan. Kokolla tuntuu olevan päällimmäisenä ajatuksena yrittäjien (=oman) etujen valvonta, mutta sehän ei riitä, tarvitsemme sinne sellaisen joka monipuolisemmin edustaa kaikkia äänestäjiään ja ennenkaikkea on rehellinen ja oikeudenmukainen.
      Siispä 10 pistettä Karille.

• moilanenx

toivottavasti tulee rökäle tappio, miten tämmönen eu vastustajat pärjää muitten puolueitten kanssa, ei mitenkääm. Selvä linja puuttuu kokonaan, eikä nämä herrat osaa työllistämis juttuja, sillä työn pitää olla tuottavaa eikä huuhaata, täyttä soopaa koko poppoo!

• Hyihittookin

Persut kuuleman mukaan jo kauppaavat persettään toreilla
      Huonolla menestyksellä.
      Halpis tavara ei tietojen mukaan kelpaa kellekkään ja eikä ihme.

• Ommoosimyöt

tuota usko ukkomistilainenkkaa.

• Acrigola

Aarno "Loka" Laitinen on kirjoittanut osuvasti, että lääkäreitä, opettajia eikä poliiseja pitäisi äänestää eduskuntaan, koska ne eivät osaa muuta kuin ajaa oman ammattikuntansa asioita. Pitää paikkansa.

Lisäksi Laitinen on sanonut, että poliiseja äänestää vain ihmiset, jotka haluavat kuria ja järjestystä.

Terve ihminen ei äänestä poliiseja.

• Kingkola

Juu, kyllä tänne pitää saada kurittomuutta ja epäjärjestystä. Agrikola on aivan oikeassa.

• ilmankymppiä

Soinin anus jo mennyt väljäksi
      Persupolot poranneet reijän
      rapakuntoon.

• eilääkäreitäedustamaan

Näin ne polvijärveläisten aivot toimii,, voi kristus teitä mulkeroita !

• Voutilainenperäkylältä

Olen samaa mieltä.

• neljävuotta

Kari Kulmala 10 PARAS!

• kuumakääkkä.com

Hei! Olen 78 vuotias viriili mies ja olen aloittanut kuumat webcam live esiintymiset, hinta vain 5 euroa minuutti.

Löydät minut osoitteella " kuumakääkkä[email protected]."

Tervetuloa villiin menoon.

• kuumakääkkä.com
        kuumakääkkä.com kirjoitti:

Hei! Olen 78 vuotias viriili mies ja olen aloittanut kuumat webcam live esiintymiset, hinta vain 5 euroa minuutti.

Löydät minut osoitteella " kuumakääkkä[email protected]."

Tervetuloa villiin menoon.

Hei kaikki katsojat ja kiitos mielenkiinnosta live esiintymisiäni kohtaan! Valitettavasti joudun ilmoittamaan että joudun pitämään pienen tauon sillä kroppa vaatii nyt pienen tauon, lanteet ja selkä hiukan jumittaa mutta tulkaapa taas huomenna klo 20 katsomaan ja nauttimaan, siihen asti näkemiin ja lämmin kiitos faneilleni, tulikin (kiitos fanien) vähän pientä rahanlisää eläkkeen päälle. Adios ja kiitos!

• KiitoksiaPaljon

Kiitoksia kaikille kannattajalille Polvijärveltä!
      Yhteistyöllä mennään eteenpäin!

• Nessum

Olettepas te kepulilestat tosi typeryksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4502
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2473
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1655
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      244
      1508
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1400
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1307
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1229
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1221
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1212
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35