silmukka valmiina? Lepuuttajia kun joutuu säätämään eri korkuisissa laitureissa. Silmukasta voi laittaa lepuuttaja roikkumaan veneessä oleviin klipseihin, mutta toiseen päähän tarvittaisiin helposti säädettävä solmu joka pitää lepuuttajan paikallaan.
Mikä solmu lepuuttajaan, kun toisessa päässä on...
6
7020
Vastaukset
- kjhgfd3
Olen kiinnittänyt lepuuttajan tuolla kiinteällä silmukalla ja narun pituuden säätö sitten solmulla veneeseen.
- maqqaaa
Lepuuttaja kiinni silmukalla ja vapaalla päällä säädetään korkeus, tekemällä lepuuttajasolmu
- skiglari63
siansorkka
Lepuuttajaan silmukka, ja kaiteeseen kiinnitys ulkosorkalla.
- Komppaan
Silmukka lepuuttajaan, kaidekiinnitykseen siansorkka jonka viimeinen pujotus jätetään lenkiksi ja vapaa pää lenkistä läpi nopea säätää ja nopea avata. Avaus ottamalla vapaa pää lenkistä pois ja vetää lenkki läpi ja lepuuttajan puolelta nosto.
Jos ei kaidetta tai muuta vaakaputkea niin sitten ulkosorkka samanlaisella lenkillä
- ulkosorkka
Tai muovinen pikakiinnitys lukko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64712- 12697
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581