Palstapelle.

seuraava.potilas

Nykyauto, alhainen nopeusrajoitus, nykyauto, nykyauto.

25

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko_vai_ei

      Palstapelle "autoilija" arto "nopeusrajoitus, nykyauto," mietteet on varmaan kuulla ennenkin, vai onko?

      • jjgfddrrtt

        homo perse !


      • Palstapellelle ja nastapellelle on rajoitukset liian suuret, mutta meille normaaleille rajoitukset ovat liian pienet ne pitää päivittää että motarilla saisi ajaa 150km/h


      • autoiIija

        Myös pakettiautoilla vähintään 140kmh.


      • oletha.pelle
        autoilija kirjoitti:

        Palstapellelle ja nastapellelle on rajoitukset liian suuret, mutta meille normaaleille rajoitukset ovat liian pienet ne pitää päivittää että motarilla saisi ajaa 150km/h

        Eihän sinun pellen Plasto-Volvo kulje juoksuvauhtia lujempaa. Sinä olet normaalista erittäin kaukana, olethan palstapelle.


      • Osasi palstapelle kirjoittaa jotain oikein se on liian alhaiset nopeusrajoitukset ja nyky autot ovat nyky autoja


    • pelle.mikä.pelle

      Just niin, vakipelle on vakipelle "autoilija", ei siit pääse mihinkään.

      • tosi.pelle

        On pelle ei voi mitään pelle on pelle vai onko on on on kai vai onko on se.


    • pelle.se.lienee

      Nykyauto plastovolvo nopeusrajoitus nykyauto palstapelle "autoilija" on tosipelle.

      • tosi.pelle.on

        Näin on pelle on aina palstapelle vai onko on on vai mitä on pelle on se mitä on on on on.


    • oikein.pelle

      On Se pelle pelle Se on.

    • tosi.pelle

      On Se pelle pelle Se on onhan vai onko on.

      • hyvin.menee

        Juurikin noin.


    • seuraava.potilas

      Palstapelle muuttanut käytäntöä, vaihteeksi nastarenkaista pelle uikuttaa, niinkuin niistä ei olisi tarpeeksi uikutettu.

      • Siiv.Ari

        Penis.


      • lobotomia.käyttöön

        Sinänsä ihan napakka kommentti, mutta ei liity mitenkään liikenteeseen.


    • seuraava.potilas

      Taas on pellen nykyauto, nykyauto, kas kun ei Plasto-Volvo välillä.

      • sekin.vielä

        Ja alhainen nopeusrajoitus, niinpä tietenkin.


    • wwwwwwwwwwww

      ???

    • seuraava.potilas

      On se sekopääpelle.

    • on.se.tosi-idiootti

      En ole eläissäni nähnyt yhtä tyhmää idioottia, olen sentään monenlaisia viheltäjiä nähnyt mutta palstapelle on ainutlaatuinen idiootti.

    • kansanpelle

      Pelletellään nyt oikein urakalla Hih...

    • nastat.Plastossa

      Nykyauto on taas taas pellen "tavaramerkki". Saikohan se uuden Plasto-Volvon missä on nastarenkaat.

      • on.se.nykyauto

        Niin on, nykyauto, nykyauto, nopeusrajoitus, nykyauto, nykyauto, jne......

        Kyllä se tuplapalstapellen tittelin ansaitsee.


      • pelle.mikä.pelle
        on.se.nykyauto kirjoitti:

        Niin on, nykyauto, nykyauto, nopeusrajoitus, nykyauto, nykyauto, jne......

        Kyllä se tuplapalstapellen tittelin ansaitsee.

        Ja sama mantra jatkuu, nykyauto, nopeusrajoitus, uusavuton, nykyauto, nopeusrajoitus, uusavuton, voi vittu mukä pelle se pn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe