Iskurin kuvaus

Iskuri

"Trollilla itsellään ei ole mitään omaa sanottavaa, eikä se pysty teoreettiseen eikä edes poliittiseen keskusteluun. Se ei pysty luomaan mitään omaa kielellistä, loogista ja asiasisältöistä tekstiä.

Trollin postaukset ovat psykopaattisia, eli toisen ihmisen täydelliseen hyväksikäyttämiseen pyrkiviä fantasioita ja ihmistä fasistisesti halveksivia näkemyksiä.

Trollauksen peruspyrkimys on nostattaa Suomen kansassa vihaa Venäjää kohtaan, jotta suomalaiset olisivat suopeita Naton jäsenyyteen ja Suomen saattamiseen sotatantereeksi."

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fueller

      Iskuri on hyvä kirjoittaja,olipa hän kuka tahansa.Hän tietää mitä esimerkiksi Ukrainassa oikeasti tapahtuu.Voimia jatkoon Iskuri!

      • mistaryssä

        lol...Iskuri alias fueller :-D
        eihän vain jakomielitauti iske päälle
        Jokainen täällä tietää, että olet sama kirjoittaja


      • fueller

        Ei iske jakomielitauti.fueller ja Iskuri ovat eri henkilöitä.Edustavat toki samaa aatesuuntaa.Kertovat asioista päinvastoin mitä Hesari.iltalehti,iltasanomat ja kokoomus-yle.Oppikaa jenkkiennuolijat!


      • menelääkäriin
        fueller kirjoitti:

        Ei iske jakomielitauti.fueller ja Iskuri ovat eri henkilöitä.Edustavat toki samaa aatesuuntaa.Kertovat asioista päinvastoin mitä Hesari.iltalehti,iltasanomat ja kokoomus-yle.Oppikaa jenkkiennuolijat!

        Juu juu. Ai tänään on fueller päivä :-D
        huomenna sitte Iskuri päivä..Molemmilla sivupersoonilla harrastuksena valehtelu ja huijaaminen ..tulette molemmat persoonat hyvin toimeen keskenänne.


      • Iskuri

        Tästä on valhe ja huijaaminen kaukana.Konvehtisetä Petron punitiivit kohtasivat kostajan pitkän ja ankaran käden.
        At least four Ukrainian servicemen were killed during a truck explosion on the bridge across the river Siverskyy Donets near the eastern Ukrainian town of Shchastya, according to spokesman of Luhansk regional administration.
        http://sputniknews.com/europe/20150405/1020500358.html#ixzz3W1Dijl4z


      • juuhgfrth
        Iskuri kirjoitti:

        Tästä on valhe ja huijaaminen kaukana.Konvehtisetä Petron punitiivit kohtasivat kostajan pitkän ja ankaran käden.
        At least four Ukrainian servicemen were killed during a truck explosion on the bridge across the river Siverskyy Donets near the eastern Ukrainian town of Shchastya, according to spokesman of Luhansk regional administration.
        http://sputniknews.com/europe/20150405/1020500358.html#ixzz3W1Dijl4z

        fueller ei sinua kukaan enää ota tosissasi :-D


    • Vai että tämmöinenkin...
      Mielestäni mikäli fuellerilla on yksi aivosolu, on iskurilla jopa kaksi.
      Eli kyse ei voi olla samasta yksilöstä.

      Sen sijaan olen aika vakuuttunut että esim. Tarkastaja, igor-setä ja Strategi ovat yksi ja sama.
      Hänellä on aivosoluja jo 4 kpl mutta nekin kaikki alistettu Putinin palvelukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe