Siis gta v onlinessa mulla auto tuhoutiui ja enkä tiedä miten sen saan takaisin!! AUTTAKAA!
auto meni rikki
10
1345
Vastaukset
- vakuutuspetosja
soita ifiin tai tapiolaan niin kyllä ne korvaa.
- yghyuvuvuvuv
Himo se puhuu grand theft auto v:stä
- gbuhj
Huoh....
- hessupopo
Ota buhelin ja soita
Ps,opettele englantia - enskat
joo kyllä se on perään ajajajan vika, vakuutus korvaa.
- lkfsdkljkdfljbd
vie se kolaroitu romu pärnäsen korjaamolle.
- HohooPerkele
Jep nyt kuulostaa siltä että tarvitset apua. Jos pelaat pc:llä poista peli koneelta ja asenna uudestaan ja toista nin kauan että toimii.
Jos peli on ps3:lla/ps4/Xbox levyllä niin pistä levy paskaksi ja osta uusi ja jos ei toimi niin toista tämä. Jos peli on ps3:n/ps4/Xbox kovalevyllä niin poista peli ja asenna uudestaan ja jos ei toimi niin toista niin monta kertaa kunnes tehoaa. - ostauus
Myydään toijota korolla
Soita Mors mutual insurance:lle ja maksa Se niin auto on taas tiellä
- Dxbyxv
Miten saada gta v:ssä onlinessa vakuutus autoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866