Kia sopii seniilille 70-80v kaverille

Volvovoittaaaaa

Nimittäin sopii oikein hyvin juuri seniilille 70-80vuotiaalle. Oikein hyvä kun siinä vaiheessa ei enää kiinnitä huomiota ajomeluun tai kolinaan. Myöskään ratin keskellä näkyvä tytön nimi ei enää häiritse menoa. Nuorempaa varmasti häiritsee se jos ratissa lukee tyypillinen pikkutytön nimi aina. Sitten nää koneet..aijai..kian mukas GT malli ja vielä bensa hädintuskin alle 8 sek sataseen vaikka 204heppaa. Volvolla esim D4 perus dieseli samassa kokoluokassa V40 menee 7,3 sataseen. Eli se siitä gt:stä ja huopputekniikasta. Volvo on onneksi kiinalaisrahojen vuoksi enemmän ruotsalainen kuin koskaan aikaisemmassa historiassa, siksi uudet volvot ovat niin laadukkaita.

15

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä_sen_tiedät

Minulla ei ole tuollaisia kavereita.

• gjkkjgh

Ja paljonko kiinalainen bensa Volvo. Ja maksaa...ko enempi. Et voi verrata Dieseliin. Itun hönö.

• Niin_sitten_on

Jos Kialla lähtee yhden sekunnin aikaisemmin kotoa, niin on ensin perillä.

• nuorekas_KIA

Aika oudot autonvalintakriteerit sulla jos valinta on jäänyt Kian ja Volvon väliseksi.
      BTW, Mercedes on myös tytönnimi, tosin tuskin kenellekään tytölle enää vuosikymmeniin on annettu tätä nimeä joten käytännössä nimi lienee enintään jollain vanhalla hienostorouvalla mikä sopiikin hyvin mersun imagoon...

• älkää vaan ostako kian jotain rio mallia,mul kävi näin, kun ajelin tallapohjassa ja mittari näytti 122Km/h ,hirvee pamaus konehuoneesta , kaksi mäntää sojotti lohkon kyljestä ulos .ja sitten kattelin noita uusia linglongheja ,kahdesta rengaasta pinnat irtoomassa,mistähän jätteistä ne valmistetaan. ja vielä pingpong poitsun tekemä takaspoilerikin on alkanut repsottaa ikävästi.nyt tää paska menee kyllä vaihtoon,jos kukaan huolii.

• kfjsdklfjsklgj

Kikkelis sojotti kyljestä läpi...

• Anonyymi
        kfjsdklfjsklgj kirjoitti:

Kikkelis sojotti kyljestä läpi...

no tottakai se meni sylinteristä läpitte se kikuli kun frouvaa hoonattiin

• KiaSeVarakkaammanMalli

Joo mä näin sut sielä Kiiassas tien penkalla itkemässä turvaistuimessa. Oli - 99 malli kun rekkarilla hain ja vielä autoliikkeen nimissä, kun isäs reppanalla ei ollut varaa kerralla lunastaa omaksi. Renkaina näytti olevan Kian alkuperäiset kumit johon oli ite ajettu uudet urat.. aika hurjalta näytti.

• mikulli

Volvo! Ha ha ha. Auto muka

• KIaRiokin

Sopii seniileille ja sopii nuorille koska on hinta-/laatusuhteella paras!

• Anonyymi

Mulla on Citrtoen C4 kiisse
      lillä ,muija aina narisee moottorin äänestä ja mä en kuule mitään, no se muutenkin ajaa sitä trtaktoria vaikka minä olen ratin takan.

• Anonyymi

Vakuutusyhtiön mukaan eri merkit kylläkin tarvitsee hinausapua..... Kia on luotettava auto eikä tarvitse olla rengaspaineiden takia ramppaamassa korjaamolla..

• Anonyymi

TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TRÖÖÖÖÖÖLLL ! TROLLITEHTAAN AUTISTIN SEKOILUA MASSAPOSTAUS KURAA ! ! ÄLÄ KOMMNTOI TÄLLE HULLULLE MITÄÄN. . KOSKAAN. . HÄIPYKÄÄ KAIKKI LOPUTKIN. . TUHANNET JO HÄIPYNEET TROLLI PALSTALTA.

• Anonyymi

kirjoita gookle volvo v40 problems....hah

• Anonyymi

Kia-merkkisiä takseja liikeenteessä runsaasti.Aloittaja epäilee omistajaksi 70-80 v. .Lopeta kirjoittelu,muista syödä lääkkeesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe