JYP pelaa nyt välierissä ja haastaa Kärpät tosissaan. Kuka olisi viime kesänä uskonut että JYP pelaa tänä keväänä mitaleista, jopa mestaruudesta?
Lähtijöitä/lopettaneita viime kauden jälkeen mm(runkosarjatehot sulkeissa):
Louhivaara 21 15
Wärn 14 21
Näkyvä 7 19
Salcido 3 12
Välivaara 3 11
Jonne Virtanen 2 7
Yohann Auvitu 1 5
Tulijoista tiedettiin vain Hännikäinen, joka oli muutaman pinnan tehnyt liigassa ennen tänne tuloa ja Mäenpään sopimus julkistettiin myöhemmin, mutta Mäenpääkin oli pitkään runkosarjassa sivussa.
Jos itse olen rehellinen, niin säälipleijaripaikkaan uskoin juuri ja juuri, en yhtään enempään. Täytyy hattua nostaa M.Virtaselle ja JYPin toimistolle. Ensi kaudeksi lähtee varmasti Perrin, ehkä myös Tuppurainen ja Hännikäinen. Jos siitä huolimatta JYP on runkosarjan kuuden joukossa jälleen, niin se on jotain käsittämätöntä.
Kuka olisi uskonut viime kesänä
JYP
2
50
Vastaukset
- JYPPIII
Eikös Hännikäisellä ole soppari Jypin kanssa ja olen ymmärtänyt hänen kommenteista, että olisi kiinnostusta pelata Jypissä vielä yksi kausi ennen änäriä. Eiköhän tuo ole enemmänkin Perriinin joukkue, kuin Virtasen sekoilua. Kuka tahansa muu olisi heittänyt Lahden kentän Kemppaisen kenttää vastaan ja poika tehoille 0 0, tyyliin Hirso
- JypVarmaMestari15
Tämän hetken tasoero on murskaava Jypin hyväksi. Loput 3 välieräpeliä menevät 7 tai 8 - 0 Jypille ja finaaleissa Tappara kaatuu 4 - 0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854