JYP pelaa nyt välierissä ja haastaa Kärpät tosissaan. Kuka olisi viime kesänä uskonut että JYP pelaa tänä keväänä mitaleista, jopa mestaruudesta?
Lähtijöitä/lopettaneita viime kauden jälkeen mm(runkosarjatehot sulkeissa):
Louhivaara 21 15
Wärn 14 21
Näkyvä 7 19
Salcido 3 12
Välivaara 3 11
Jonne Virtanen 2 7
Yohann Auvitu 1 5
Tulijoista tiedettiin vain Hännikäinen, joka oli muutaman pinnan tehnyt liigassa ennen tänne tuloa ja Mäenpään sopimus julkistettiin myöhemmin, mutta Mäenpääkin oli pitkään runkosarjassa sivussa.
Jos itse olen rehellinen, niin säälipleijaripaikkaan uskoin juuri ja juuri, en yhtään enempään. Täytyy hattua nostaa M.Virtaselle ja JYPin toimistolle. Ensi kaudeksi lähtee varmasti Perrin, ehkä myös Tuppurainen ja Hännikäinen. Jos siitä huolimatta JYP on runkosarjan kuuden joukossa jälleen, niin se on jotain käsittämätöntä.
Kuka olisi uskonut viime kesänä
JYP
2
66
Vastaukset
- JYPPIII
Eikös Hännikäisellä ole soppari Jypin kanssa ja olen ymmärtänyt hänen kommenteista, että olisi kiinnostusta pelata Jypissä vielä yksi kausi ennen änäriä. Eiköhän tuo ole enemmänkin Perriinin joukkue, kuin Virtasen sekoilua. Kuka tahansa muu olisi heittänyt Lahden kentän Kemppaisen kenttää vastaan ja poika tehoille 0 0, tyyliin Hirso
- JypVarmaMestari15
Tämän hetken tasoero on murskaava Jypin hyväksi. Loput 3 välieräpeliä menevät 7 tai 8 - 0 Jypille ja finaaleissa Tappara kaatuu 4 - 0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864